Sony na E3 2018. Nowe gry, zapowiedzi. Podsumowanie wideo
Emocje po konferencji Sony na E3 2018 opadają. Największymi hitami pokazu były niewątpliwie Spider-Man, The Last of Us 2, Ghost of Tsushima czy Death Stranding. Wszystko to i jeszcze więcej zobaczycie na reklamie od Japończyków.
Konferencja Sony na E3 2018 za nami, a w sieci ląduje reklama o wszystko mówiącym tytule PlayStation – The Best Place to Play. Zgadzacie się z takim stwierdzeniem po pokazie Japończyków? Dodatkowo możemy spojrzeć na spot PlayStation VR Highlight.
Sony na E3 2018 – nowe gry, nowe gameplaye
Największymi hitami konferencji Sony były Spider-Man, The Last of Us 2, Ghost of Tsushima oraz Death Stranding.
Filmik z The Last of Us 2 (do obejrzenia tutaj) rozpoczął się scenką przerywnikową z imprezy, podczas której widzimy wyrośniętą Ellie i… jej preferencje odnośnie płci. Dziewczyna ma już 19 lat i znalazła pozory spokoju w osadzie, gdzie ma kilku znajomych. Romantyczny klimat zostaje brutalnie przerwany sceną mordu i takie ma być w zasadzie The Last of Us 2 – brutalne, wywołujące sporo emocji.
Z filmiku promującego Death Stranding (do obejrzenia tutaj) dowiadujemy się, że głównym bohaterem gry jest Sam (Norman Reedus), który wydaje się być czymś w postaci kuriera, dostarczającego przez niesprzyjający świat wszelkie paczki (w tym trupy). Podczas trailera spotkamy się także z niewidzialnymi potworami oraz zagrażającymi, smolistymi duszami tego świata.
Przygody Człowieka-Pająka zostały na konferencji Sony zaprezentowane dwoma sporymi wideo oraz obszernym komentarzem twórców (wszystko zobaczycie w tym miejscu).
Ghost of Tsushima uraczy nas natomiast pięknymi, japońskimi krajobrazami (o ile nie zaliczy downgrade’u), taktycznymi walkami i niespieszną eksploracją. Jak przystało na Samuraja, Jin przemierzać będzie świat także konno, ale prócz akcji tego typu możemy spodziewać się tajże wspinaczek oraz elementów skradankowych (wideo z E3 2018 do obejrzenia tutaj).
Oprócz wspomnianych tytułów, mieliśmy choćby pokazy Nioh 2, Control (miszmasz Quantum Break i Alana Wake’a od Remedy) czy Resident Evil 2 Remake. Wszystko okraszono porcją indyków.
Kto chce zobaczyć naprawdę świetną reklamę z nowościami na PS4, niech załącza poniższe filmiki!