Premiery gier październik 2023. Usiądź na krześle, bo te 10 nowości zwali cię z nóg
Cities: Skylines II
Platformy: PC, PS5, XSX
Data premiery: 24 października 2023
Producent: Colossal Order
Wydawca: Paradox Interactive
ZAMÓW – Cities: Skylines II na PS5
ZAMÓW – Cities: Skylines II na XSX
Symulator większy od życia? Marzenie bliskie spełnieniu, bo Cities: Skylines II to jeden z najbardziej ambitnych projektów w gatunku gier city-builder. Podobnie jak w pierwszej części naszym zadaniem jest stworzenie ogromnej metropolii, która na początku będzie niczym nasionko zasadzone na małym skrawku ziemi. Mamy rozwijać swoje miasto pod kątem przemysłu, technologii, administracji i bezpieczeństwa mieszkańców. Rozgrywka skupia się na postrzeganiu miasta w skali marko, ale nie możemy zapomnieć o strukturach mikro, bowiem każdy obywatel otrzyma własne statystyki i będzie zębatką w naszej maszynie nakręcającej budżet.
Ghostrunner 2
Platformy: PC, PS5, XSX
Data premiery: 26 października 2023
Producent: One More Level
Wydawca: 505 Games
Po udanej premierze Ghostrunnera, polskie studio postanowiło dać jeszcze jedną szansę intrygującej marce. Piekielnie szybka rozgrywka, która zmusza nas do ciągłego ruchu, krojenia przeciwników kataną i przeskakiwania między platformami, raczej nie zniknie z listy atrakcji. Aczkolwiek tempo akcji zapowiada się na szybsze, choćby dlatego, że będziemy poruszać się nie tylko o własnych nogach. Pojawią się etapy, w trakcie których wsiądziemy na motocykl i tym samym dojdą nowe wyzwania związane z omijaniem przeszkód i walką.
EA Sports UFC 5
Platformy: PS5, XSX
Data premiery: 27 października 2023
Producent: EA Sports
Wydawca: Electronic Arts Inc.
ZAMÓW – EA Sports UFC 5 na PS5
ZAMÓW – EA Sports UFC 5 na XSX
Magicy z EA Sports ledwo co wypuścili na świat kolejną grę piłkarską, a już są myślami przy nowej premierze gry z innej kategorii sportów. Mieszane sztuki walki stają się coraz popularniejsze na świecie, więc twórcy nie zwlekali zbyt długo z zapowiedzią UFC 5. Tym razem wirtualne walki w oktagonie potraktowano bardziej serio. Więcej krwi i potu, bardziej szczegółowy system uszkodzeń i kontuzji ciała mają zagwarantować realizm starć, jakiego jeszcze nie było w tej serii. A poza tym, poprawiono mechanikę ciosów, aby były bardziej zgodne z rzeczywistością, szczególnie te stosowane w momencie przejścia do parteru.