Napady w GTA Online – role postaci, wielkość łupu, ikonki…


Wspomniane animacje zostały wygrzebane w kodzie Grand Theft Auto V na Xboksie 360. Okazuje się, że znajduje się tam więcej ciekawostek.
Co jeszcze skrywa kod gry? Na przykład klasy postaci, jakie najpewniej będą brały udział podczas napadów. Mamy więc: kierowcę, hakera, snajpera, strzelca, spadochroniarza oraz przywódcę. Ciekawe, czy sześć wymienionych klas oznacza, że szóstka to maksymalny skład ekip, które będą mogły brać udział we wspólnych grabieżach.
W czasie akcji nad głowami postaciami oraz na mapie mają się wyświetlać ikony. Dzięki nim zawsze będziemy wiedzieć, kto i gdzie się aktualnie znajduje.
Skoro napady na bank, to jest również łup. Według informacji zawartych w kodzie GTA V, maksymalnie wyniesiemy z banku 1,5 mln dolarów. Dotyczy to jednak tylko pierwszego skoku. Przy kolejnych akcjach zgarniemy więcej.
Pozostaje tylko pytanie, czy wyszukane w grze informacje rzeczywiście są fragmentem kodu, który zostanie wykorzystany w rozszerzeniu z napadami. Wiele na to wskazuje, lecz musimy poczekać na jakieś konkrety od Rockstar.
Nadal nie wiadomo również, kiedy kooperacyjne napady pojawią się w GTA Online. Początkowo była mowa o wiośnie, lecz data premiery została przesunięta na nieokreślony termin. Kto wie, może wspólne napady trafią do gry wraz z premierą GTA V na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.
Odświeżana wersja wygląda kapitalnie - sami zobaczcie, jak bardzo GTA V na PS4 różni się od wersji z PS3. Poniżej natomiast materiał dotyczący wygrzebanych w kodzie gry ciekawostek związanych z napadami.