Watch Dogs 2 na PS4 – ostateczna wersja vs. E3 Demo. Porównanie grafiki
Różnice?
Pierwsza część Watch Dogs zebrała ostre cięgi za oprawę graficzną. Sprzedażowa wersja tytułu odbiegała bowiem w znaczny sposób od wcześniejszych materiałów promocyjnych, prezentowanych przez Ubisoft. Wielu graczy podchodziło zatem do sequela z pewnym dystansem, o czym mogła świadczyć choćby niższa niż oczekiwana przez dewelopera liczba pre-orderów na Watch Dogs 2.
Dwójka w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One pojawiła się już na rynku, zatem można sprawdzić, czy w tym przypadku również możemy mówić o pogorszeniu grafiki. Stosownej konfrontacji ostatecznej wersji Watch Dogs 2 na PS4 z tym, co widzieliśmy jeszcze podczas tegorocznych targów E3 w czerwcu, dokonał YouTube’r posługujący się pseudonimem Cycu1.
Autor porównania podkreśla, że ze względu na dynamiczną pogodę w grze, ciężko było uchwycić idealnie takie same warunki, lecz to co ostatecznie powstało, pozwala na wyciągnięcie wniosków. Jakie są Wasze?
Watch Dogs 2 vs. prawdziwe San Francisco. Jak Ubisoft odwzorował miasto?
Fotorealizm w grach to jedna z cech, do której deweloperzy próbują się nieustannie zbliżać. Co z tego wychodzi? Pewnie jeszcze trochę czasu minie, nim patrząc na screeny pomylimy je z rzeczywistością, choć trzeba przyznać, że niektóre produkcje wyglądają naprawdę prawdziwie.
Jak z odwzorowaniem San Francisco poradzili sobie deweloperzy Ubisoftu w niedawno wydanym Watch Dogs 2? Jeden z internautów (pseudonim EYuiS) postanowił to sprawdzić i wrzucił na serwis Imgur kilkanaście fotek prawdziwego miasta, które zestawił z podobnymi kadrami uchwyconymi w grze.
Mamy tutaj J-Town, Chinatown, Peace Pagoda, Transamerica Pyramid, Dragon’s Gate, Embarcadero, Pier 35 czy Alcatraz. Co powiecie na pracę deweloperów? Spisali się?