Kontrowersyjna reklama Pyrkonu wywołała burzę w sieci

Kontrowersyjna reklama Pyrkonu wywołała burzę w sieci
Newsy
pyrkonTakiego filmiku promującego polską imprezę związaną z fantastyką i grami z pewnością dawno nie było.
W przypadku tego rodzaju materiałów, zdania są jak zwykle podzielone. I to właśnie dlatego, jest ostatnio głośno o samej imprezie. Jedni twierdza, że filmik w mocno stereotypowy sposób obchodzi się z kobietami, drudzy z kolei nie widzą w tym nic dziwnego. Czy jednak organizatorzy imprezy nie przesadzili? Oto jak komentują całą sprawę: Organizatorzy Festiwalu Fantastyki Pyrkon nie popierają seksizmu ani nadmiernego epatowania erotyzmem. Równouprawnienie jest zasadą, którą stosujemy na co dzień, a sam Festiwal i jego organizatorzy bardzo mocno wspierają udział kobiet w społeczności zgromadzonej wokół fantastyki. Poprzez film chcieliśmy promować akcję rozdawania unikatowych kości do gry. Spot miał pokazać nasze hobby, zestawiając je z codzienną czynnością, jaką jest kąpiel i nawiązać do uczucia relaksu jakiego przy nim doświadczamy. Ubolewamy, że przesłanie klipu rozmyło się i w przyszłości dołożymy wszelkich starań, by nasze intencje były bardziej czytelne i przekazane w inny sposób. Mamy nadzieję, że jeżeli utraciliśmy Wasze zaufanie, to odzyskamy je udanym Festiwalem - czytamy na oficjalnym profilu na Facebooku organizatora. Sama zainteresowana, czyli aktorka Marta Ciesielska przyznała, że dla niej była to świetna zabawa i wcale nie czuje się uprzedmiotowiona. A Wy co sądzicie o takiej promocji Pyrkonu?

Zobacz reklamę Pyrkonu:

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie