Kontrowersyjna reklama Pyrkonu wywołała burzę w sieci
Takiego filmiku promującego polską imprezę związaną z fantastyką i grami z pewnością dawno nie było.
W przypadku tego rodzaju materiałów, zdania są jak zwykle podzielone. I to właśnie dlatego, jest ostatnio głośno o samej imprezie. Jedni twierdza, że filmik w mocno stereotypowy sposób obchodzi się z kobietami, drudzy z kolei nie widzą w tym nic dziwnego. Czy jednak organizatorzy imprezy nie przesadzili? Oto jak komentują całą sprawę:
Organizatorzy Festiwalu Fantastyki Pyrkon nie popierają seksizmu ani nadmiernego epatowania erotyzmem. Równouprawnienie jest zasadą, którą stosujemy na co dzień, a sam Festiwal i jego organizatorzy bardzo mocno wspierają udział kobiet w społeczności zgromadzonej wokół fantastyki. Poprzez film chcieliśmy promować akcję rozdawania unikatowych kości do gry. Spot miał pokazać nasze hobby, zestawiając je z codzienną czynnością, jaką jest kąpiel i nawiązać do uczucia relaksu jakiego przy nim doświadczamy. Ubolewamy, że przesłanie klipu rozmyło się i w przyszłości dołożymy wszelkich starań, by nasze intencje były bardziej czytelne i przekazane w inny sposób. Mamy nadzieję, że jeżeli utraciliśmy Wasze zaufanie, to odzyskamy je udanym Festiwalem - czytamy na oficjalnym profilu na Facebooku organizatora.
Sama zainteresowana, czyli aktorka Marta Ciesielska przyznała, że dla niej była to świetna zabawa i wcale nie czuje się uprzedmiotowiona. A Wy co sądzicie o takiej promocji Pyrkonu?
Zobacz reklamę Pyrkonu: