DoGRYwka – Microsoft kupił Activision Blizzard, sekrety parkouru w DL2 i masło orzechowe dla graczy

zombie z Dying Light 2 rzuca się na gracza, szkieleca twarz z Diablo (serii autorstwa Activision Blizzard), gamingowe masło orzechowe
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Activision Blizzard zostało kupione przez Microsoft za rekordową kwotę. Gigant z Redmond na ten wydatek poświęcił 70 miliardów dolarów, co w przeliczeniu na złotówki daje ponad 279 miliardów PLN. To największa tego typu transakcja w historii gamingu.

Tymon Smektała, Lead Game Designer Dying Light 2 Stay Human, opowiedział o różnicach między parkourem w rzeczywistości, a tym w grze. Posunięto się do ciekawych kroków, aby uprzyjemnić ten aspekt rozgrywki graczom.

Jobbie, malezyjska firma zajmująca się produkcją masła orzechowego, weszła we współpracę z Zotac, czego owocem jest gamingowe masło orzechowe o dźwięcznej nazwie Pong. Jego skład jest niezwykle bogaty i powinno niejednego graczowi (i nie tylko) posmakować. Te oraz pozostałe newsy znajdziecie na stosie poniżej:

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie