Zatrzęsienie informacji na temat gry Dragon Age: Inkwizycja
Przede wszystkim w grze nie uświadczymy skalowania poziomu naszych przeciwników. Wrogowie nie będą więc dostosowywać się ilością posiadanych punktów życia, czy wielkością zadawanych obrażeń do levelu postaci tworzących naszą drużynę.
Co się tyczy zaś prowadzenia rozmów z napotkanymi postaciami, do dyspozycji zostaną nam oddane trzy koła dialogowe. Pierwsze ma być związane z tonem wypowiedzi, drugie dotyczyć będzie wyboru konkretnej decyzji, a trzecie ma pozwolić wyrazić emocje.
Smutną informacji dla fanów pierwszej części gry jest wiadomość, że prolog dla wszystkich postaci będzie taki sam. Podczas jego trwania zdecydujemy się na konkretny wygląd bohatera, wskażemy preferowaną przez nas klasę i określimy przeszłość naszego protagonisty a także nasz stosunek do ważnych dla fabuły osób. Zakończeń ma być jednakże znacznie więcej, bo aż 40. Co ciekawe nie będą się różnić między sobą jedynie szczegółami, a podjęte przez nas w trakcie gry decyzje w znaczący sposób zadecydują o zakończeniu historii.