Premiery gier luty 2024. 10 potężnych nowości o mocy atomówek

premiery-gier-luty-2024
Premiery gier Premiery miesiąca

Sons of the Forest

Platformy: PC
Data premiery: 22 lutego 2024
Producent: Endnight Games
Wydawca: Endnight Games

Studio Endnight Games w rekordowym tempie przechodzi z wczesnego dostępu do pełnej wersji Son of the Forest. Potrzebowali zaledwie rok, aby dopracować cele fabularne, sztuczną inteligencję, system craftingu i zoptymalizować grę, co na tle The Forest (w 4 lata do wersji 1.0) wygląda rewelacyjnie. Ale jest też kilka innych niespodzianek, które lada chwila pojawią się w survivalowym horrorze. Twórcy wspomnieli, że zatrudnili aktora Shawna Ashmore’a do nagrania głosu dla Kelvina i szykują nową zawartość do fabuły.


Brothers: A Tale of Two Sons Remake

Platformy: PC, PS5, XSX
Data premiery: 28 lutego 2024
Producent: Avantgarden SRL
Wydawca: 505 Games

Brothers: A Tale of Two Sons Remake przypomni nam, dlaczego oryginał z 2013 roku był jedną z najlepszych gier kooperacyjnych dla 2 osób. Wtedy zachwycił graczy interesującą historią o braterstwie na tle baśniowego świata. A czym teraz zaskoczy fanów? Mimo dodatkowej zawartości w fabule, remake ma nas zainteresować przez wzgląd na odświeżoną oprawę graficzną. Zobaczymy piękne kadry przyrody, nowe modele stworków i postaci, dodatkowe efekty specjalne – znaczne usprawnienia były możliwe dzięki przesiadce na silnik Unreal Engine 5.


Winter Survival

Platformy: PC
Data premiery: 28 lutego 2024 (wczesny dostęp)
Producent: Drago Entertainment
Wydawca: Drago Entertainment

https://www.youtube.com/watch?v=XkyA-D1h73c

Spoglądam na Winter Survival z myślą, że podobny survival w zimie już od kilku lat dostępny jest w The Long Dark. Więc, po co nam kolejna gra na Steam o przetrwaniu w tych samych warunkach? Rzecz w tym, że polska produkcja pisze własny scenariusz na walkę o życie w mroźnej scenerii, i jej główną cechą ma być wysoki realizm – na pierwszy rzut oka widać to po grafice. Aczkolwiek ma też zaoferować bardziej pogłębiony system craftingu, który wykracza poza tworzenie przedmiotów typu broń, lekarstwa, narzędzia, jedzenie. Podczas przygody będziemy mieli okazję rozwijać stacjonarne schronienia w różnych miejscach mapy, niezbędne do przetrwania w dziczy.

Grzegorz Rosa
O autorze

Grzegorz Rosa

Redaktor
Ekspert w dziedzinie "kombinatoryki" w grach i zarazem człowiek, który wybrał drogę antagonisty. Nie boi się pisać treści niewygodnych dla innych. Specjalizuje się w publicystyce wszelakiej, krytykowaniu słabych gier, filmów, a nawet ludzi. Jako jedyny na świecie grał już w Wiedźmina 4...
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie