Patch 1.6 do The Division rzeczywiście poprawił jakość na PS4 Pro? Porównanie grafiki
Aktualizacja 1.6 jeszcze to kolejne podejście do PS4 Pro.
Patch 1.6 do The Division pojawił się już w zeszłym tygodniu i według Ubisoftu, zajął się również usprawnieniem działania produkcji na mocniejszym modelu PlayStation 4.
Przypominamy, że pierwszą łatkę do The Division, specjalnie pod PS4 Pro, deweloper wypuścił w zeszłym roku. Miała ona zapewnić przeskalowanie rozdzielczości z 1080p do 4K. Jak się jednak okazało, produkcja po takim zabiegu wyglądała niewiele lepiej niż na zwykłym PlayStation 4.
Update 1.6 odmienia sytuację, jak zaznacza w swoim materiale Arekkz Gaming (wrzucamy poniżej). Teraz czuć, że The Division to przeskalowane 4K, a dodatkowo gra na PS4 Pro odznacza się lepszą wydajnością czy poprawionym anti-aliasingiem w ruchu.
Zapraszamy na porównanie grafiki, a zaraz pod nim przypominamy inne zmiany, które dostaliśmy w aktualizacji 1.6 do The Division.
Patch 1.6 do The Division – lista zmian:
Nowe obszary w Strefie Mroku
- Strefa Mroku została rozszerzona o trzy nowe obszary, Strefę Mroku 7-9, na północ od Strefy Mroku 6 oraz Midtown East.
- Nowe punkty orientacyjne uruchamiają fale wrogów.
- Oczyszczanie punktów orientacyjnych daje dodatkowe nagrody, umieszczane bezpośrednio w wyposażeniu.
- Dostępna jest szybka podróż pomiędzy punktami kontrolnymi w Strefie Mroku.
Wydarzenia: Skażenie
- Do Strefy Mroku zostaje dodane nowe Wydarzenie: Skażenie.
- Mniej więcej co godzinę elitarni Czyściciele pojawią się w korytarzach pod Strefą Mroku. Skażenie na tych terenach osiągnie zabójczy poziom, twój filtr antywirusowy nie będzie w stanie sobie z tym poradzić.
Rankingi Strefy Mroku
- Do Strefy Mroku zostały dodane rankingi, śledzące szereg rozmaitych działań zarówno w trybie PvP, jak i w PvE. Wszystkie śledzone czynności przeliczane są na wynik sumaryczny.
- Rankingi podzielone są na trzy poziomy. Gracze otrzymają nagrody stosowne do tego poziomu w chwili cotygodniowego i comiesięcznego resetu rankingów.
Legendarny poziom trudności
- Legendarny poziom trudności zostaje dodany do misji Times Square, Elektrownia WarrenGate oraz Wytwórnia Napalmu. Zawiera nowych, potężnych i sprytnych przeciwników.
- Legendarny poziom trudności to największe wyzwanie w grze, przeznaczone dla zorganizowanych grup.
- Legendarny poziom trudności zapewnia unikatowe przedmioty związane z wyglądem agenta, niedostępne nigdzie indziej w grze, oraz oczywiście nagrody klasyczne.
Zmiany w zestawach wyposażenia
- Premia za 4 elementy zestawu Alphabridge współdzieli teraz wolny talent z twoich broni, a nie wszystkie trzy naraz.
- Premia za 4 elementy zestawu Frontline nie usuwa już szansy na trafienie krytyczne, zamiast tego usuwając efekty wszelkich modyfikacji, jakie nałożyłeś na tarczę.
- Zestaw odzysku skupia się na Punkcie Medycznym. Premia za 4 elementy tego zestawu włącza wszystkie modyfikacje Punktu Medycznego jednocześnie. Zestaw nie ma już wpływu na przedmioty użytkowe.
- Premia za zestaw obsługi taktycznej znika tylko wtedy, gdy użyjesz umiejętności.
- Do gry dodano nowy zestaw, nazywany SEEKR.
Pancerz i odporności
- Pancerz nie jest już premią główną, został zastąpiony zdrowiem. Wyposażenie wciąż ma bazowy parametr pancerza, a niektóre talenty wciąż będą dawać premię do pancerza.
- Zdrowie i wytrzymałość to twoje główne parametry twardości.
- Aktualne premie do zdrowia na wyposażeniu zostały zmienione na nowy parametr Odporność ogólna.
- Odporności są analogowe, a nie zero-jedynkowe.
- Do zmian stanu dodano prawo malejących korzyści.
- Zmieniono balans pozostałych elementów gry, aby Czas do Zabicia i Czas do Bycia Zabitym pozostały w równowadze.
- Wszystkie zmiany działają wstecz.
Zmiany w sile umiejętności oraz w samych umiejętnościach
- Siła umiejętności została przekształcona do systemu analogicznego do systemu pancerza, gdzie każdy nowy osiągnięty poziom świata wymaga większej siły umiejętności w celu zdobycia takiej samej efektywności swoich umiejętności.
- Powiększono różnicę w wydajności umiejętności pomiędzy buildami o niskiej i wysokiej sile umiejętności.
- Wprowadzono zmiany do Ładunku przylepnego, Pierwszej pomocy oraz Wieżyczki.
- Zmieniono balans zdolności kluczowych i spowodowano, że nie da się uruchomić zdolności kluczowej w chwili, w której jesteś już pod wpływem nałożonej przez nią niewrażliwości. Premia do obrażeń Ogniwa taktycznego została zmniejszona w PvP.
Zmiany w balansie PvP
- Stabilność prowadzenia ognia z biodra w ruchu została obniżona, dodano nową kamerę przy prowadzeniu tego typu ostrzału.
- Zmniejszenie różnicy w zadawanych obrażeniach pomiędzy trafieniami w ciało i w głowę.
- Po wykonaniu przewrotu nie da się wykonać kolejnego przez 1 sekundę.
- Nie można już przeładowywać broni w trakcie sprintowania.
- Apteczek można używać przy pełnym pasku zdrowia, usuwają one niektóre zmiany stanu.
- Talent Odrodzenie został zmieniony – teraz daje dodatkową odporność na zmiany stanu.
- Adrenalina nie daje już leczenia z apteczek powyżej 100 procent zdrowia, zamiast tego włącza efekt leczenia w czasie.
- Pasek zdrowia przeciwnika rozbłyska w chwili użycia przez niego apteczki.
- Talenty związane z lepszą przeżywalnością takie jak W ruchu, Braterstwo broni i Stan krytyczny przeszły zmiany balansujące.
Zmiany w ekonomii
- Wprowadzamy nieskończoną liczbę rekalibracji. Cena zwiększa się za każdym razem, ale po pięciu razach przestaje rosnąć.
- Pomaganie cywilom oznacza gwarantowane dane wywiadowcze.
- Topowe pistolety w trybie Przetrwania nie wymagają materiałów Tech. Division.
- Pojemnik na znaleziska skaluje się do poziomu świata.
- Zmieniono ceny niektórych przedmiotów.
Sklep w grze
- W aktualizacji 1.6 zmieniamy również sklep w grze, dodajemy nową walutę i poszerzamy asortyment przedmiotów dostępnych u specjalnego sprzedawcy – w tym nowe emotki, malowania na broń i inne przedmioty ozdobne.
Pozostałe zmiany
- Wszystkie aktywności nagradzają teraz gracza własnymi punktami doświadczenia i zasobnikami.
- W Przetrwaniu samotni gracze nie mogą już trafiać do gier z innymi graczami, którzy weszli do kolejki jako grupa.
- Dołączanie do grup podczas rozgrywki w Przetrwaniu PvP zostało wyłączone.
- Reanimacja powalonego gracza w trybie Przetrwania zawsze zużywa apteczkę.