Patch 1.6 do The Division rzeczywiście poprawił jakość na PS4 Pro? Porównanie grafiki

Patch 1.6 do The Division rzeczywiście poprawił jakość na PS4 Pro? Porównanie grafiki
Filmiki z gier Newsy PS4

Patch 1.6 do The Division pojawił się już w zeszłym tygodniu i według Ubisoftu, zajął się również usprawnieniem działania produkcji na mocniejszym modelu PlayStation 4.

Przypominamy, że pierwszą łatkę do The Division, specjalnie pod PS4 Pro, deweloper wypuścił w zeszłym roku. Miała ona zapewnić przeskalowanie rozdzielczości z 1080p do 4K. Jak się jednak okazało, produkcja po takim zabiegu wyglądała niewiele lepiej niż na zwykłym PlayStation 4.

Update 1.6 odmienia sytuację, jak zaznacza w swoim materiale Arekkz Gaming (wrzucamy poniżej). Teraz czuć, że The Division to przeskalowane 4K, a dodatkowo gra na PS4 Pro odznacza się lepszą wydajnością czy poprawionym anti-aliasingiem w ruchu.

Zapraszamy na porównanie grafiki, a zaraz pod nim przypominamy inne zmiany, które dostaliśmy w aktualizacji 1.6 do The Division.

 

Patch 1.6 do The Division – lista zmian:

Nowe obszary w Strefie Mroku

  • Strefa Mroku została rozszerzona o trzy nowe obszary, Strefę Mroku 7-9, na północ od Strefy Mroku 6 oraz Midtown East.
  • Nowe punkty orientacyjne uruchamiają fale wrogów.
  • Oczyszczanie punktów orientacyjnych daje dodatkowe nagrody, umieszczane bezpośrednio w wyposażeniu.
  • Dostępna jest szybka podróż pomiędzy punktami kontrolnymi w Strefie Mroku.

Wydarzenia: Skażenie

  • Do Strefy Mroku zostaje dodane nowe Wydarzenie: Skażenie.
  • Mniej więcej co godzinę elitarni Czyściciele pojawią się w korytarzach pod Strefą Mroku. Skażenie na tych terenach osiągnie zabójczy poziom, twój filtr antywirusowy nie będzie w stanie sobie z tym poradzić.

Rankingi Strefy Mroku

  • Do Strefy Mroku zostały dodane rankingi, śledzące szereg rozmaitych działań zarówno w trybie PvP, jak i w PvE. Wszystkie śledzone czynności przeliczane są na wynik sumaryczny.
  • Rankingi podzielone są na trzy poziomy. Gracze otrzymają nagrody stosowne do tego poziomu w chwili cotygodniowego i comiesięcznego resetu rankingów.

Legendarny poziom trudności

  • Legendarny poziom trudności zostaje dodany do misji Times Square, Elektrownia WarrenGate oraz Wytwórnia Napalmu. Zawiera nowych, potężnych i sprytnych przeciwników.
  • Legendarny poziom trudności to największe wyzwanie w grze, przeznaczone dla zorganizowanych grup.
  • Legendarny poziom trudności zapewnia unikatowe przedmioty związane z wyglądem agenta, niedostępne nigdzie indziej w grze, oraz oczywiście nagrody klasyczne.

Zmiany w zestawach wyposażenia

  • Premia za 4 elementy zestawu Alphabridge współdzieli teraz wolny talent z twoich broni, a nie wszystkie trzy naraz.
  • Premia za 4 elementy zestawu Frontline nie usuwa już szansy na trafienie krytyczne, zamiast tego usuwając efekty wszelkich modyfikacji, jakie nałożyłeś na tarczę.
  • Zestaw odzysku skupia się na Punkcie Medycznym. Premia za 4 elementy tego zestawu włącza wszystkie modyfikacje Punktu Medycznego jednocześnie. Zestaw nie ma już wpływu na przedmioty użytkowe.
  • Premia za zestaw obsługi taktycznej znika tylko wtedy, gdy użyjesz umiejętności.
  • Do gry dodano nowy zestaw, nazywany SEEKR.

Pancerz i odporności

  • Pancerz nie jest już premią główną, został zastąpiony zdrowiem. Wyposażenie wciąż ma bazowy parametr pancerza, a niektóre talenty wciąż będą dawać premię do pancerza.
  • Zdrowie i wytrzymałość to twoje główne parametry twardości.
  • Aktualne premie do zdrowia na wyposażeniu zostały zmienione na nowy parametr Odporność ogólna.
  • Odporności są analogowe, a nie zero-jedynkowe.
  • Do zmian stanu dodano prawo malejących korzyści.
  • Zmieniono balans pozostałych elementów gry, aby Czas do Zabicia i Czas do Bycia Zabitym pozostały w równowadze.
  • Wszystkie zmiany działają wstecz.

Zmiany w sile umiejętności oraz w samych umiejętnościach

  • Siła umiejętności została przekształcona do systemu analogicznego do systemu pancerza, gdzie każdy nowy osiągnięty poziom świata wymaga większej siły umiejętności w celu zdobycia takiej samej efektywności swoich umiejętności.
  • Powiększono różnicę w wydajności umiejętności pomiędzy buildami o niskiej i wysokiej sile umiejętności.
  • Wprowadzono zmiany do Ładunku przylepnego, Pierwszej pomocy oraz Wieżyczki.
  • Zmieniono balans zdolności kluczowych i spowodowano, że nie da się uruchomić zdolności kluczowej w chwili, w której jesteś już pod wpływem nałożonej przez nią niewrażliwości. Premia do obrażeń Ogniwa taktycznego została zmniejszona w PvP.

Zmiany w balansie PvP

  • Stabilność prowadzenia ognia z biodra w ruchu została obniżona, dodano nową kamerę przy prowadzeniu tego typu ostrzału.
  • Zmniejszenie różnicy w zadawanych obrażeniach pomiędzy trafieniami w ciało i w głowę.
  • Po wykonaniu przewrotu nie da się wykonać kolejnego przez 1 sekundę.
  • Nie można już przeładowywać broni w trakcie sprintowania.
  • Apteczek można używać przy pełnym pasku zdrowia, usuwają one niektóre zmiany stanu.
  • Talent Odrodzenie został zmieniony – teraz daje dodatkową odporność na zmiany stanu.
  • Adrenalina nie daje już leczenia z apteczek powyżej 100 procent zdrowia, zamiast tego włącza efekt leczenia w czasie.
  • Pasek zdrowia przeciwnika rozbłyska w chwili użycia przez niego apteczki.
  • Talenty związane z lepszą przeżywalnością takie jak W ruchu, Braterstwo broni i Stan krytyczny przeszły zmiany balansujące.

Zmiany w ekonomii

  • Wprowadzamy nieskończoną liczbę rekalibracji. Cena zwiększa się za każdym razem, ale po pięciu razach przestaje rosnąć.
  • Pomaganie cywilom oznacza gwarantowane dane wywiadowcze.
  • Topowe pistolety w trybie Przetrwania nie wymagają materiałów Tech. Division.
  • Pojemnik na znaleziska skaluje się do poziomu świata.
  • Zmieniono ceny niektórych przedmiotów.

Sklep w grze

  • W aktualizacji 1.6 zmieniamy również sklep w grze, dodajemy nową walutę i poszerzamy asortyment przedmiotów dostępnych u specjalnego sprzedawcy – w tym nowe emotki, malowania na broń i inne przedmioty ozdobne.

Pozostałe zmiany

  • Wszystkie aktywności nagradzają teraz gracza własnymi punktami doświadczenia i zasobnikami.
  • W Przetrwaniu samotni gracze nie mogą już trafiać do gier z innymi graczami, którzy weszli do kolejki jako grupa.
  • Dołączanie do grup podczas rozgrywki w Przetrwaniu PvP zostało wyłączone.
  • Reanimacja powalonego gracza w trybie Przetrwania zawsze zużywa apteczkę.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie