Patch 1.3 do For Honor już jest. Oto lista zmian

Ubisoft poprawia swoją najnowszą produkcję.

Deweloper przeprowadził dzisiaj przerwę techniczną na serwerach For Honor, podczas której zaimplementowano patch oznaczony numerem 1.3. Dotyczy to jednak tylko gry w wersji PC.

Kiedy update pojawi się na konsolach? Aktualizacja 1.03 została przesłana już do firm Sony oraz Microsoft w celu certyfikacji. Informacje o dacie jej publikacji podamy, kiedy tylko zostaną nam udostępnione – zaznacza Ubisoft.

Poniżej możecie zobaczyć listę najważniejszych zmian, która została udostępniona na forum dewelopera.

Patch 1.3 do For Honor

Talenty

Shugoki

  • Naprawiono błąd, w rezultacie którego gracze tracili po śmierci talent „Nie do zabicia”.

Orochi i berserk

  • Naprawiono błędy związane z niedziałającymi talentami obszarowymi postaci, gdy gracz przestał się poruszać.
  • “Bomba na gwoździach” i „Pułapka ogłuszająca” powodują teraz obrażenia u postaci, które je aktywują, nawet gdy przestaną się one poruszać w kierunku pułapek.

Walkiria

  • „Żądza krwi” jest teraz aktywowana po każdym typie zabójstwa.

Berserk, dróttinn i walkiria

  • Naprawiono błąd animacji przejścia z bezczynności do sprintu dla talentu „Pęd”.

Walka

Wszystkie postacie

  • Przywrócono mechanikę przełamania gardy do działania z fazy beta, czyniąc ją bardziej przydatną umiejętnością – przełamanie gardy nie jest dłużej niemożliwe do skontrowania, jeśli gracz znajduje się w stanie przełamania gardy w fazie początkowej ruchu.
  • Ataki niemożliwe do zablokowania z powodu zbyt dużej ich szybkości nie są dłużej oznaczane jako nieblokowalne.
  • Naprawiono błędy związane z przenikaniem kamery przez ściany podczas egzekucji.

Rozjemczyni

Podczas fazy beta wprowadzone zostały pewne zmiany w postaci rozjemczyni, co spowodowało pojawienie się błędów i nieplanowanych zachowań. Aktualnie trwają prace nad zmianami w ruchach bohaterki w celu przywrócenia ich do zamierzonego działania.
Naprawiono błąd związany z nakładaniem się efektów przełamania gardy i krwawienia.

  • 1. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 15 pkt obrażeń od krwawienia przez 10 sekund.
  • 2. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 12 pkt obrażeń od krwawienia przez 8 sekund.
  • 3. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 9 pkt obrażeń od krwawienia przez 6 sekund.
  • Obrażenia od krwawienia wynoszą teraz łącznie 36 pkt. W fazie beta wartość ta była wyższa (45 pkt), ale została zmniejszona w celu poprawienia balansu oraz naprawy błędu.
  • Zwiększono zasięg ataku pchnięciem w celu naprawy błędów związanych z nietrafiającymi atakami i brakiem krwawienia.
  • Zwiększono zasięg pchnięcia z 1 do 2 m.
  • Zmieniono zasięg słabego ataku, w efekcie czego może on teraz zostać użyty w serii po paradzie.
  • Zwiększono zasięg standardowych słabych ataków o 0,25 m – z 2,75 do 3 m.

Berserk i pogromca

  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach, aby uniemożliwić darmowe przełamanie gardy podczas bloku.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy berserka po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy pogromcy po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.

Walkiria

  • Wprowadzono ogólne poprawki związane z postacią walkirii. Zmiany dokonane podczas testów technicznych miały zbyt duży wpływ na umiejętności pojedynkowe postaci – z pierwszego miejsca w statystykach zwycięstw/porażek spadła ona na ostatnie. Aktualnie jej ruchy są szybsze i pojawiły się pewne dodatkowe ich warianty.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez natarcie z pchnięciem i uderzenie łowcy z 12 do 17 pkt.
  • Zmniejszono czas potrzebny do wykonania natarcia z pchnięciem lub uderzenia łowcy po serii słabych ataków z 400–900 do 200–500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach o 100 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionych słabych atakach z 900 do 800 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionych słabych atakach z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanych słabych atakach z 800 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanych słabych atakach z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas fazy początkowej oraz odzyskiwania postawy po drugim słabym ataku w serii o 100 ms.
  • Zmniejszono czas fazy początkowej drugiego słabego ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym drugim słabym ataku w serii z 800 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym drugim słabym ataku w serii z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmiażdżenie tarczą może teraz zostać połączone z serią słabych ataków.
  • Po 400 ms odzyskiwania postawy po trafionym ciosie.
  • Po 500 ms odzyskiwania postawy po nietrafionym ciosie.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy „pędu myśliwego” o 200 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym ataku z 1000 do 800 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym ataku z 800 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym ataku z 900 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym ataku z 800 do 600 ms.

Orochi

  • Zwiększono zasięg uniku w tyłu podczas ciosu nurtu.
  • Zwiększono przesunięcie z 1,75 do 2 m.

Tryb gry

Pojedynek, potyczka, eliminacja

  • Postacie SI dołączające do trwającej rozgrywki będą martwe podczas bieżącej rundy.

Różne

  • Zmieniono muzykę na ekranie starcia.
  • Wprowadzono inne poprawki błędów.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.