Ubisoft likwiduje nadużycie, optymalizuje i poprawia For Honor
Nowa łatka na pokładzie.
Patch 1.10 do For Honor wylądował i jeśli chcecie się dowiedzieć, co dzięki niemu zyskujemy, oto lista zmian, jaka pojawiła się na oficjalnej stronie gry.
Patch 1.10 do For Honor – zmiany:
Stabilność
- Naprawiono wiele różnego rodzaju problemów ze stabilnością.
Xbox One: optymalizacja wydajności
- Wprowadzono optymalizacje sieciowe na platformie Xbox One poprawiające responsywność funkcji sieciowych.
Komentarz deweloperów: w warstwie sieciowej kodu gry na Xbox One odkryliśmy pewne problemy z wątkami, które powodowały, że niektóre wywołania trwały dłużej, niż powinny. Błąd ten został teraz naprawiony, dlatego spodziewamy się poprawy stabilności sesji gry na tej platformie oraz zmniejszenia liczby i częstotliwości występowania błędów 06000118 i 06000121.
Nadużycia przy usuwaniu namierzania
- Naprawiono błąd, w efekcie którego usunięcie namierzania podczas ataku, a następnie naciśnięcie przycisku uniku oraz ciosu czyniło atak ten niemożliwym do sparowania.
Komentarz deweloperów: opisany błąd jest bardzo podobny do poprzedniego, który naprawiliśmy wcześniej – system celowania mógł zostać oszukany poprzez usunięcie namierzania, a następnie jednoczesne naciśnięcie przycisku uniku i ataku. Gracze uderzeni takim ciosem nie byli w stanie go sparować ze względu na fakt, iż system nie wykrywał, że są oni jego celem.
Statystyki na ekranie przygotowania do walki
- Naprawiono błąd, w efekcie którego wyniki porównania umiejętności graczy nie były prawidłowo obliczane. Ekran przygotowania do walki powinien teraz wyświetlać wszystkie informacje poprawnie.