Ubisoft likwiduje nadużycie, optymalizuje i poprawia For Honor

Nowa łatka na pokładzie.

Patch 1.10 do For Honor wylądował i jeśli chcecie się dowiedzieć, co dzięki niemu zyskujemy, oto lista zmian, jaka pojawiła się na oficjalnej stronie gry.

Patch 1.10 do For Honor – zmiany:

Stabilność

  • Naprawiono wiele różnego rodzaju problemów ze stabilnością.

Xbox One: optymalizacja wydajności

  • Wprowadzono optymalizacje sieciowe na platformie Xbox One poprawiające responsywność funkcji sieciowych.

Komentarz deweloperów: w warstwie sieciowej kodu gry na Xbox One odkryliśmy pewne problemy z wątkami, które powodowały, że niektóre wywołania trwały dłużej, niż powinny. Błąd ten został teraz naprawiony, dlatego spodziewamy się poprawy stabilności sesji gry na tej platformie oraz zmniejszenia liczby i częstotliwości występowania błędów 06000118 i 06000121.

Nadużycia przy usuwaniu namierzania

  • Naprawiono błąd, w efekcie którego usunięcie namierzania podczas ataku, a następnie naciśnięcie przycisku uniku oraz ciosu czyniło atak ten niemożliwym do sparowania.

Komentarz deweloperów: opisany błąd jest bardzo podobny do poprzedniego, który naprawiliśmy wcześniej – system celowania mógł zostać oszukany poprzez usunięcie namierzania, a następnie jednoczesne naciśnięcie przycisku uniku i ataku. Gracze uderzeni takim ciosem nie byli w stanie go sparować ze względu na fakt, iż system nie wykrywał, że są oni jego celem.

Statystyki na ekranie przygotowania do walki

  • Naprawiono błąd, w efekcie którego wyniki porównania umiejętności graczy nie były prawidłowo obliczane. Ekran przygotowania do walki powinien teraz wyświetlać wszystkie informacje poprawnie.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.