Twórcy Elex II o nowym systemie walki. “Zareagowaliśmy na opinie graczy”

THQ Nordic - Elex II - bohater rzuca się na przeciwnika z mieczem podczas bitwy
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Twórcy Elex II opowiedzieli o nowym systemie walki. Deweloperzy wzięli pod uwagę opinie graczy i ulepszyli model starć z wrogami.

Walka w Elex II uległa wielu poprawkom i istotnym zmianom. Twórcy zapewnili lepszą responsywność i dynamikę starć. Cały system był bardzo długo testowany.

Chcieliśmy coś poprawić i zareagowaliśmy na opinie graczy. Dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w nowy system walki, aby był bardziej dynamiczny i reagował bezpośrednio na wkład graczy. Jest on teraz o wiele bardziej responsywny niż w Elex. Przeszliśmy przez kilka iteracji, przeprowadziliśmy wiele testów, aby przenieść go na wyższy poziom.

– powiedział przedstawiciel Piranha Bytes w rozmowie z TwinFinite

Deweloperzy zapewniają, że model walki jest bardzo elastyczny. Gracze będą mogli pokonać swoich przeciwników na wiele sposobów. Dodatkowo pojedynki z wrogami będą sprawiały więcej frajdy niż w poprzedniej grze studia.

Jedną z mocnych stron systemu walki jest jego elastyczność – walka wręcz lub magia, zasięg lub wzmocnienia. Możesz zwabić każdego wroga do grupki strażników za rogiem, walczyć z nim z góry lub używać szybkich ataków i uników. Zawsze jest wiele różnych sposobów na pokonanie wroga. Naszym celem było zaoferowanie graczom przyjemnego doświadczenia, a nie karanie ich za to, że nie zareagowali w dokładnie taki sposób, jak trzeba.

– kontynuował

Jednym z największych problemów pierwszego Elex była toporna walka, która raczej nie należała do najprzyjemniejszych. Miejmy nadzieję, że wprowadzone przez deweloperów zmiany faktycznie pozytywnie wpłyną na satysfakcję płynącą z pokonywania zastępów niemilców.

Niedawno ujrzeliśmy też zwiastun gry z polskim dubbingiem. Znajdziecie go w tym miejscu.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie