Zmian dotycząca shotgunów oraz świąteczne atrakcje w CS:GO

Zmian dotycząca shotgunów oraz świąteczne atrakcje w CS:GO
Newsy PC PS3 PS4 X360 XOne

Nowy update CS:GO wylądował na serwerach, przynosząc ze sobą świąteczne kurczaki, możliwość rozdawania prezentów, jeszcze więcej poprawek oraz testowanie nowego systemu rozrzutu shutgunów.

Poniżej pełna lista zmian aktualizacji CS:GO. Jak ją oceniacie?

5 premier w nowym tygodniu. Oczekiwany hit battle royale na zakończenie roku!

Aktualizacja CS:GO – 20/12/2017

MAJOR ELEAGUE BOSTON 2018:

  • drużynowe naklejki, graffiti oraz naklejki z autografem zostały udostępnione do kupna na Rynku Społeczności lub w dużych 50 częściowych paczkach na Steam. 50 proc. dochodu ze sprzedaży trafia bezpośrednio do zawodników oraz organizacji biorących udział w turnieju organizowanym w Bostonie.
  • naklejki drużynowe można wykorzystać podczas Drużynowego Pick’em Challenge.
    • pierwszą fazę turnieju obstawimy już teraz i możemy to robić do rozpoczęcia meczów.
    • faza grupowa zostanie udostępniona po zakończeniu fazy pierwszej. Zablokowana także w momencie rozpoczęcia pierwszych meczów grupowych.
    • fazę pucharową obstawimy po zakończeniu fazy grupowej. Zablokowana będzie w momencie rozpoczęcia pierwszego ćwierćfinału.

Święta:

  • wystartowało świąteczne wydarzenie,
  • udostępniono możliwość rozdawania prezentów.

Różne:

  • naprawiono możliwość hostowania prywatnego serwera Gier Wojennych w przypadku prywatnej poczekalni,
  • logi serwerów turniejowych mogą teraz zawierać informacje dotyczące upuszczonych oraz podniesionych przedmiotów za pomocą mp_logdetail_items,
  • serwery będą zapisywać nicki graczy z pominięciem znaków spoza tablicy ASCII,
  • naprawiono nieprzetłumaczone powiadomienia dotyczące błędów związanych z brakiem połączenia z serwerem innych graczy,
  • naprawiono kilka błędów, przez które gra się zamykała,
  • naprawiono parsery, które nie działały przez ostatnie aktualizacje GOTV.

Rozgrywka:

  • udostępniono możliwość testowania nowego modelu rozrzutu shotgunów. Możemy to robić na prywatnych serwerach za pomocą zmiennej weapon_accuracy_shotgun_spread_patterns 1.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie