CS:GO mapa Ancient

Michał Wieczorek

Od najmłodszych lat pasjonat game devu i największy w Polsce fanboy Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.

0 komentarzy

Aktualizacja CS:GO poprawia mapy, lecz część graczy może być wściekła na Valve

Została wydana kolejna aktualizacja CS:GO. Zmian jest kilka, szczególnie dotyczą poprawek na niedawno dodanych mapach. Bez wątpienia wpłyną na balans rozgrywki, ale niekoniecznie każdemu się spodobają.

Wczoraj wyszła nowa aktualizacja CS:GO, która wprowadziła sporo drobnych zmian. Przede wszystkim dotyczą one spraw, które wpłyną na balans rozgrywki w trybie turniejowym i Danger Zone. Poprawki wielu mogą się spodobać, jednakże znajdą się też i tacy, którzy będą wściekli na Valve. Usunięto bowiem wiele cennych miejsc, które dawały znaczącą przewagę nad przeciwnikiem, dlatego niektórzy będą musieli uczyć się miejscówek na nowo.

Nie będzie to pierwszy raz, gdy nowy update gry będzie budził mieszane uczucia wśród graczy. Nie przedłużając, oto poniższa lista zmian:

Aktualizacja CS:GO 13.05.2021

CSGO 360 Stats:

  • Zmieniono sposób obliczania wyniku dla kategorii skuteczności broni.

Inne:

  • Naprawiono sytuację, gdy gracze otrzymywali podwójne ostrzeżenie o uruchomieniu gry bez trybu zaufanego

Mapa Ancient:

  • Zaktualizowano posąg Cubby, zmniejszając jego rozmiary, co usunęło trudny do wychwycenia dla przeciwników kąt
  • Zmniejszono część kamieni, również przy łączniku z mida na A
  • Zmniejszono ilość liści i poprawiono roślinność w donicy w pobliżu punktu A
  • Wyciszono dźwięki ptaków
  • Uniemożliwiono self-boosting do plantera przy mainie terrorystów
  • Dodano wsparcie technologii vphysics do wody niedaleko T-spawnu, aby broń nie zanurzała się całkowicie
  • Wprowadzono dużo poprawek do krzaków rozmieszczonych na mapie
  • Usunięto możliwość rzucania granatów do wejścia do niedostępnego budynku przy wejściu terrorystów na mid
  • Zablokowano pixelgap przy rusztowaniu w pobliżu B
  • Zablokowano pixelgaps przy drzwiach z CT do A
  • Uproszczono kolizje granatów na dachach
  • Zoptymalizowano mapę

Mapa Grind:

  • Dodano możliwość ślizgania się po odcinku na A
  • Naprawiono niewidzialną ścianę w pobliżu B
  • Usunięto możliwość wypadania poza mapę w pobliżu A
  • Naprawiono kolizję ściany w pobliżu A
  • Naprawiono kolizję filarów w pobliżu A
  • Drobne aktualizacje grafiki wokół T-spawnu

Mapa Frostbite:

  • Usunięto błąd związany ze zrzutami zaopatrzenia
  • Naprawiono miejsca, gdzie gracze mogli utknąć
  • Usunięto dziurę w podłożu
  • Zaktualizowano modele wież strażniczych
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się