Crash Bandicoot pośmiga na Unreal Engine 4

Crash Bandicoot pośmiga na Unreal Engine 4
Filmiki z gier Newsy PC Wideo

Z cyklu – fani potrafią.

Crash Bandicoot został trochę zapomniany przez deweloperów, lecz nie przez graczy. Jeden fanów futrzaka (Anisotropic) tworzy w wolnych chwilach swoją własną wersje gry na silniku Unreal Engine 4. Choć do ukończenia prac jeszcze sporo zostało i nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się ostatecznej wersji tytułu, autor projektu zachęca do zerknięcia na materiały prezentujące obecny stan Crash’a.

Widać, że jest w tym jeszcze sporo błędów, lecz liczymy, że ostatecznie wyjdzie z tego coś grywalnego. Kto by zagrał?

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie