Dzisiaj ogromne nowości i zmiany w Rainbow Six Siege. Oto wszystkie szczegóły

Oczekiwane nowości w końcu trafiają do strzelaniny Ubisoftu. Oto świeżutki patch do Rainbow Six Siege w szczegółach. Zobaczcie pełną listę zmian.

Dzisiaj dostaniemy patch do Rainbow Six Siege6 marca obędzie się przerwa techniczna na wszystkich platformach, w trakcie której będziemy implementować Operację Chimera oraz Outbreak. Przewidywana długość przerwy to 1 godzina na każdej platformie – informuje Ubisoft.

W przypadku komputerów PC (Steam, Uplay), wspomniana przerwa rozpocznie się o godz. 15:00. Na PlayStation 4 serwery staną o godz. 16:00, a na Xbox One przerwa potrwa od 17:00 do 18:00. Takie są przynajmniej plany.

Jakie zmiany wprowadza nowa aktualizacja Rainbow Six Siege? Główne danie to oczywiście Operacja Chimera oraz wydarzenie Outbreak, lecz to oczywiście nie wszystko.

Patch do Rainbow Six Siege – nowości i lista zmian:

Operacja Chimera i nowi operatorzy

Podczas Operacji Chimera do Drużyny Tęcza dołącza dwójka operatorów, którzy mają pomóc w opanowaniu tajemniczego pasożyta, który zaatakował małe miasteczko w Nowym Meksyku. Aby zabezpieczyć obszar, Szóstka wybrała najlepszych na świecie specjalistów od zagrożeń biologicznych: ich pseudonimy to Lion i Finka.

Dwójka operatorów – Francuz oraz Rosjanka – dołącza do Szóstki. Lion i Finka to weterani licznych konfliktów, w których pojawiało się zagrożenie biochemiczne. W Tęczy Sześć mają stworzyć oddział przeciwdziałania zagrożeniom CBRN, którego zadaniem jest dostarczenie sprzętu oraz wiedzy, mających na celu zabezpieczanie zagrożeń biologicznych.

Wydarzenie Outbreak

– Po tym, jak w Nowym Meksyku rozbija się kosmiczna kapsuła, miasteczko Truth or Consequences zaczyna zmagać się z tajemniczą zarazą i wzrostem przemocy. Władze wyznaczają strefę kwarantanny wokół miejscowości.Całe miasto zostało zarażone nieznanym pasożytem, który wywołał agresywne mutacje u wszystkich mieszkańców. Pasożyt świetnie się adaptuje i potrafi doprowadzić do pięciu różnych, zabójczych mutacji swoich nosicieli. Tylko dzięki strefie kwarantanny zaraza nie zaczęła się rozprzestrzeniać, ale prędzej czy później pasożyt wydostanie się na zewnątrz. Jeśli tak się stanie, liczba przypadków śmiertelnych może być ogromna.

W Outbreak musisz zmierzyć się z takim właśnie zagrożeniem. Przejdź do ofensywy i zapuść się do strefy kwarantanny, starając się powstrzymać infekcję, która może rozlać się po całej Ameryce Północnej. Wraz ze swoją drużyną zbadaj trzy nowe mapy i przeżyj ataki hord przeciwników, aby zidentyfikować źródło pochodzenia pasożyta.

To ograniczone czasowo wydarzenie będzie aktywne od 6 marca do 3 kwietnia 2018 roku.

Kooperacja dla trzech osób

Trzyosobowy tryb współpracy w Outbreak zmusi cię do zmodyfikowania swoich strategii, będziesz również znacznie mocniej polegał na swoich kolegach z drużyny. Zarażeni przeciwnicy mają przewagę liczebną na każdym froncie, a Twoją jedyną szansą na przeżycie jest stosowanie innowacyjnych taktyk. Twoja drużyna składa się z trzech operatorów wybranych z następującej grupy: Ash, Tachanka, Doc, Smoke, Buck, Kapkan, Glaz, Ying, Finka, Lion oraz rekrut.

Wyposażenie operatorów Outbreak również zostanie zmienione w taki sposób, aby przygotować ich lepiej do walki na krótki dystans. Granaty ogłuszające pozwolą na stosowanie specjalnych taktyk eliminacyjnych, a granaty dymne wywołają chaos, dzięki któremu przetrzebisz szeregi swoich wrogów. Outbreak wyniesie napięcie walki w zwarciu na niespotykany dotąd poziom.

3 nowe mapy w trybie współpracy

OŚRODEK
Na tym poziomie trafiacie na ulice Truth or Consequences z zadaniem dostania się do środka. Musicie wejść do dawnego ośrodka wypoczynkowego, w którym aż roi się od wrogów. Według naszych danych wywiadowczych pasożyty budują tam gniazdo. Zanurz się w zdradzieckie korytarze i przeżyj kontakt z kiczowatymi dekoracjami, wśród których aż roi się od nieprzyjaźnie nastawionych wczasowiczów.

SZPITAL
Szpital stanowi arenę skomplikowanej operacji ratowania zakładnika, który znajduje się głęboko na zainfekowanym terenie. Ponure, wąskie korytarze wymagają stosowania technik walki na krótki dystans. Ale warto ryzykować. Lekarka uwięziona wewnątrz szpitala może być kluczowa dla stworzenia lekarstwa.

ZŁOMOWISKO
Najnowsze dane wywiadowcze wskazują na prywatną posiadłość, usytuowaną na przedmieściach Truth or Consequences. Złomowisko to otwarta przestrzeń z wyjątkowymi przeszkodami, gdzie twoja drużyna będzie bezustannie narażona na atak. Tutaj trzeba dać z siebie wszystko, bo kolejne fale przeciwników zaciekle chronią źródło infekcji.

Kolekcja Outbreak

Kolekcja Outbreak zawiera 50 przedmiotów ozdobnych, podzielonych na trzy poziomy – rzadkie, epickie i legendarne. W sumie można zdobyć 50 unikatowych przedmiotów, w tym skórki na broń, osprzęty głowy, uniformy, ozdoby oraz wyjątkowy uniform elitarny. Nie ma żadnych duplikatów. Gdy połączysz się z wydarzeniem, otrzymasz od razu 4 pakiety. Są one dostępne wyłącznie od 6 marca do 3 kwietnia 2018 roku. Wraz z kupnem edycji Advanced, Gold na Rok 3 lub edycji Complete na Rok 3 otrzymasz dodatkowe 10 pakietów. Pozostałe pakiety można kupić za pomocą kredytów R6 podczas wydarzenia Outbreak.

Balansowanie operatorów

ELA

Zamierzamy kontynuować zapoczątkowaną wcześniej procedurę poprawiania postaci Eli, wprowadzając w tym sezonie pewne istotne zmiany. Ela wciąż jest zbyt silna i, co zrozumiałe, zbyt często wybierana. Dzieje się tak głównie dlatego, że jej pistolet maszynowy jest za mocny. W związku z tym planujemy wprowadzenie następujących zmian:

Zwiększenie odrzutu
Kontrola odrzutu zostanie utrudniona. Odrzut będzie pociągał za sobą pracę kamery, a jego maksymalna wartość (maks. wielkość diamentu) ulegnie zwiększeniu.

Zmniejszenie obrażeń
Obrażenia zostają zmniejszone z 28 do 23 punktów, aby lepiej pasowały do wysokiej szybkostrzelności.

Chcemy, by Ela pozostała skuteczna w walce na krótkim dystansie, gdy znajdzie się pod presją przeciwników, ale ma być wyraźnie słabsza w starciach na średniej i dużej odległości, gdy mierzyć się będzie z bronią automatyczną wyposażoną w celowniki.

Zmiany w wyposażeniu
Granaty uderzeniowe Eli zostaną zastąpione rozkładaną tarczą. Jak wielu z was zauważyło, Ela zbyt dobrze radziła sobie z wykonywaniem wielu różnorodnych zadań: przygotowywaniem kontr, wybijaniem dziur w ścianach, ostrzeganiem przed minami ogłuszającymi i oczywiście używaniem pistoletu maszynowego.
Zmiany w wyposażeniu zmuszą ją do większego polegania na towarzyszach przy przebijaniu się przez ściany, a jeśli będzie chciała robić to samodzielnie, będzie musiała użyć strzelby.

KAPKAN

Drut kolczasty Kapkana zastąpią granaty uderzeniowe. On i tak w fazie przygotowań ma już ręce pełne roboty z zastawianiem pułapek – granaty uderzeniowe pozwalające na szybsze pokonywanie ścian lepiej pasują do jego stylu gry.

BLITZ

Blitz został dopracowany i teraz będzie operatorem o wartościach szybkości i pancerza na poziomie 2 punktów.
Poprzednia zmiana, dzięki której Blitz mógł biegać, trzymając w rękach tarczę, miała pozytywny wpływ na jego popularność, ale nadal pozostaje on w ogonie stawki operatorów. Uważamy, że zwiększenie szybkości Blitza jest kolejnym logicznym krokiem, który uczyni go atrakcyjniejszą postacią dla graczy i pomoże zniwelować przepaść dzielącą go od innych operatorów, ponieważ teraz potrafi on naprawdę zabłysnąć, gdy trzeba stawić czoła osamotnionym przeciwnikom w walce z bliska.

Ogólne zmiany i poprawki

OBROTOWA DESYNCHRONIZACJA OBALONYCH GRACZY

W niektórych przypadkach serwer uniemożliwiał strzelanie do powalonych graczy. Było to spowodowane desynchronizacją z serwerem gry. Po powaleniu przeciwnika można było zobaczyć, jak obraca się on w kierunku odwrotnym względem naszego punktu widzenia, choć na serwerze rejestrowany był zupełnie inny ruch, co sprawiało, że strzały oddawane do powalonych graczy nie były odnotowywane.

WYGODA GRACZA

ZMIANY W PRZEŁADOWANIU

Zmiany w aktualizacji ilości amunicji
W trakcie przeładowania broni aktualizowana jest też liczba posiadanych sztuk amunicji. Udało nam się bardziej zgrać ten “kluczowy” moment z animacją. Teraz ilości amunicji do wszystkich broni powinny być aktualizowane nieco szybciej. Przeładowanie zostało bowiem ściślej zgrane z animacją. To powinno znacząco je usprawnić.

Przerywanie taktycznego przeładowania w trakcie prowadzenia ognia mierzonego
Można teraz przerwać taktyczne przeładowanie (przeładowanie dokonywane, gdy w komorze znajduje się jeszcze pocisk) w trakcie korzystania z celownika. Wcześniej można to było zrobić wyłącznie w biegu, ale teraz, jeśli ktoś was zaskoczy akurat w czasie przeładowania i chcecie oddać strzał, wystarczy że przejdziecie do trybu ognia mierzonego i będziecie mogli wystrzelić pocisk znajdujący się w komorze.

Punkty wznowienia przeładowania
Wszystkie bronie zostały wyposażone w brakujące punkty wznowienia przeładowania. Jeśli przerwiecie pełne przeładowanie, to przy spełnieniu określonych warunków (np. w przypadku wymiany pustego magazynka) nie będziecie musieli powtarzać tej czynności po wznowieniu animacji przeładowania.

Dane wejściowe na PC
Będziemy wprowadzali nową metodę odbioru danych na PC. Ta opcja surowych danych wejściowych będzie odczytywała sygnały myszy/klawiatury bezpośrednio z tych urządzeń, bez jakiegokolwiek przetwarzania po drodze. Może to nieco usprawnić komunikację gry z myszą/klawiaturą w sytuacji dużego obciążenia. Opcję tę można znaleźć w menu Ustawienia – surowe dane wejściowe.

ZMIANY W PLAYLISTACH

AKTUALIZACJA ZWYKŁEJ PLAYLISTY

Usuwamy ze zwykłej playlisty Uniwersytet Bartlett, a na jego miejsce przywracamy Jacht.

Playlista rankingowa pozostaje bez zmian.

ZBALANSOWANIE GRY

CHODZENIE PO ROZKŁADANEJ TARCZY

Nie można już chodzić po rozkładanych tarczach. Jeśli jakiś operator spróbuje przejść po tarczy, załamie się ona pod nim (ulegnie zniszczeniu) i wróci do ekwipunku obrońcy, który ją rozstawił. Ma to powstrzymać graczy przed wykorzystywaniem usterki pozwalającej chodzić po tarczach.

WERYFIKACJA TRAFIEŃ W WALCE WRĘCZ

W ubiegłym sezonie zbieraliśmy wasze opinie na temat prawidłowości trafień, ze szczególnym uwzględnieniem trafień w walce wręcz. Wielu z was doświadczyło sytuacji, gdy po okrążeniu przeciwnika, zajściu go od tyłu i zadaniu ciosu nożem, słyszało odpowiedni efekt dźwiękowy, ale do zabójstwa nie dochodziło. Rozumiemy, jak może być to frustrujące, i dlatego w ramach aktualizacji 3.1 wprowadziliśmy kilka zmian i poprawek, które powinny usprawnić ataki wręcz.

Naprawa błędów, poprawki w grze

ROZGRYWKA

  • Naprawiono– Po wypuszczeniu drona na ekranie utrzymuje się celownik.
  • Naprawiono– Daje się słyszeć zagłuszacz Mute’a, nawet stojąc bardzo daleko od niego.
  • Naprawiono– Spowalniający efekt drutu kolczastego utrzymuje się, nawet jeśli gracz już dawno jest poza jego zasięgiem lub drut uległ zniszczeniu.
  • Naprawiono– Reset animacji podczas przełączania się pomiędzy dwoma graczami, z których jeden stoi, a drugi kuca.
  • Naprawiono– Po zeskoczeniu z liny może dojść do blokowania postaci.
  • Naprawiono– Po zeskanowaniu przeciwników nie jest wyświetlana odległość, dzieląca ich od gracza.
  • Naprawiono– Gracz nie otrzymuje obrażeń, gdy szybko naciska przycisk kucnięcia.
  • Naprawiono– Gdy w trakcie sterowania dronem jego właściciel zginie, pozostali gracze nie mogą zmienić ujęcia z kamery drona zabitego użytkownika.
  • Naprawiono– Wskutek podjęcia określonych kroków można korzystać z gadżetów, które normalnie nie są dostępne.
  • Naprawiono– Gdy gracz przerywa animację przeładowania rewolweru LFP586 poprzez zmianę broni, a później wróci do LFP586 i przeładuje ponownie, komory pocisków nie zostaną uzupełnione.
  • Naprawiono– W trakcie przeskakiwania ruchy operatora nie są prawidłowo replikowane.
  • Naprawiono– Przy wylądowaniu po zjeździe na linie przez okno postać jest blokowana na kilka sekund.
  • Naprawiono– Operatorzy mogą się teleportować, jeśli zdemontują ładunek wyważający po tym, jak animacja zjazdu po linie dobiegnie końca.
  • Naprawiono– Fryzura będąca elementem osprzętu głowy “Amerykańska Anarchia” nieznacznie zwiększa pole trafienia postaci.
  • Naprawiono– Jeśli sojuszniczy ostrzał jest wyłączony, drony nie ulegają zniszczeniu, gdy wymkną się spod kontroli.
  • Naprawiono– Gracze giną przypadkowo na skutek upadku w trakcie sesji wieloosobowych.

OPERATORZY

BANDIT
  • Naprawiono– Ładunek porażający znika, jeśli drut kolczasty, na którym jest zamocowany, ulegnie zniszczeniu.
BLITZ
  • Naprawiono– Animacja Blitza w trybie pierwszoosobowym jest szybsza niż w trybie trzecioosobowym, jeśli Blitz zdejmie z pleców tarczę.
DOC
  • Naprawiono– Celownik pistoletu Doca zmienia kolor na niebieski, jeśli zostanie wymierzony w napastnika.
  • Naprawiono– Doc może biec i korzystać z pistoletu, nie zwalniając przy tym.
ECHO
  • Naprawiono– Dron Yokai może zostać umieszczony na framudze drzwi/okna w taki sposób, że blokuje przejście i pozwala widzieć i strzelać w obu kierunkach.
  • Naprawiono– Ekran HUD wyświetla komunikat “Asysta przy zabójstwie”, gdy towarzysz z drużyny zabije ogłuszonego gracza, ale nie jest to wliczane do wyniku.
ELA
  • Naprawiono– Mina Grzmot może zostać podłożona pomiędzy panelami ściennymi, w wyniku czego fragment gadżetu przenika przez ścianę.
  • Naprawiono– Podlufowy celownik laserowy na podglądzie broni jest zamontowany ze złej strony.
FUZE
  • Naprawiono– Postać może się zablokować, jeśli ustawi gadżet w miejscu, do którego zjechała po linie.
HIBANA
  • Naprawiono– Ładunki wybuchowe przywierają w nieprawidłowy sposób do narożnej krawędzi niektórych drzwi podłogowych.
  • Naprawiono– Jeśli przed detonacją zostaną oddane przynajmniej dwa strzały, ładunki X-Kairos nie generują żadnego dźwięku w trybie widoku trzecioosobowego.
IQ
  • Naprawiono– Użycie gadżetu IQ przy jednoczesnym wejściu w tryb widza powoduje, że gadżet staje się matowy.
JÄGER
  • Naprawiono– Gadżet Jägera unosi się w powietrzu, jeśli zostanie użyty w określonych miejscach.
  • Naprawiono– Gadżet Jägera przenika przez ściany, jeśli zostanie użyty w określonych miejscach.
LESION
  • Naprawiono– Podlufowy celownik laserowy na podglądzie broni jest zamontowany ze złej strony.
MONTAGNE
  • Naprawiono– Jeśli spełnione zostaną określone warunki, Montagne może użyć tarczy w trakcie zjeżdżania po linie.
TACHANKA
  • Naprawiono– Osłony LKM-u Tachanki nie są dopasowane i gracze w niektórych sytuacjach mogą strzelać przez szczeliny pomiędzy nimi.
VIGIL
  • Naprawiono– Płaszcz maskujący ERC-7 Vigila ulega dezaktywacji, gdy postać wchodzi lub schodzi po drabinach.
  • Naprawiono– Podlufowy celownik laserowy na podglądzie broni jest zamontowany ze złej strony.
YING
  • Naprawiono– Postać może się zablokować, jeśli ustawi gadżet w miejscu, do którego zjechała po linie.

TRYBY ROZGRYWKI

GRA WIELOOSOBOWA
  • Naprawiono– Przycisk “Graj – tryb rankingowy” można nacisnąć jeszcze przez sekundę po tym jak do drużyny dołączy użytkownik z poziomem uprawnień niższym niż 20.
  • Naprawiono– W niektórych przypadkach dwuosobowa drużyna może zostać rozdzielona w fazie matchmakingu i w efekcie obaj gracze muszą walczyć ze sobą.
  • Naprawiono– Drużyna może przystąpić do meczu rankingowego, nawet jeśli jeden z jej członków ma poziom niższy niż 20.
  • Naprawiono– Czasami drużyna w składzie 2+ może zostać rozdzielona przy próbie dołączenia do meczu swobodnego lub rankingowego.
GRA UŻYTKOWNIKA
  • Naprawiono– Użytkownicy mogą tworzyć własne rozgrywki online.

PROJEKTY POZIOMÓW

WSZYSTKIE MAPY
  • Naprawiono– Po zjechaniu po linie przez okno, animacja postaci może zablokować się w pozycji patrzenia w górę.
  • Naprawiono– Po odrodzeniu operatorzy wypadają poza mapę.
  • Naprawiono– Użycie liny w trakcie spadania sprawia, że postać wypada poza mapę.
  • Naprawiono– Animacje długolufowych broni przenikają przez ściany.
  • Naprawiono– Po odrodzeniu gracze mogą lądować na parapetach okiennych, gdzie są od razu zabijani.
BANK
  • Naprawiono– Niewielka szczelina w lokacji Pokój obsługi – parter odsłania widok na ZEWN. taras.
  • Naprawiono– Napastnicy mogą umieścić drona pod sufitem w lokacji Serwerownia – piwnica, co pozwala im obserwować cały obszar piwnicy.
  • Naprawiono– Valkyrie może umieścić kamerę typu Cyklop w lokacji Serwerownia – piwnica.
UNIWERSYTET BARTLETT
  • Naprawiono– Obrońcy mogą likwidować odradzających się napastników z lokacji Klasa – 1 piętro.
  • Naprawiono– Miny ogłuszające Eli są bardzo trudne do zebrania, jeśli zostaną umieszczone w modelu statku.
DOMEK GÓRSKI
  • Naprawiono– Lokację Salon można obserwować przez szparę w podłodze lokacji Sypialnia korytarz – 1 piętro.
  • Naprawiono– W drzwiach w lokacji Biuro – 1 piętro znajduje się szczelina, przez którą można obserwować lokacje ZEWN. Tylne patio oraz Salon – parter.
  • Naprawiono– Gracze mogą umieszczać drony wewnątrz ścian domku górskiego z balkonu w lokacji Biuro – 1 piętro.
  • Naprawiono– Czerwona ściana w lokacji Kuchnia nie przesłania całego okna, dzięki czemu w fazie przygotowań Echo może wpuścić do środka swojego drona.
  • Naprawiono– Gracze mogą wypychać kompanów poza lub w geometrię obiektów, wykorzystując wzmocnienia w lokacji Kuchnia.
KLUB
  • Naprawiono– Jäger blokuje się w regale z książkami w lokacji Biuro logistyczne – 1 piętro po podłożeniu na drugiej półce Aktywnego Systemu Obrony (ADS).
  • Naprawiono– Gracz blokuje się, próbując wyjść spod stołu w lokacji Bar – parter.
WYBRZEŻE
  • Naprawiono– Jäger może przenikać przez ścianę po podłożeniu Aktywnego Systemu Obrony (ADS) w określonym miejscu w lokacji Apartament – 1 piętro.
  • Naprawiono– Gracze mogą wchodzić na fioletowy brezent, przechodząc szklanym skrajem basenu w lokacji ZEWN. Basen.
  • Naprawiono– Wystrzeliwane z dachu ładunki wybuchowe Hibany nie chcą przyczepiać się do zniszczalnej ściany w lokacji Bar z winem – parter.
KONSULAT
  • Naprawiono– Można przebić się przez wzmocnione ściany, zjeżdżając po linie do lokacji Schody wyjściowe – 1 piętro.
  • Naprawiono– Obrońcy z lokacji Biuro administracji – 1 piętro mogą zabijać napastników odradzających się w pobliżu Barykady.
  • Naprawiono– Naprzeciwko wzmocnienia w lokacji Pokój socjalny – 1 piętro można wstawić lustro weneckie.
FAWELA
  • Naprawiono– Napastnicy są zabijani, jeśli zjadą po linie przy ścianie w lokacji ZEWN. Podwórze, a następnie ześlizgną się po metalowej platformie.
BAZA HEREFORD
  • Naprawiono– W trybie Terrohunt gracz może odrodzić się wewnątrz innego gracza, jeśli do odrodzenia wybierze lokację ZEWN. Strzelnica.
  • Naprawiono– Obrońcy mogą korzystać z jednokierunkowego punktu obserwacyjnego w lokacji Pralnia – 1 piętro.
  • Naprawiono– Kamera Valkyrii staje się niewidzialna, jeśli zostanie rzucona na stalową ramę pomiędzy lokacjami Korytarz – piwnica i Zbrojownia – piwnica.
  • Naprawiono– Tekstury pomiędzy wzmacnialnymi i niezniszczalnymi ścianami przepuszczają pociski.
DOM
  • Naprawiono– Napastnicy odradzający się w pobliżu lokacji ZEWN. Plac budowy mogą być zabijani przez obrońców z okna w lokacji Górny korytarz – 1 piętro.
  • Naprawiono– Rozbrajacz można ukryć między poduszkami i obrońcy nie są w stanie go wykryć.
KAFE
  • Naprawiono– Możliwość nieprawidłowego umieszczania Systemu Aktywnej Obrony (ADS) na ścianach z niższym panelem drewnianym.
KANAŁ
  • Naprawiono– Niewielka szczelina w niezniszczalnym oknie pozwala graczom wyglądać na zewnątrz.
OREGON
  • Naprawiono– Błędy kolizyjne z drutem kolczastym i minami Grzmot.
  • Naprawiono– Przerwa pomiędzy framugą okna i ścianą w lokacji ZEWN. Złomowisko pozwala graczowi zajrzeć do wnętrza budynku.
  • Naprawiono– Można strzelać poprzez tekstury z lokacji Sala spotkań – parter do lokacji Spiżarnia – piwnica.
SAMOLOT
  • Naprawiono– W lokacji Schody do kokpitu – górny pokład można umieścić drona w poszyciu samolotu.
  • Naprawiono– Po zniszczeniu południowej części sufitu w lokacji Sala konferencyjna – główny pokład pojawia się szczelina, przez którą widać napastników nadchodzących z lokacji ZEWN. Catering.
  • Naprawiono– W lokacji ZEWN. Catering można umieścić drona w suficie samolotu.
WIEŻOWIEC
  • Naprawiono– Korzystając z rozkładanej tarczy, gracze mogą wskakiwać na drewnianą belkę w lokacji Biuro – 1 piętro.
  • Naprawiono– Można strzelać przez niezniszczalną szafkę z lokacji Łazienka – parter do lokacji Sypialnia parter.
  • Naprawiono– Operatorzy czołgając się mogą przenikać przez schody.
  • Naprawiono– Drewniane rolety w oknach całkowicie blokują pociski, póki nie ulegną zniszczeniu.
  • Naprawiono– Nazwa mapy Wieżowiec nie jest zapisana wielką literą, jak ma to miejsce w przypadku pozostałych pozycji na liście preferowanych map PvP i PvE.
PARK ROZRYWKI
  • Naprawiono– Gracze mogą przenikać przez niezniszczalną ścianę pomiędzy lokacjami Biuro – 1 piętro i Korytarz kolejki – 1 piętro.
  • Naprawiono– Nie można umieścić dwóch luster weneckich obok siebie, jeśli ściana w lokacji Opieka dzienna – 1 piętro zostanie wzmocniona.
  • Naprawiono– Pułapka wybuchowa Kapkana ulega czasem zniszczeniu wraz z barykadą.
WIEŻA
  • Naprawiono– W ścianie jest szczelina, która pozwala graczowi zajrzeć z pomocą drona do lokacji Korytarz wystawy – 1 piętro.
  • Naprawiono– Szyba w zachodniej części lokacji Zachodni balkon – parter jest niezniszczalna.
  • Naprawiono– W niektórych miejscach na mapie można chodzić w powietrzu.
  • Naprawiono– Światła na ścianie wieży mogą uniemożliwiać napastnikom zjazd po linie.
  • Naprawiono– Użytkownicy mogą doświadczać spadku kl./s, gdy strzelają w konkretny ekran w lokacji Taras widokowy – zachodni parter.
JACHT
  • Naprawiono– Czołgające się postacie mogą przenikać przez schody.

WRAŻENIA UŻYTKOWNIKA

  • Naprawiono– Na ekranie oczekiwania w fazie przygotowań znikają punkty odradzania, jeśli aktywowana zostanie opcja “Unikatowe miejsce odradzania atakujących”.
  • Naprawiono– Położenie zabójcy ulega przesunięciu, gdy gracz wykona zbliżenie na pośmiertnym ujęciu kamery.
  • Naprawiono– Po odblokowaniu określonych skórek broni z Pakietu Alfa, w sekcji “To malowanie dostępne jest dla” mogą być wyświetlone maksymalnie cztery ikony operatorów.
  • Naprawiono– Po podłożeniu gadżetów, takich jak ładunki wyważające, na niewielkich zewnętrznych barykadach, nie pojawia się komunikat o możliwości ich usunięcia.
  • Naprawiono– Głośność dialogów wpływa też na dźwięki środowiskowe, zwłaszcza na odgłos kroków.
  • Naprawiono– W menu wyboru punktu odradzania niewidoczna jest zewnętrzna część mapy.
  • Naprawiono– Brak wizualnego wskaźnika dla wyciszonych graczy.
  • Naprawiono– Po najechaniu kursorem na pakiet w sklepie czasami nie wyświetla się jego opis.
  • Naprawiono– Na czacie głosowym nie pojawia się nazwa użytkownika, gdy któryś z członków drużyny mówi coś, będąc w menu.
  • Naprawiono– Gracze nie są powiadamiani o możliwości odbioru nagrody po ukończeniu wyzwania Ubisoft Club.
  • Naprawiono– Czat głosowy wyłącza się na ekranie najlepszego zawodnika.
  • Naprawiono– Po zakończonym meczu nie pojawia się tabela wyników.
  • Naprawiono– Po odebraniu nagród za wyzwania Ubisoft Club, nie jest aktualizowana zakładka wyzwań w grze.
  • Naprawiono– Dźwięk naliczania rozgłosu jest nadal odtwarzany, gdy gracz opuszcza mecz.
  • Naprawiono– W przypadku zerwania połączenia wyświetlany jest komunikat “widz, SERWER GRY, opuścił grę”.
  • Naprawiono– Gracz zostaje z tarczą, gdy korzysta z trybu widza w dronie.
  • Naprawiono– Widz może korzystać z czatu drużynowego.
  • Naprawiono– Efekty działania min ogłuszających oraz drona Echo są widoczne w ujęciach ze swobodnej kamery.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.