Fani Uncharted, po 10 latach Naughty Dog ujawnia ważną informację o Drake’u

Zapewne jest wśród Was wiele osób, które czasem się zastanawiało, dlaczego Drake z serii Uncharted potrafi przyjąć na siebie tak wiele pocisków, zanim zginie. Przecież pasek zdrowia wciąż maleje, co sygnalizuje czerwone oznaczenie na interfejsie. Błąd! To nie zdrowie bohatera się zmniejsza!

Kule świszczą nad głową, a Drake odprowadzany gradem pocisków brnie naprzód. Czerwona poświata pulsuje i w końcu nasz bohater musi polec – game over. Jak sądzicie – ile pocisków przyjął Drake na klatę, zanim zaliczył glebę? Mogłoby się wydawać przez te wszystkie lata, że co najmniej kilkanaście kulek. Prawda jest jednak zupełnie inna i dowiadujemy się o tym dopiero teraz.

Uncharted – pasek szczęścia zamiast paska zdrowia

Jonathan Cooper, który zajmuje się animacjami w Naughty Dog, napisał na Twitterze, że czerwona poświata na interfejsie nie oznacza, że Drake otrzymuje trafienia. Bohater nie posiada bowiem paska zdrowia. Czerwony kolor oznacza wyczerpywanie się paska szczęścia! Dopiero, kiedy jest on bliski zeru, Drake dostaje jedną jedyną kulkę, która kończy jego życie.

Przekazanie tej informacji spotkało się z niedowierzaniem fanów, którzy od początku istnienia serii Uncharted sądzili, że Drake po prostu jest taki twardy. Amy Hennig, reżyserka i scenarzystka serii Uncharted, potwierdza jednak słowa Coopera i dodaje, że od początku marki tak to właśnie wygląda i takie były założenia Naughty Dog. Dzięki temu gry miały być bliższe filmom akcji, na których Uncharted wyrosło.

Ciekawe, czy słynna seria od Naughty Dog skrywa jeszcze jakieś inne smaczki, o których nie mamy pojęcia…

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.