Nowy gameplay z The Outer Worlds 2. Jest nawet parkour

The Outer Worlds 2 - grafika
Newsy PC PS5 Xbox Series

Obsidian Entertainment ujawnia kolejne szczegóły dotyczące The Outer Worlds 2. Najnowsze materiały koncentrują się na systemie walki, nowych typach broni i znaczących zmianach w rozgrywce. W rozmowie z IGN starszy projektant walki Rob Donovan i główny projektant systemów Kyle Koenig podkreślili, że kontynuacja kultowego RPG ma być bardziej dynamiczna, z większym wpływem gracza na styl prowadzenia starć.

Czekacie na The Outer Worlds 2? Łapcie nowy materiał

Jedną z najważniejszych nowości jest wprowadzenie elementów parkouru. Gracze będą mogli wspinać się na wyżej położone obszary, ślizgać się do osłon i inwestować w rozwój postaci pod kątem walki podczas tych manewrów. Choć TOW 2 oferuje pełną swobodę w wyborze stylu gry, deweloperzy zaznaczają, że fundamentem pozostaje walka dystansowa, przy czym walka wręcz również została rozwinięta. Co ciekawe, studio inspirowało się m.in. Destiny 2 i Call of Duty, by poprawić odczucie strzelania – każdy oręż ma sprawiać przyjemność niezależnie od builda gracza.

Kolejną istotną zmianą jest brak skalowania poziomów przeciwników. Zamiast tego wrogowie zostali podzieleni na klasy trudności. Dzięki temu po rozwinięciu postaci gracz będzie mógł wrócić do wcześniejszych lokacji i dosłownie zmieść wszystko z powierzchni planety. To znaczące odejście od mechanik znanych z pierwszej części. Premiera The Outer Worlds 2 planowana jest jeszcze na ten rok na PS5, Xbox Series X|S i PC. Więcej informacji – w tym dokładną datę premiery – poznamy już 8 czerwca podczas letniej konferencji Xbox.

Zobacz też: Najlepsze gry z Xbox Game Pass na majówkę. W to musisz zagrać

Jakie emocje budzi w was nadchodzące dzieło Obsidian Entertainment?

Źródło: wccftech.com

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie