Chcecie tworzyć gry? Tutaj się tego nauczycie
Wyjątkowa okazja na zgłębienie wiedzy.
Już 22 września 2017 r. wprowadzeniem do Concept Art’u zainaugurowany zostanie w Centrum Technologii Audiowizualnych we Wrocławiu cykl warsztatów z firmą Techland.
Spotkanie i warsztaty z Techlandem to kolejna okazja do zdobywania wiedzy pod okiem profesjonalistów w Centrum Technologii Audiowizualnych. Po zajęciach z animacji, które poprowadzili specjaliści z Platige Image, a także warsztatach audiowizualnych z grupą PanGenerator, przyszedł czas na tematykę gier komputerowych, w której ekspertem niewątpliwie jest Techland. Działająca od 1991 r. firma wydała dotychczas tak znane, popularne i nagradzane serie gier jak „Dying Light”, „Call of Juarez” i „Dead Island”. Biura Techlandu mieszczą się we Wrocławiu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Vancouver.
Podczas spotkania, które odbędzie się 22 września 2017 r. o godz. 17.00 w CeTA, będzie można się zapoznać z działalnością firmy i projektami realizowanymi przez Techland. Prezentacja będzie także wprowadzeniem do zagadnienia Concept Art’u. Na spotkanie firma zaprasza wszystkich zainteresowanych tematyką gier komputerowych, rolą artysty koncepcyjnego w procesie produkcji gry i jego współpracą z członkami zespołu. Wstęp na piątkowe wydarzenie jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja, najpóźniej do 18 września 2017. Weekendowe warsztaty, w dniach 23-24 września 2017, skierowane są już do średniozaawansowanych artystów i twórców, chcących związać swoją zawodową przyszłość z branżą gier komputerowych, filmu, animacji i reklamy. Celem zajęć jest nabycie praktycznych umiejętności kreatywnego i projektowo zorientowanego myślenia oraz stworzenie pełnowartościowych prac do portfolio uczestnika. Udział w dwudniowych warsztatach to koszt 150 zł. Liczba miejsc jest ograniczona.
Spotkanie i warsztaty poprowadzi Konrad Czernik – Lead Concept Artist w firmie Techland, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży. Na podstawie jego konceptów realizowano m.in. serie „Dead Island”, „Call of Juarez”, „Hellraid”. Obecnie zajmuje się kreowaniem wizji artystycznej gry i odpowiada za wygląd oraz produkcję wszystkich postaci. Jest prelegentem imprez branżowych, a także wykładowcą na uczelniach.
Źródło: Techland