Chcecie tworzyć gry? Tutaj się tego nauczycie

Chcecie tworzyć gry? Tutaj się tego nauczycie
Newsy

Wyjątkowa okazja na zgłębienie wiedzy.

Już 22 września 2017 r. wprowadzeniem do Concept Art’u zainaugurowany zostanie w Centrum Technologii Audiowizualnych we Wrocławiu cykl warsztatów z firmą Techland.

Spotkanie i warsztaty z Techlandem to kolejna okazja do zdobywania wiedzy pod okiem profesjonalistów w Centrum Technologii Audiowizualnych. Po zajęciach z animacji, które poprowadzili specjaliści z Platige Image, a także warsztatach audiowizualnych z grupą PanGenerator, przyszedł czas na tematykę gier komputerowych, w której ekspertem niewątpliwie jest Techland. Działająca od 1991 r. firma wydała dotychczas tak znane, popularne i nagradzane serie gier jak „Dying Light”, „Call of Juarez” i „Dead Island”. Biura Techlandu mieszczą się we Wrocławiu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Vancouver.

Podczas spotkania, które odbędzie się 22 września 2017 r. o godz. 17.00 w CeTA, będzie można się zapoznać z działalnością firmy i projektami realizowanymi przez Techland. Prezentacja będzie także wprowadzeniem do zagadnienia Concept Art’u. Na spotkanie firma zaprasza wszystkich zainteresowanych tematyką gier komputerowych, rolą artysty koncepcyjnego w procesie produkcji gry i jego współpracą z członkami zespołu. Wstęp na piątkowe wydarzenie jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja, najpóźniej do 18 września 2017. Weekendowe warsztaty, w dniach 23-24 września 2017, skierowane są już do średniozaawansowanych artystów i twórców, chcących związać swoją zawodową przyszłość z branżą gier komputerowych, filmu, animacji i reklamy. Celem zajęć jest nabycie praktycznych umiejętności kreatywnego i projektowo zorientowanego myślenia oraz stworzenie pełnowartościowych prac do portfolio uczestnika. Udział w dwudniowych warsztatach to koszt 150 zł. Liczba miejsc jest ograniczona.

Spotkanie i warsztaty poprowadzi Konrad Czernik – Lead Concept Artist w firmie Techland, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży. Na podstawie jego konceptów realizowano m.in. serie „Dead Island”, „Call of Juarez”, „Hellraid”. Obecnie zajmuje się kreowaniem wizji artystycznej gry i odpowiada za wygląd oraz produkcję wszystkich postaci. Jest prelegentem imprez branżowych, a także wykładowcą na uczelniach.

Źródło: Techland

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie