Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

0 komentarzy

Spider-Man na PS5 z trybem 4K/60FPS, tylko jakim kosztem?

Wiele spodziewamy się po konsolach nowej generacji, a wśród największych”chciejstw” znajduje się rozgrywka w 4K/60FPS. Twórcy Spider-Man: Miles Morales informują, że sprostają wyzwaniu.

Obecna generacja konsol, w postaci podstawowych modeli PS4 i Xbox One, nie daje sobie zazwyczaj rady z 1080p przy 60fps, więc wielu graczy podchodzi sceptycznie do wszystkich obiecanek w tym temacie związanych z next-genami. Nowe platformy pozwolą na zabawę w jakości 4K/60FPS? Studio Insomniac Games obiecuje, że w Spider-Man: Miles Morales otrzymamy taką opcję.

Deweloper informuje na Twitterze: Przemierzaj miasto jak nigdy dotąd na PS5 dzięki opcjonalnemu trybowi wydajności 4K / 60 fps.

Warto zwrócić uwagę, że jest to tryb opcjonalny, który stawia na wydajność. Można zatem łatwo się domyślić, że twórcy zaoferują również tryb graficzny, który zapewni lepsze doznania wizualne. No i właśnie… jakim kosztem pogramy w 4K/60FPS? Brak ray tracingu, gorsze tekstury i mniej szczegółów? Niestety, odpowiedzi na to pytanie jeszcze nie znamy. Domyślamy się jednak, że przy pełnych fajerwerkach poszalejemy Człowiekiem Pająkiem w standardowych 30 klatkach animacji na sekundę przy (oby nie skalowanym) 4K.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się