Czas przejścia Shadow of the Tomb Raider i sporo nowych smaczków
Nic tak nie cieszy jak nowa dawka przecieków o mocno wyczekiwanej grze. Jeśli jest to jeszcze jeden z popularniejszych tytułów, a przecieki niosą ze sobą jak najlepsze wieści, to nawet poniedziałek wydaje się być piękniejszy. Nie przedłużając: nowy Tomb Raider będzie oferował nawet do 15 godzin gameplay’u. Sprawdźcie co jeszcze mówią najnowsze doniesienia.
Skoro już wiemy na co wyjdzie Shadow of the Tomb Raider i wiemy nawet kiedy, widzieliśmy też pierwsze screeny oraz pierwszy trailer, pora na kolejne zapierające dech w piersi wieści.
7 premier na obecny tydzień. Mroczny survival w końcu wychodzi z cienia!
Shadow of the Tomb Raider – czas przejścia do 15 godzin
Na forum portalu ResetEra pojawił się użytkownik o nicku NeoRaider, który swoim postem rozochocił fanów z całego świata. Wypisał kilkanaście faktów o tym, czego możemy spodziewać się po najnowszym Tomb Raiderze. Największym, pozytywnym zaskoczeniem było to, że kampania fabularna ma trwać od 13 do 15 godzin. A oto pełna lista doniesień, które pierwotnie ukazały się w czasopiśmie Spanish Magazine:
- Lara ma obsesję na punkcie Zakonu Trójcy: pragnie zemsty. Jonah będzie chciał poprowadzić Larę właściwą ścieżką, by uratować ludzi, jednak ta pragnie jedynie zniszczenia zakonu.
- Zagadki nie będą trudne, jednak bardziej przerażające i zabójcze.
- Po Shadow of the Tomb Raider pojawią się kolejne odsłony gier z uniwersum, ale klasyczna postać Lary sprzed lat już nie powróci. Będą to przygody panny Croft jaką znamy dziś.
- Katastrofa, jaka miała miejsce w mieście, to tsunami.
- Gra będzie miała najlepsze z całej trylogii sceny akcji.
- Używanie broni będzie skupione na wykorzystywaniu ich z ukrycia.
- Czarnym charakterem w grze będzie doktor Dominiguez.
- Gra zaczyna się w Cozumel (Meksyk), gdzie Lara i Trinidad szukają klucza przodków.
- Bardzo ważne będą polowania oraz zarządzanie sprzętem.
- W grobowcach panować będzie poczucie nieustannego zagrożenia. Śmierć czaić się będzie w przeróżnych łamigłówkach i pułapkach.
- Podczas nurkowania będziemy musieli wziąć pod uwagę zasób tlenu.
- Liny pozwolą na wdrapywanie się po ścianach oraz wykonywanie dłuższych skoków.
- W grze nie uświadczymy pojazdów.
- Nie będzie misji pobocznych.
- Długość gry to od 13 do 15 godzin.
- Grobowce będą mocniej ukryte i bardziej niebezpieczne niż dotąd.
Na tę chwile to wszystko, niemniej wciąż upatrujemy kolejnych wieści, screenów oraz nadchodzących trailerów. Bądźcie z nami!