Rise of The Tomb Raider: Lara z zupełnie nowymi animacjami
[caption id="attachment_26275" align="aligncenter" width="1280"] Rise of the Tomb Raider[/caption]
Rise of The Tomb Raider ma być technologiczną rewolucją. Twórcy obiecują, że będzie na co popatrzeć.
Wygląda na to, że Crystal Dynamics naprawdę przykłada się do swojej najnowszej produkcji z uroczą panią archeolog w roli głównej – przynajmniej od strony technicznej.
Przy okazji E3 pisaliśmy już o materiałach zza kulis, a dziś jeden z developerów – Brian Horton – podzielił się informacjami o pracy nad wdzięcznymi animacjami panny Croft. Zarówno ruchy jej ciała, jak i mimika twarzy zostały przerobione całkowicie od nowa, by zapewnić graczom zupełnie nowy poziom realizmu.
Dzięki najnowszej technologii Lara ma reagować na otoczenie jak prawdziwy człowiek – gdy przechodzi obok ściany, dotyka jej, gdy wdepnie w zaspę śnieżną, spróbuje wyszarpnąć z niej nogę i strząsnąć śnieg. Jej twarz ma także na bieżąco zdradzać targane nią emocje – od podejrzliwych spojrzeń, przez grymasy bólu, aż po promieniujące radością uśmiechy.
Rise of The Tomb Raider zagości na konsolach XOne i X360 już 10 listopada. Co z pozostałymi platformami? Microsoft ma czasową wyłączność na nowe przygody panny Croft i ciężko w tej chwili cokolwiek powiedzieć, choć pewne przecieki już były.