Rainbow Six Siege – zmieniony system strzelania, który nie oszukuje utalentowanych graczy [Aktualizacja]

Rainbow Six Siege – zmieniony system strzelania, który nie oszukuje utalentowanych graczy [Aktualizacja]
Newsy PC Polecamy! PS4 XOne

Dlaczego czasem gdy celujesz w tors, zaliczasz strzał w głowę? Dlaczego kule nie trafiają precyzyjnie do swojego celu? Dlaczego… Ubisoft ostro pracuje nad eliminacją błędu z celownikiem i przedstawia efekty, które niedługo będą wdrażane do Rainbow Six Siege.

[Aktualizacja]

W środę, 28 marca, TTS rozpocznie się o 19:00 CET. Serwery TTS zostaną zamknięte w piątek, 30 marca o godz. 22:00 CET.

[Oryginalna wiadomość]

Ubisoft przedstawia szczegóły odnośnie naprawienia błędu z nieprawidłowym wyświetlaniu pozycji celownika, przez który strzelanie w Rainbow Six Siege traci na swojej precyzji.

Nasz system odrzutu zawiera obecnie błąd, wpływający przede wszystkim na broń automatyczną, w wyniku którego kule czasami nie trafiają w miejsce, w które wymierzony jest celownik – przyznaje deweloper.

Mamy zamiar poprawić ten błąd poprzez zmianę mechaniki odrzutu, a następnie sprawdzimy tę poprawkę podczas kolejnych testów na Serwerze Testowym. Naszym celem jest dostarczenie jasnego, zwartego systemu strzelania, który nie oszukuje utalentowanych graczy, odbierając im precyzję trafień i jednocześnie nie rejestruje trafienia w głowę w chwili, gdy gracz celuje w tors przeciwnika – czytamy na oficjalnej stronie Rainbow Six Siege.

Poniższy filmik przedstawia porównanie pomiędzy starą oraz nową mechaniką odrzutu

Ubisoft podkreśla, że w ciągu ostatniego roku deweloper opracował kilka prototypów, mających zlikwidować ten błąd, ale każdy z nich miał istotne wady: Doszliśmy do wniosku, że większość z tych rozwiązań nie sprawdziłaby się w grze. Uzgodnione rozwiązanie zmieniało zachowanie odrzutu, dzięki czemu kontrola nad nim stawała się trywialna. Dlatego też w nowym systemie musieliśmy przygotować wzory odrzutów od nowa. Przetestowaliśmy duże zmiany w równaniu opisującym fundamenty odrzutu na TTS-ie we wrześniu 2017 roku. Wasze uwagi po tej sesji Serwera Testowego naprowadziły nas na trop rozwiązania problemu. Odeszliśmy od przewidywalnych wzorów odrzutu i znaleźliśmy inne rozwiązanie, w którym odrzut nie jest przewidywalny.

Obierając ten nowy kierunek starano się jednocześnie zapewnić, aby każda broń miała odrzut jak najbardziej zbliżony do oryginału.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie