Dzisiaj oczekiwany dzień przez fanów Rainbow Six Siege

Dzisiaj oczekiwany dzień przez fanów Rainbow Six Siege
Newsy PC PS4 XOne

Już dzisiaj Ubisoft wrzuci na serwery live kolejny sezon swojej strzelaniny. Po okresie testów, do gry trafią również kolejne zmiany i poprawki błędów, które ujawnia deweloper. Czas rozpocząć Operację Rainbow Six Siege Para Bellum!

Operacja Para Bellum otwiera Rok 3 Sezon 2 w Rainbow Six Siege. Wszystko dostaniemy już dzisiaj, 7 czerwca, podczas zaplanowanej przerwy technicznej, która potrwa na każdej z platform około 60 minut. W przypadku komputerów PC, serwery zostaną chwilowo wyłączone o godz. 15:00, jeśli gracie na PS4, spodziewajcie się przerwy technicznej od godz. 16:00, a kto trzyma przy telewizorze konsolę Xbox One, będzie musiał zrobić sobie godzinną przerwę w graniu od godz. 17:00.

Opisywaliśmy już wszystkie nowości, które znajdziemy w Operacji Para Bellum (operatorzy, mapa) oraz przedstawialiśmy długa listę nowości i poprawek. Wszystko znajdziecie, łącznie z filmikami, w tej wiadomości.

Gry w Biedronce. Pełna oferta i ceny tytułów na PC, PS4 i Xbox One

Okazuje się jednak, że po zamkniętych testach nowej operacji, do gry trafi jeszcze jedna porcja poprawek, które nie zostały uwzględnione na pierwotnej liście. Oto one.

Patch Rainbow Six Siege Para Bellum (uzupełnienie)

R6FIX

Rozpoczynamy korzystanie z narzędzia R6FIX, które będzie używane do zarządzania raportami o błędach, zarówno na testowych, jak i aktywnych serwerach gry.

W przypadku znalezienia błędu, prosimy przejść na stronę R6FIX.ubi.com i już dziś zgłosić swoje odkrycie.

SZYBKOSTRZELNOŚĆ KARABINKA OTS-03 GLAZA

Szybkostrzelność karabinka Glaza została zwiększona z 220 do 235 strzałów na minutę.

Jego możliwości zostały lekko poprawione, aby zbalansować tę postać w obliczu innych zmian nadchodzących w Operacji Para Bellum.

ŁATWOŚĆ ROZMIESZCZANIA MIN KIERUNKOWYCH

  • Miny kierunkowe mogą być umieszczone bliżej ścian i innych obiektów.
  • Miny kierunkowe są teraz mniej wrażliwe na kąt pochylenia powierzchni, na której są umieszczone.
  • Można je trochę łatwiej podnosić z różnych wysokości.
  • Nie można już rozstawiać min kierunkowych wewnątrz barykad.

ODRZUCANIE GRANATÓW

Usunęliśmy możliwość odrzucania granatów w stronę przeciwników. Czynność ta nie działała zgodnie z naszymi intencjami i w rezultacie często powodowała wzajemne obrażenia u członków obu drużyn. Po analizie danych zauważyliśmy nienaturalnie wysoką liczbę zabójstw i samobójstw spowodowanych odrzucaniem granatów.

PRZEBIEG ROZGRYWKI

Naprawiono – niekonsekwentne zniszczenia barykad przy użyciu broni palnej.

Naprawiono – możliwość zniszczenia barykad jednym pociskiem.

Naprawiono – rozmaite obiekty doznają różnego poziomu zniszczeń od pocisków.

Naprawiono – gadżety samoprzylepne blokują rejestrowanie obrazu przez Oko Zła, należące do Maestra.

Naprawiono – operatorzy nie mają możliwości przyjęcia pozycji leżącej, gdy stoją na wzmocnionych drzwiach podłogowych.

Naprawiono – przechodzenie przez dym wytworzony przez granaty dymne powoduje błąd wyświetlania obrazu.

TRYB GRY

TERROHUNT

Naprawiono – postacie przeciwnika sterowane przez sztuczną inteligencję mogą utknąć podczas zjazdu na linie.

KAMERA WIDZA

Naprawiono – u komentatora nie wyświetla się interfejs użytkownika, gdy ogląda świat gry przez Oko Zła.

Naprawiono – komentatorzy i gracze oglądający Maestro przy użyciu wieżyczki z perspektywy pierwszej osoby, nie widzą wskaźnika przegrzewania.

SYSTEM WYBORU I BANOWANIA (PICK AND BAN)

Naprawiono – w systemie wyboru i banowania ikona operatora na karcie operatora umieszczona jest w nieodpowiednim miejscu.

OPERATORZY

ALIBI

Naprawiono – celownik red dot nie drga w czasie ostrzału, gdy jest zamontowany na karabinku Mx4 Storm.

Naprawiono – gdy Alibi używa Prismy i ją aktywuje, animacja palca operatorki nie jest zsynchronizowana z animacją suwaka gadżetu.

IQ

Naprawiono – gadżet używany przez IQ w trakcie powtórek na koniec rundy nie jest wyświetlany jako przezroczysty, tak jak powinien.

VALKYRIE

Naprawiono – niespójne efekty oświetleniowe podczas używania kamery Cyklop.

FROST

Naprawiono – wadliwa animacja, gdy Frost rozkłada matę.

MAESTRO

Naprawiono – kuloodporna kamera i wieżyczka Maestro mogą niszczyć niektóre gadżety poprzez cienkie powierzchnie.

Naprawiono – brak dźwięku obracania wieżyczki Maestro.

Naprawiono – po schowaniu wieżyczki Maestro pomiędzy poduszkami, i tak jest ona widoczna na obrazie z kamery w sypialni dziecięcej na mapie Dom (częściowo wystaje spomiędzy poduszek).

JÄGER

Naprawiono – podczas animacji uruchamiania systemu obronnego Magpie, ręce operatora i sam gadżet znikają na kilka klatek obrazu.

TACHANKA

Naprawiono – ręka Tachanki jest nienaturalnie odsunięta podczas przeładowywania LKM-u.

BANDIT

Naprawiono – napięcie elektryczne z gadżetu Bandita nie niszczy dronów na wzmocnionych pułapkach i ścianach.

MONTAGNE

Naprawiono – gracze są w stanie przeskoczyć nad tarczą Montagne’a.

Naprawiono – gracze mogą zabić Montagne’a ukrytego za rozłożoną tarczą, jeśli przeskoczą nad nią równocześnie strzelając.

POZIOMY

Naprawiono – na różnych mapach nie można zniszczyć paneli pokrytych drewnianą boazerią.

Naprawiono – na różnych mapach nie można uszkodzić pociskami dekoracyjnych modeli na ścianach ulegających zniszczeniu.

DOM

Naprawiono – pociskami ze strzelb i karabinków na mapie Dom nie można zniszczyć ścian do jednej trzeciej ich wysokości.

JACHT

Naprawiono – pociski i odgłosy strzałów nie są prawidłowo rejestrowane pomiędzy zaokrągloną ścianą a stołem do ruletki w Kasynie na drugim piętrze.

Naprawiono – pociski lecą po nieprawidłowej trajektorii, gdy ostrzeliwana jest południowo-wschodnia ściana w Kasynie na drugim piętrze.

KLUB

Naprawiono – czasami postać gracza może odrodzić się wewnątrz ściany podczas grania jako obrońca w „Zabezpieczaniu terenu” przy wybranym punkcie odrodzenia „Garaż”.

WIEŻOWIEC

Naprawiono – ostatnie dwie postacie z drugiej fali ataku, sterowane przez sztuczną inteligencję, pozostają utkwione przy Drzewie pokoju na zewnątrz.

WILLA

Naprawiono – obrońcy mogą zostać odkryci stojąc pod łukowym sklepieniem w Sali rzeźb na pierwszym piętrze.

Naprawiono – kamera w piwnicy znajduje się w nieprawidłowym miejscu.

Naprawiono – przeciwnicy sterowani przez sztuczną inteligencję nie mogą używać lin na jednym z obiektów.

Naprawiono – gracz może wzmocnić podłogę obok włazu w Sali klasycznej na pierwszym piętrze.

Naprawiono – wadliwa animacja ładunku wyważającego Thermite’a, gdy jest umieszczony na niewzmocnionej powierzchni.

GRANICA

Naprawiono – gracz może zneutralizować rozbrajacz spod podłogi Zbrojowni.

WRAŻENIA UŻYTKOWNIKA

Naprawiono – celowniki kolimatorowe broni ACS12, Mx4 Storm i Alda 5.56 są większe, niż na innych broniach.

Naprawiono – siatka celownika może znikać podczas wyświetlania powtórki na koniec rundy kolegi z drużyny.

Naprawiono – elitarna skórka Fotomaniak wywołuje problem z wyświetlaniem efektów wizualnych.

Naprawiono – podczas rozstawiania rozkładanej tarczy widoczny jest rozbłysk.

Naprawiono – kamera przez sekundę ukazuje widok spoza otoczenia gracza na początku powtórek na koniec rundy lub powtórek po śmierci postaci.

Naprawiono – wewnętrzna część głowy operatora prześwituje podczas odtwarzania powtórki na koniec rundy.

Naprawiono – funkcja Overlay programu Uplay przestaje działać po wciśnięciu klawiszy Shift i F2, gdy włączona jest opcja „Raw Input”.

Naprawiono – opcja „Tylko dowódca oddziału może rozpocząć grę” jest niedostępna dla zaproszonych członków drużyny.

Naprawiono – anty-rozbrajacz unosi się koło gracza, który stracił przytomność w trakcie używania go.

Naprawiono – anty-rozbrajacz unosi się podczas odtwarzania powtórki na koniec rundy, jeśli używający go operator zostanie postrzelony w plecy.

Naprawiono – model anty-rozbrajacza nie zostanie wyświetlony w rękach operatora, jeśli poprzedni operator stracił przytomność w trakcie używania tego modelu.

Naprawiono – gdy gracze spoglądają przez kamerę kuloodporną umieszczoną na podłodze obok ściany, następuje przesunięcie kąta widzenia kamery.

Naprawiono – w animacji rozstawiania drutu kolczastego wyświetlanych jest kilka klatek, w których drut wyskakuje po prawej stronie rąk operatora.

Naprawiono – podczas stawiania barykady, gdy spogląda się na nią z innej strony, wygląda na już rozstawioną.

Naprawiono – podczas stawiania wieżyczki na dowolnej powierzchni, inny obiekt jest wyświetlany przez krócej niż sekundę.

Naprawiono – identyfikator rekruta nie mieści się na plakietce z nazwiskiem w menu ładowania operatora.

Naprawiono – bronie, będące na wyposażeniu gracza, nie są wyświetlane podczas wchodzenia w tryb wsparcia dla postaci, która wykonuje akcję powodującą usunięcie broni z rąk gracza.

Naprawiono – gdy rozbrajacz zostanie umieszczony na nierównej powierzchni, słychać ciągły stukot.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie