Zamówienia przedpremierowe PlayStation 5 w polskich sklepach anulowane?

1 komentarz

Do sieci trafiły wpisy rozgoryczonych klientów, którym przyszło rozmawiać z konsultantami sieci oferującymi elektronikę. Seria konsol PS5 rzekomo posiada defekt, co siłą rzeczy wydłuży okres oczekiwania na platformę.

Winna wszystkiemu ma być uszkodzona płyta główna. Przedstawiciele sieci Media Markt oraz X-kom – według doniesień internautów – przekazali telefonicznie wiadomość konsumentom, którzy złożyli pre-order. Choć pod jednym z wpisów X-kom jest zaskoczony sytuacją, tak potwierdza jednocześnie, że zweryfikuje przypadek.

Sony dotychczas nie zabrało oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Zapewne, kiedy dopiero potwierdzona zostanie informacja o wadliwej partii, wtedy producent konsoli się do tego ustosunkuje.

Będziemy informować Was na bieżąco czy wiadomość została potwierdzona. Wczesne partie sprzętu niestety często posiadają różnego rodzaju defekty, które utrudniają czy uniemożliwiają użytkowanie urządzeń. Czy tak będzie tym razem? Tego nie wiadomo.

Dajcie znać w komentarzach, czy z Wami też się ktoś kontaktował w sprawie odwołania waszego zamówienia przedpremierowego.

Źródło: Antyweb

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się