PS4 i PS4 Pro – konsola się wyłącza, a EA i BioWare proszą graczy Anthem o pomoc
Wygląda na to, że problem z wyłączaniem się PS4 oraz PS4 Pro podczas gry w Anthem nie jest jednostkowy. EA oraz BioWare badają sprawę, lecz potrzebują wsparcia graczy.
Wczoraj pisaliśmy o poważnym błędzie po ostatniej aktualizacji Anthem. Wszystko zaczęło się od małego wątku na forum Reddit, gdzie użytkownicy PS4 donosili, że konsola sama się wyłącza i nie reaguje nawet przez kilkadziesiąt sekund. Kiedy już uda się odpalić sprzęt, system sprawdza poprawność danych na dysku twardym.
Dzisiaj wątek dotyczący błędu na oficjalnym forum Electronic Arts mierzy już sobie blisko 70 podstron, co niestety oznacza, że problem z wyłączeniem konsoli dotyczy wielu osób. EA oczywiście działa i stara się namierzyć przyczynę błędu, przeszukując razem z BioWare kod Anthem po ostatniej aktualizacji. Wydawca i deweloper proszą jednak samych graczy, którzy zmierzyli się z usterką, by dokładnie opisali całą sytuację na forum EA. Dzięki temu szybciej uda się ustalić przyczynę i wszystko naprawić.
We’re aware of a crashing issue some of you have been reporting for #AnthemGame. We’re investigating and ask that you share your crash data reports when prompted. If you have, we’ll be reaching out to gather info; if not, please reply to this thread on AHQ:https://t.co/36P21YFjYL
— EA Help (@EAHelp) 4 marca 2019
Czekamy zatem na patch z nadzieją, że nadejdzie on już na dniach.