PS4 i PS4 Pro – konsola się wyłącza, a EA i BioWare proszą graczy Anthem o pomoc
Wygląda na to, że problem z wyłączaniem się PS4 oraz PS4 Pro podczas gry w Anthem nie jest jednostkowy. EA oraz BioWare badają sprawę, lecz potrzebują wsparcia graczy.
Wczoraj pisaliśmy o poważnym błędzie po ostatniej aktualizacji Anthem. Wszystko zaczęło się od małego wątku na forum Reddit, gdzie użytkownicy PS4 donosili, że konsola sama się wyłącza i nie reaguje nawet przez kilkadziesiąt sekund. Kiedy już uda się odpalić sprzęt, system sprawdza poprawność danych na dysku twardym.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Dzisiaj wątek dotyczący błędu na oficjalnym forum Electronic Arts mierzy już sobie blisko 70 podstron, co niestety oznacza, że problem z wyłączeniem konsoli dotyczy wielu osób. EA oczywiście działa i stara się namierzyć przyczynę błędu, przeszukując razem z BioWare kod Anthem po ostatniej aktualizacji. Wydawca i deweloper proszą jednak samych graczy, którzy zmierzyli się z usterką, by dokładnie opisali całą sytuację na forum EA. Dzięki temu szybciej uda się ustalić przyczynę i wszystko naprawić.
We’re aware of a crashing issue some of you have been reporting for #AnthemGame. We’re investigating and ask that you share your crash data reports when prompted. If you have, we’ll be reaching out to gather info; if not, please reply to this thread on AHQ:https://t.co/36P21YFjYL
— EA Help (@EAHelp) 4 marca 2019
Czekamy zatem na patch z nadzieją, że nadejdzie on już na dniach.