Patch 1.27 do
GTA V pojawił się w zeszłym tygodniu na wszystkich pięciu platformach, czyli
PC,
PlayStation 3,
PS4,
X360 oraz
Xboksie One. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadził, zapraszamy do
wcześniejszej wiadomości.
Niestety gracze zauważyli po instalacji łatki
nowe błędy, które dotyczą samochodów czy układania rekwizytów jeden na drugim. Rockstar podaje na oficjalnej stronie, jak poradzić sobie z takimi problemami:
Problem z rekwizytami
Pytanie: Przed aktualizacją 1.27 mogłem układać w kreatorze rampy, kabiny i inne rekwizyty jeden na drugim, dzięki czemu możliwe było tworzenie wyjątkowych akcji. Po aktualizacji nie mogę już tego robić, bo układane rekwizyty zaraz znikają. Czy ktoś zajmuje się tym problemem?
Odpowiedź: Otrzymaliśmy już wcześniej zgłoszenia na temat problemów z umieszczaniem w kreatorze GTA V rekwizytów jeden na drugim po aktualizacji 1.27 i obecnie badamy tę sprawę. Niektórzy gracze poinformowali nas, że takie rozmieszenie rekwizytów wciąż jest możliwe po dwukrotnym naciśnięciu przycisku rozmieszczania (przycisk X na PS3/4, A na Xbox 360/One lub LPM na PC). W takim przypadku rekwizyty pozostaną jeden na drugim, tak jak przed aktualizacją.
Brakujące pojazdy
Pytanie: Niedawno przeniosłem się w GTA Online z 10-samochodowego garażu do mniejszego, mogącego pomieścić tylko 2 auta. Po wezwaniu mechanika zauważyłem, że na liście brakuje moich pojazdów. Kupiłem potem ponownie garaż na 10 pojazdów, ale moich samochodów wciąż nie ma. Jak mogę to naprawić?
Odpowiedź: Ten problem został rozwiązany poprawką; jednak po ponownym zakupieniu większego garażu, pojazdy z przechowalni mogą zostać przeniesione do innego garażu (w przypadku posiadania więcej niż jednej posiadłości). Proszę zadzwonić do mechanika i sprawdzić wszystkie garaże po zakupieniu nowego, celem przeniesienia pojazdów z przechowalni. Ten problem również próbujemy rozwiązać.
Powielanie pojazdów
Pytanie: Po aktualizacji 1.27 kupiłem nowy pojazd i wysłałem go do wybranego garażu. Po dotarciu na miejsce samochód został powielony. Co mam teraz zrobić?
Odpowiedź: Problem ten został rozwiązany poprawką; wciąż jednak po zakupieniu pojazdu i wyborze garażu w jakim ma zostać umieszczony, może okazać się, że został on wysłany do innego garażu (w przypadku posiadania więcej niż jednej nieruchomości). Proszę zadzwonić do mechanika i sprawdzić wszystkie garaże po zakupieniu nowych pojazdów. Ten problem również próbujemy naprawić.