Premiery gier obecnego tygodnia. Siedem dni pełnych wrażeń

Premiery gier obecnego tygodnia. Siedem dni pełnych wrażeń
Premiery gier Premiery tygodnia

Karma: The Dark World

  • data premiery: 27 marca 2025
  • platformy: PC, PS5
  • producent: Pollard Studio
  • wydawca: Wired Productions

Karma: The Dark World to intensywny thriller psychologiczny, który łączy filmową narrację z perspektywą pierwszej osoby. Gra przenosi nas do alternatywnej wersji Niemiec Wschodnich w 1984 roku, gdzie rzeczywistość jest kontrolowana przez potężną korporację Leviathan. Żelazne rządy opierają się na masowej inwigilacji, ścisłym podziale klasowym, a także środkach psychotropowych, które wpływają na umysły.

Gracz wciela się w Daniela McGoverna, wędrownego agenta Biura Myśli Lewiatana. Dzięki zaawansowanej technologii może on zagłębiać się w wspomnienia oskarżonych, badać miejsca zbrodni, jak również przesłuchiwać podejrzanych. Każde śledztwo odsłania nowe tajemnice i prowadzi gracza w coraz to głębszą otchłań manipulacji. Gra czerpie zarazem inspiracje z twórczości Hideo Kojimy i Davida Lyncha.

The First Berserker: Khazan

  • data premiery: 27 marca 2025
  • platformy: PC, PS5, XSX/S
  • producent: Neople Games
  • wydawca: Nexon

The First Berserker: Khazan to hardkorowe action-RPG, w którym wcielamy się w legendarnego generała Khazana – wojownika imperium Pell Los, który powrócił zza grobu, by poznać prawdę, jak również dokonać zemsty. Akcja gry rozgrywa się 800 lat przed wydarzeniami Dungeon Fighter Online (DNF), oferując graczom możliwość odkrycia zupełnie nowego rozdziału w uniwersum Arad. Fałszywie oskarżony o zdradę, Khazan doświadcza brutalnych tortur i ledwo uchodzi z życiem. Na skraju śmierci zawiera pakt z tajemniczą, upiorną istotą Blade Phantom, która obdarza go nadludzką mocą. Teraz, jako pierwszy Berserker, wyrusza na ścieżkę krwawej zemsty, aby rozliczyć się ostatecznie ze swoimi oprawcami.

Khazan to mistrz broni, który jednocześnie włada dwoma orężami, łącząc w walce włócznie, miecze i inne śmiercionośne narzędzia. Dzięki zaawansowanemu systemowi walki możemy dostosować swój styl, a także specjalizować się w różnych technikach. Każda potyczka wymaga strategii, refleksu, jak i prezycji.

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie