Powstaje nowa produkcja od dyrektora kreatywnego Assassin’s Creed
Ancestors: The Humankind Odyssey to debiutancki tytuł niezależnego studia współzałożonego w 2014 roku przez Patrice’a Désiletsa.
Private Division i Panache Digital Games ogłosiły dzisiaj, że Ancestors: The Humankind Odyssey zadebiutuje w 2019 roku (w trakcie roku fiskalnego Take-Two, który zakończy się 31 marca 2020) w wersji cyfrowej na PC, PlayStation 4 oraz platformach z rodziny Xbox One, w tym Xbox One X.
W Ancestors: The Humankind Odyssey gracze muszą przetrwać i ewoluować na surowym, ale pięknym kontynencie afrykańskim w okresie od 10 do 2 milionów lat temu. Jako hominidy gracze będą eksplorować neogeniczną Afrykę, poszerzać własne terytorium i ewoluować oraz z pokolenia na pokolenie rozwijając swój klan, aby przetrwać w tym innowacyjnym podejściu do gatunku gier survivalowych o otwartym świecie. Gra oraz jej mechanika polegają na ewolucji, odkrywaniu i przetrwaniu. Gracze przemierzają zróżnicowane tereny i środowiska, napotykają drapieżniki i uczą się nowych umiejętności, aby móc je przekazać kolejnym generacjom klanu.
– Ancestors: The Humankind Odyssey to naprawdę wyjątkowa gra, która rzuca graczom wyzwania na zupełnie nieoczekiwane sposoby – powiedział Michael Worosz, wiceprezes i prowadzący Private Division.