Powstaje nowa produkcja od dyrektora kreatywnego Assassin’s Creed

Powstaje nowa produkcja od dyrektora kreatywnego Assassin’s Creed
Newsy PC PS4 XOne

Ancestors: The Humankind Odyssey to debiutancki tytuł niezależnego studia współzałożonego w 2014 roku przez Patrice’a Désiletsa.

Private Division i Panache Digital Games ogłosiły dzisiaj, że Ancestors: The Humankind Odyssey zadebiutuje w 2019 roku (w trakcie roku fiskalnego Take-Two, który zakończy się 31 marca 2020) w wersji cyfrowej na PC, PlayStation 4 oraz platformach z rodziny Xbox One, w tym Xbox One X.

W Ancestors: The Humankind Odyssey gracze muszą przetrwać i ewoluować na surowym, ale pięknym kontynencie afrykańskim w okresie od 10 do 2 milionów lat temu. Jako hominidy gracze będą eksplorować neogeniczną Afrykę, poszerzać własne terytorium i ewoluować oraz z pokolenia na pokolenie rozwijając swój klan, aby przetrwać w tym innowacyjnym podejściu do gatunku gier survivalowych o otwartym świecie. Gra oraz jej mechanika polegają na ewolucji, odkrywaniu i przetrwaniu. Gracze przemierzają zróżnicowane tereny i środowiska, napotykają drapieżniki i uczą się nowych umiejętności, aby móc je przekazać kolejnym generacjom klanu.

Ancestors: The Humankind Odyssey to naprawdę wyjątkowa gra, która rzuca graczom wyzwania na zupełnie nieoczekiwane sposoby – powiedział Michael Worosz, wiceprezes i prowadzący Private Division.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie