Patch 5.0 do Rainbow Six Siege – Operacja Red Crow to nie tylko nowości w grze, lecz również sporo poprawek

Patch 5.0 do Rainbow Six Siege – Operacja Red Crow to nie tylko nowości w grze, lecz również sporo poprawek
Filmiki z gier Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Zapraszamy na zwiastun oraz szczegóły.

Czwarty sezon rozgrywek w Rainbow Six Siege przed nami, więc Ubisoft ujawnia konkrety, jakie czekają na graczy. Jak pisaliśmy już wcześniej, w ramach Operacji Red Crow dostaniemy dwóch nowych operatorów, nową mapę Wieżowiec oraz kilka zmian w balansie.

Teraz możemy zobaczyć pełny zwiastun Operacji Red Crow oraz przejrzeć listę innych nowości, jakie oferuje deweloper. Wszystko zostanie udostępnione, zgodnie z informacją podaną w poniższym materiale, już dzisiaj (17 listopada).

W Operacji Red Crow do Drużyny Tęcza dołącza dwójka operatorów S.A.T. Ich cel: neutralizacja zagrożenia czającego się na naszej nowej mapie, noszącej nazwę „Wieżowiec”. To czwarte duże uaktualnienie gry ma na celu poprawę jakości rozgrywki, daje nowe możliwości dostosowywania operatorów i zawiera wiele innych elementów. Mapa oferuje nowe możliwości taktyczne dla szturmów przeprowadzanych w grupie – zaznacza Ubisoft.

Nowi operatorzy to Echo i Hibana. Zostaną oni początkowo odblokowani dla posiadaczy Przepustki Sezonowej, którzy mają do nich ekskluzywny dostęp przez siedem dni. Po upływie tego czasu wszyscy pozostali gracze będą mogli odblokować operatorów za punkty Rozgłosu lub Kredyty R6.

W Operacji Red Crow dostępnych jest ponadto pięć unikatowych malowań, które znajdziemy w sklepie a w grze pojawiają się nowe możliwości dostosowywania operatorów, które zyskujemy dzięki zestawom elitarnym. Każdy zestaw zawiera pasujące do siebie mundur oraz osprzęt głowy, kartę operatora, ozdobę, nazwę operatora oraz charakterystyczną animację zwycięstwa – tłumaczy Ubisoft.

Deweloper zwraca również uwagę na usprawniony system generowania zniszczeń otoczenia, który poprawia jakość fizyki i zwiększa realizm rozgrywki bez większego wpływu na prędkość działania gry. Do czego sprowadza się usprawnienie systemu? Strefy uderzeń i zniszczenia materiałów zależą teraz od broni: uzbrojenie większego kalibru wyrywa większe dziury i niszczy trafiony materiał w większym stopniu.

Rainbow Six Siege doczekało się również zmian w balansie rozgrywki (zmiana poziomu obrażeń od postrzałów w ręce i szyję, balans broni), zmian systemowych (parametr umiejętności gracza w matchmakingu będzie lepiej odzwierciedlał jego faktyczne umiejętności) czy aktualizacji systemu wyzwań cotygodniowych, aby były nieco trudniejsze niż dotychczas.

Patch 5.0 do Rainbow Six Siege – główne zmiany:

POPRAWKI W ROZGRYWCE

  • NAPRAWIONO – Czas nietykalności powalonego operatora jest zbyt długi.
  • NAPRAWIONO – Możliwe jest stanie się niewidzialnym lub też zmiana wyglądu na podobieństwo operatora z przeciwnej drużyny.
  • NAPRAWIONO – Komórka nitro nie zadaje obrażeń, jeśli podłożono ją na metalowej belce.
  • NAPRAWIONO – PMM Makarow ma mniej zapasowych magazynków, niż zamierzano.
  • NAPRAWIONO – Granaty uderzeniowe nie niszczą w prawidłowy sposób obu stron ściany.
  • NAPRAWIONO – Po zabiciu powalonego kolegi z drużyny nie są przyznawane dodatkowe punkty ujemne.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy w nieprawidłowy sposób trzymają broń boczną.
  • NAPRAWIONO – Przy przechodzeniu przez wyważone ściany pojawia się efekt gumki (cofania się operatora).
  • NAPRAWIONO – Operatorzy z tarczami mogą przenikać przez ściany i barykady, które można zniszczyć.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie są informowani o statusie swojej kary w punktach Rozgłosu po porzuceniu meczu.
  • NAPRAWIONO – Efekty zniszczenia na ramkach zdjęć i ramach obrazów nie są zsynchronizowane.
  • NAPRAWIONO – Odrzucane granaty lecą po nieprawidłowej trajektorii.
  • NAPRAWIONO – Odłamki drewna zacinają się na krawędziach powierzchni, które można zniszczyć.

POPRAWKI TRYBÓW GRY

BOMBA
  • NAPRAWIONO – Gracze po wyważeniu ściany nie mogą podłożyć rozbrajacza po przejściu z „I PIĘTRO – Pokój z gotówką” do „I PIĘTRO – Pokój ochrony”.
  • NAPRAWIONO – Atakujący, którzy podkładają rozbrajacz na wzmocnionym włazie/drzwiach w podłodze, przegrywają jeśli pokrywa zostaje zniszczona.
ZABEZPIECZENIE TERENU
  • NAPRAWIONO – Gracze czasami przestają zabezpieczać/bronić cel, jeśli po upadku uderzą o ziemię.
  • NAPRAWIONO – Kiedy teren jest w stanie spornym i niemal przejętym, a obrońca zabije ostatniego atakującego, drużyna atakująca wygrywa.
ZAKŁADNIK
  • NAPRAWIONO – Można zabrać zakładnika przez ścianę zbyt niską, aby dało się przez nią przeskoczyć.
TERROHUNT
  • NAPRAWIONO – Gracze otrzymują tytuł „Oddanego operatora”, gdy zabijają zakładnika lub siebie samych.
  • NAPRAWIONO – Wiadomość „Wszystkie bomby zostały rozbrojone” wyświetla się w chwili, gdy rozbrojono tylko jedną bombę.

POPRAWKI ZGŁOSZONE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW

  • NAPRAWIONO – Niemiecka flaga (ozdoba) jest swoim odbiciem lustrzanym.
  • NAPRAWIONO – Modele operatorów stają się czarne w chwili włączenia HBAO+.
  • NAPRAWIONO – Miny kierunkowe nie pojawiają się na ekranie, gdy gracz jest zbyt daleko.
  • NAPRAWIONO – Słowo „Serwer” nie było zlokalizowane we wszystkich językach.
  • NAPRAWIONO – Najechanie i kliknięcie na slot „Poszukiwanie gracza” w matchmakingu wyświetla twój obrazek profilowy z cudzymi współczynnikami zwycięstw do przegranych i zabójstw do śmierci.
  • NAPRAWIONO – Tekst w trybie wsparcia nakłada się na wiadomości o głosowaniu w sprawie wyrzucenia innego gracza (lewy górny róg interfejsu).
  • NAPRAWIONO – W lobby i na ekranach ładowania czat tekstowy wyświetla czat przeciwnej drużyny.
  • NAPRAWIONO – Po przełączeniu się na profil, który nie jest połączony z aplikacją Ubisoft Club, gra zawiesza się na ekranie wczytywania.

POPRAWKI OPERATORÓW

BLACKBEARD
  • NAPRAWIONO – Strzelanie podczas korzystania z tarczy i hamulca wylotowego wywołuje błąd wyświetlania.
THERMITE
  • NAPRAWIONO – Ładunki termiczne umieszczone na częściowo zniszczonej sekcji wzmocnionej ściany nie niszczą obu ścian.
BANDIT
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie gadżetu Bandita w chwili, gdy operator go podnosi, sprawia że Bandit nie może wyciągnąć broni, przykucnąć ani się położyć.
KAPKAN
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie barykady za pomocą pocisku wyważającego Ash nie niszczy gadżetu Kapkana.
TWITCH
  • NAPRAWIONO – Zmiana klawisza przyporządkowanego do gadżetu podstawowego wywołuje problem z narzędziem do obserwacji.
CAPITAO
  • NAPRAWIONO – Liczba pozostałych bełtów do kuszy nie zawsze odpowiada liczbie wyświetlanej w trybie widza.
  • NAPRAWIONO – Podczas strzelania (w określonych warunkach) błękitny dym staje się przezroczysty.
CAVEIRA
  • NAPRAWIONO – Przesłuchanie przeciwnika, który został obalony przez towarzysza z drużyny, nie da mu punktów za asystę podczas zabicia.
  • NAPRAWIONO – Włączenie trybu dyskretnego podczas przełączania się z broni głównej na dodatkową sprawia, że Caveira nie może ponownie włączyć broni głównej.
  • NAPRAWIONO – Włączenie trybu dyskretnego i natychmiastowe przejście w sprint wyłącza tryb dyskretny.
VALKYRIE
  • NAPRAWIONO – Kamery Cyklop przenikają przez kwiaty.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop unosi się w powietrzu, jeśli zostanie rzucona na filary na mapie Bank w obszarze Parter – Hol.
IQ
  • NAPRAWIONO – Gadżety wykryte za pomocą jej urządzenia nie mają obrysu.

POPRAWKI W PROJEKTACH POZIOMÓW

WSZYSTKIE MAPY
  • NAPRAWIONO – Rośliny i drzewa można zniszczyć w taki sposób, że blokują graczom możliwość ruchu.
  • NAPRAWIONO – Gadżety, którymi można rzucać, unoszą się na półkach na książki, jeśli dolna część mebla została zniszczona.
  • NAPRAWIONO – Światło świecące z zewnątrz budynku oślepia graczy w środku i utrudnia im działanie.
  • NAPRAWIONO – Operator może przenikać przez ściany, jeśli zostanie obalony tuż przy ścianie.
KLUB
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą dostać się na dolne półki w barze na parterze.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przenikać przez ścianę w barze na parterze.
  • NAPRAWIONO – Nad tarczami rozstawionymi w drzwiach pomiędzy B – Tunel ewakuacyjny i B – Arsenał nie da się przeskoczyć.
  • NAPRAWIONO – Podczas fazy przygotowań kamery Cyklop nie przyczepiają się prawidłowo do niektórych powierzchni.
KANAŁ
  • NAPRAWIONO – Szafka znika, jeśli operator zagląda przez okno do pokoju kontrolnego, stojąc w innym budynku.
  • NAPRAWIONO – Atakujący pojawiają się w powietrzu w chwili odrodzenia na strzelnicy.
  • NAPRAWIONO – Drony widzą przez sufit w Kafeterii.
  • NAPRAWIONO – Brakuje tekstury na niebieskich kontenerach.
HEREFORD
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą zabić atakujących, gdy ci odradzają się na strzelnicy.
  • NAPRAWIONO – Atakujący pojawiają się w powietrzu w chwili odrodzenia na strzelnicy.
  • NAPRAWIONO – Brakuje tekstury w jadalni na parterze, dzięki czemu można zajrzeć w korytarz na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Brakuje tekstury w pokoju muzycznym na parterze, dzięki czemu można zajrzeć w korytarz na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Brak ograniczenia na suficie pokoju telewizyjnego, dzięki czemu widać zewnętrzną drabinę.
  • NAPRAWIONO – Atakujący mogą się podczepić na linach pod platformą w klatce schodowej w miejscu ZEWN – Alejka – Schody boczne.
BANK
  • NAPRAWIONO – Ekran czerwonego komputera pozostaje na miejscu nawet po zniszczeniu urządzenia.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przeniknąć przez ścianę nieopodal okna/świetlika w miejscu ZEWN – Niższy dach.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przenikać przez ścianę na schodach na parterze (główna klatka schodowa).
  • NAPRAWIONO – Ładunek termiczny nie wyważa do końca ściany w archiwach.
KONSULAT
  • NAPRAWIONO – Problem z poziomem szczegółów na framudze drzwi przy wyjściu ewakuacyjnym.
SAMOLOT
  • NAPRAWIONO – Drony mogą wlatywać w ścianę/sufit na obszarze GÓRNY POKŁAD – Kabina radiowa.
  • NAPRAWIONO – Dziura pomiędzy ścianami na obszarze GŁÓWNY POKŁAD – Sala konferencyjna.
  • NAPRAWIONO – Rury przeszkadzają w działaniu gadżetu Kapkana.
  • NAPRAWIONO – W wypadku obrońców strefa poza miejscem akcji nie sięga do końca mapy z przodu samolotu.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przelatywać przez niektóre drewniane sufity.
DOMEK GÓRSKI
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przelatywać przez ściany biblioteki.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wniknąć w ścianę w kuchni na parterze.
  • NAPRAWIONO – Nogi operatora przenikają przez wzmocnione okno, jeśli operator ten przyjmie pozycję „padnij” na łóżku w głównej sypialni.
  • NAPRAWIONO – Brakująca tekstura na schodach do biblioteki na parterze pozwala na prowadzenie ognia spod schodów.
  • NAPRAWIONO – Rozstawiane tarcze można wykorzystać w celu wskoczenia do kominka w głównej sypialni na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Nad rurami w obszarze B – Wjazd do głównego garażu można przeskoczyć.
  • NAPRAWIONO – Migające tekstury na ścianie oddzielającej jadalnię i salon na parterze.
  • NAPRAWIONO – Kanapy znikają, gdy patrzy się na nie z dystansu.
OREGON
  • NAPRAWIONO – Krawędzie niektórych dachów nie stykają się ze ścianami, dzięki czemu atakujący mogą zajrzeć do środka.
  • NAPRAWIONO – Ze względu na brakującą detekcję kolizji gracze mogą strzelać z korytarza przy zbrojowni na pierwszym piętrze w kierunku wejścia do sali spotkań na parterze przez niezniszczalną podłogę/sufit.
  • NAPRAWIONO – Kule przelatują przez niewielkie odstępy między workami z piaskiem pomiędzy obszarem sali spotkań na parterze i obszarem zewnętrznym.
  • NAPRAWIONO – Za pomocą rozstawianej tarczy operatorzy mogą się dostać na piętrowe łóżka.
  • NAPRAWIONO – Problemy z przenikaniem, gdy operatorzy przyjmują pozycję „padnij” na strychu.
KAFE DOSTOJEWSKI
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą zniszczyć podłogę na obszarze I PIĘTRO – Sala kominkowa i strzelać do przeciwników, pozostając niewidocznymi.
  • NAPRAWIONO – Brakująca detekcja kolizji pomiędzy dwoma ścianami, przez co kule i gadżety mogą przedostawać się pomiędzy czytelnią i jadalnią kolumnową na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Drony wnikają w ściany przy wejściu do pokoju koktajlowego na drugim piętrze.
JACHT
  • NAPRAWIONO – Niewielkie przerwy pomiędzy wzmocnionymi ścianami i niezniszczalną ścianą w sali pokerowej na drugim piętrze.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą się unosić na wodzie w obszarze I PIĘTRO – Łódź podwodna.
  • NAPRAWIONO – Element ozdobny na stole jest widoczny nawet po trafieniu go przez gracza.
  • NAPRAWIONO – Migająca tekstura na metalowej ścianie na obszarze I PIĘTRO – Maszynownia.
  • NAPRAWIONO – Drony przenikają przez miniaturowy model w salonie na drugim piętrze.
  • NAPRAWIONO – Światło przenika do środka z korytarza prowadzącego do maszynowni na parterze.
GRANICA
  • NAPRAWIONO – Nad skrzyniami w schowku na parterze można przeskoczyć.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie otrzymują obrażeń na skutek eksplozji komórek nitro podłożonych na północnej ścianie w biurach na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Po zniszczeniu ściany widać unoszącą się teksturę ściany..
  • NAPRAWIONO – Operatorzy mogą zaciąć się w pojazdach, jeśli nad pojazdem przeskoczy sprintujący gracz.
  • NAPRAWIONO – Część ściany w pokoju socjalnym nie ma właściwie ustawionej detekcji kolizji.
  • NAPRAWIONO – Nad skrzyniami w schowku można przeskoczyć.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą podłożyć rozbrajacz poza obszarem docelowym.
  • NAPRAWIONO – Na dachu czerwonego pojazdu na obszarze ZEWN – Kontrola pojazdów znajduje się niewidzialna ściana.
FAWELE
  • NAPRAWIONO – Okna nie mają właściwie ustawionej detekcji kolizji z dronami.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie stojaka na płaszcze sprawia, że wieszaki unoszą się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przeniknąć przez ścianę na obszarze I PIĘTRO – Pokój dziecięcy, jeśli wstaną z pozycji „padnij”.
  • NAPRAWIONO – Przedmioty na ścianie nieopodal Pokoju ciotki unoszą się w powietrzu po całkowitym zniszczeniu ściany.
DOM
  • NAPRAWIONO – Gadżety i kule przenikają przez niewielki odstęp pomiędzy wzmocnionymi ścianami w górnym korytarzu na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wejść do łodzi, jeśli przeskoczą nad rozstawianą tarczą w garażu.
  • NAPRAWIONO – Jeśli ściany w warsztacie na pierwszym piętrze zostaną wzmocnione, pojawia się między nimi odstęp, przez który mogą przelatywać kule.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie