Dzisiaj Need for Speed Payback otrzyma wielką aktualizację z nowościami i poprawkami. Oto lista

Electronic Arts przedstawia marcową aktualizację Need for Speed Payback. Szykujcie się nie tylko na nowe samochody i poprawki błędów!

Ghost Games i Electronic Arts nie zapominają o fanach Need for Speed Payback, prezentując najnowszą aktualizację, która – według serwisu DSO Gaming – już dzisiaj powinna znaleźć się w grze. Lista zmian jest naprawdę obszerna!

10 premier na obecny tydzień. Remaster Assassin’s Creed to dopiero początek!

Patch do Need for Speed Payback – marzec 2018

  • Nowa funkcja – AllDrive: wyczyny
  • Nowe zawody: Tytanowe Próby Castrol Edge
  • Nowy samochód: Pontiac Firebird
  • Nowy samochód: Aston Martin DB5
  • Nowy samochód: Skyline Eddiego na poziomie 399
  • Ulepszenie funkcji: punkty kontrolne usunięte z systemu skrzyń – przynęt
  • Ulepszenie funkcji: zwiększona częstotliwość pojawiania się skrzyń – przynęt
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wczytywania wyświetlał się w nieskończoność przy próbie powrotu z gry wieloosobowej do jednoosobowej.
  • Gracze mogą teraz zabrać żeton pokerowy znajdujący się w pobliżu miejsca zawodów „Danza Macabra”, prowadząc McLarena P1.
  • Rekomendacje Autologa wyświetlają teraz typ i klasę samochodu w przypadku powtarzalnych zawodów.
  • Znaleźliśmy rzadki błąd, który powodował, że gra czasami zawieszała się przy wyborze „wymiany z magazynem” w AllDrive. Już tego nie robi.
  • Usunęliśmy błąd umożliwiający defraudację pieniędzy w grze. Nie jesteśmy na was źli, tylko rozczarowani.
  • W warsztacie wyświetlany jest teraz prawidłowy przycisk aktywujący opcję pomocy.
  • Gracze nie mogą już poruszać się po menu pauzy po wciśnięciu przycisku „Wstecz” w poczekalni gry wieloosobowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował nietypowe zachowanie w przypadku zamknięcia menu tuningu na trasie w pobliżu nieswojego garażu.
  • Usunięto fragmenty kodu programistycznego z zawodów „Intro Showmana”. Te nie były ściśle tajne.
  • W pobliżu strefy driftu „Poślizg kontrolowany” znajduje się formacja skalna. Wcześniej nie powodowała kolizji, teraz już tak. Nie wpadajcie na nią.
  • Ekran wczytywania nie wyświetla się już w nieskończoność przy nieudanej próbie dołączenia do AllDrive: Hangout.
  • W warsztatach czasami wyświetlały się nieczytelne przyciski. Teraz są już czytelne.
  • We wrakach Forda Mustanga, Nissana Fairlady i Chevroleta C10 pojawiały się zaciski hamulcowe, chociaż wersja fabryczna ma już hamulce bębnowe. Wersje fabryczne mają teraz tylko hamulce bębnowe.
  • Zmiana salonów samochodowych nie powoduje już problemów przy przeglądaniu dostępnych do pobrania samochodów.
  • Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem C10 o superkonstrukcji drag.
  • Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem Bel Air o superkonstrukcji drag.
  • Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Volkswagenem Beetle o superkonstrukcji drag.
  • Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Nissanem Fairlady o superkonstrukcji drag.
  • Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Fordem Mustangiem o superkonstrukcji drag.
  • Gdybyście przegapili – usunęliśmy trochę błędów związanych z podpórkami do jazdy na tylnych kołach.
  • Interfejs wyświetla teraz prawidłowo nagrody za wyczyny.
  • Rankingi Speedwall za wyczyny aktualizują się teraz szybciej w przypadku graczy na tym samym serwerze.
  • Gracze nie mogą już utknąć pod przyczepą w pobliżu miejsca rozgrywania „Pościgu w Boomville”. Ale generalnie nie polecamy wjeżdżać pod przyczepy.
  • Światła hamowania w Lamborghini Huracan emitowały białą poświatę.
  • Użycie błotników, zderzaków lub progów bocznych Mansory w Lamborghini Huracan nie ogranicza już wyboru gracza do części Mansory.
  • Pasek postępu „następnej dostawy” na ekranie wyzwań aktualizuje się teraz po ukończeniu każdego dziennego wyzwania.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom dostęp do dostaw. Nawiasem mówiąc, udało się to zrobić dzięki poprawce na serwerze jakiś tydzień temu.
  • Gracze nie otrzymują już komunikatu „Spróbuj ponownie później” przy przechodzeniu do menu wyzwań.
  • Gry w trybie Speedlist przechodziły czasem w stan, w którym były zakończone i kierowały graczy na nowe serwery, ale jednocześnie wciąż przyjmowały nowych graczy na wyłączony serwer. Już tak nie jest.
  • Wielokrotne wciskanie przycisku A nie powoduje już zawieszenia gry przy otwieraniu dostaw. Cierpliwości, szkoda sprzętu.
  • Gracze zostają teraz prawidłowo przywróceni na trasę, jeśli dotrą do miejsca w pobliżu płotu po prawej stronie rampy, obok jednej z części wraku Forda Mustanga.
  • Dyfuzory w Nissanie GT-R mają teraz właściwą geometrię.
  • Wcześniej mogliście zmieniać poziom trudności w trakcie misji (na przykład z trudnego na łatwy), by zyskać więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego bez zaczynania misji od nowa w próbie czasowej „Gonitwa w Elysium”. Już nie.
  • Jeśli rozpoczęliście próbę czasową „Kto dba o bezpieczeństwo?” na poziomie trudnym, a potem zmieniliście go na łatwy bez ponownego rozpoczęcia misji, mieliście więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego, niż gdybyście cały czas grali na trudnym. Ale to też już nie działa.
  • Gra zawieszała się czasem przy otwieraniu mapy tuż przed rozpoczęciem wyczynu AllDrive. Naprawiliśmy to, nim zdążyliście to zauważyć.
  • Felgi Watanabe w Hondzie S2000 nie nachodzą już na inne tekstury.
  • Spojler Rocket Bunny jest już widoczny w Hondzie NSX Type-R
  • W pobliżu skał w górach, na trasie zawodów „Gaz do dechy”, znajdowała się niewidzialna ściana, która nie pozwalała graczom ukończyć zawodów z 3 gwiazdkami. Niewidzialna ściana została usunięta.
  • Liczba klatek na sekundę jest teraz stabilniejsza przy pierwszym wejściu do garażu.
  • Gracze nie będą już unieruchamiani na rampie po około 3,7 km zawodów „Pochwała pustyni”.
  • Naprawiono różne błędy związane z tylnym zderzakiem i błotnikiem w Mercurym Cougarze.
  • W czasie pościgu inicjowanego przez skrzynię – przynętę gracz otrzymuje wiadomość „Ucieczka”, kiedy pogoń się zatrzymuje, a w pobliżu nie ma żadnych radiowozów.
  • Formacja skalna w pobliżu miejsca rozgrywania zawodów „Blitzkrieg” pozwala teraz na kolizję.
  • Głowa postaci nie wystaje już przez prawe okno Mazdy RX-7 przy skręcaniu w lewo.
  • Dźwięk odtwarzany przed złapaniem przez policję w pościgu inicjowanym przez skrzynię – przynętę nie jest już zapętlony w czasie wyboru reputacji, pieniędzy lub karty Speed po ukończeniu misji.
  • Felgi Watanabe w Chevrolecie Bel Air nie wywołują już problemów z nakładaniem się tekstur.
  • Gracze nie są wielokrotnie resetowani po upadku z rampy i nieudanym skoku podczas zawodów „Solar Project”.
  • Dźwięk sonaru wykrywającego wraki jest teraz wyciszony, kiedy gra jest zatrzymana.
  • W czasie samouczka Speedcrossu nie pojawia się już napis „$IDA_Axis0xNeg” zamiast „Driftowanie” i „Dobry drift”.
  • Poprawiono kilka misji ucieczkowych, aby nagrody były bardziej zbalansowane.
  • Wcześniej, jeśli gracz po raz pierwszy wjeżdżał do garażu Subaru Imprezą WRX STI o konstrukcji terenowej, dostępne części były na poziomie 13. Teraz się to zmieniło i karty są na odpowiednim poziomie.
  • Po ukończeniu misji „Coś tu śmierdzi” gracze otrzymają karty Speed zgodne z aktualnie posiadanymi.
  • W warsztatach są teraz dostępne części po zakupie Porsche Carrery 911 RSR 2,8 i teleportowaniu się do dowolnego warsztatu.
  • Skały między trasami „Szlak przemytniczy” i „Z górki” teraz reagują na kolizje prawidłowo.
  • Gracze są powiadamiani, gdy jeden z nich opuszcza serwer AllDrive.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gra czasem się zawieszała, kiedy gracz wjeżdżał do warsztatu w trybie AllDrive.
  • Wprowadzenie parzystej liczby znaków na tablicy rejestracyjnej Plymoutha Barracudy nie powoduje już błędu. Ni w pięć, ni w dziewięć.
  • Spojlery w Buicku GNX mogą być teraz modyfikowane w edytorze winyli.
  • Kamera filmowa aktywowana w czasie skoku w trybie AllDrive włącza się teraz tylko u gracza wykonującego skok, a nie u wszystkich znajdujących się w pobliżu.
  • Napis „Witamy w AllDrive: Hangout” będzie się teraz pojawiał tylko raz, przy pierwszej grze w tym trybie.
  • Tęczowe nitro nie przenika już przez fabryczną rurę wydechową i tylny zderzak Lamborghini Murciélago.
  • Gracze mogą teraz nakładać kolor bazowy i wykończenia na fabryczne felgi Forda Mustanga GT.
  • Przednie zderzaki Nissana Fairlady mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
  • Przednie zderzaki Subaru BRZ mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
  • Standardowe tylne światła Volkswagena Golfa GTI są teraz dostępne na liście części.
  • Autolog aktualizuje się teraz prawidłowo po pobiciu rekomendowanego wyniku w zawodach „Udo: Dziki szał”.
  • Zwiększono jasność trzeciego światła hamowania w Audi S5, ponieważ wcześniej było zbyt ciemne.
  • Publiczność nie unosi się już nad ziemią przy linii startu w czasie zawodów Grupy Wolne Ember. To było dziwne.
  • Tryb zdjęć profesjonalnych został wyłączony w czasie sekwencji skoku.
  • Gracze nie będą już tracić punktów na rzecz krążących kierowców, znajdując się przed nimi. Dotyczy to przede wszystkim następujących krążących kierowców: Lindsay, De’Aaron, Cassandra oraz LeAnne.
  • Usunięto liczne błędy związane z nakładaniem się tekstur.
  • Wprowadzono wiele poprawek związanych ze światem i geometrią gry.
  • Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

1 (KOMENTARZ) w “Dzisiaj Need for Speed Payback otrzyma wielką aktualizację z nowościami i poprawkami. Oto lista

  • 22 marca 2018 at 00:15
    Permalink

    Witam.Po aktualizacji gry wczoraj wywala przy uruchomieniu.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: