Need for Speed Payback ulepszony. Pełna lista nowości, poprawek i zmian

Need for Speed Payback ulepszony. Pełna lista nowości, poprawek i zmian
Newsy PC PS4 XOne

Ghost Games nie opuszcza swoich zeszłorocznych wyścigów i serwuje graczom nową aktualizację. Patch 1.10 do Need for Speed Payback to sporo poprawek, lecz są również nowe funkcje oraz samochody. Te ostatnie, niestety, w formie płatnego DLC.

Czerwcowa aktualizacja NfS Payback pojawi się, zgodnie z informacjami umieszczonymi na oficjalnej stronie gry, właśnie dzisiaj. Patch 1.10 do Need for Speed Payback przynosi ze sobą nowe funkcje AllDrive (szybkie wyścigi, koło czatu), podnosi najwyższy poziom wszystkich aut do 399 i wprowadza kilka pomniejszych akcentów, jak: syreny policyjne na liście klaksonów, wielokolorowe iluminacje jako podświetlenia podwozia, możliwość włączenia/wyłączenia interfejsu oraz wstrzymanie kolizji na starcie wyścigów Speedlist.

Są również nowe samochody: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Chevrolet Colorado ZR2 oraz Land Rover Range Rover Sport SVR, lecz nie dostajemy ich za darmo, lecz w ramach płatnego DLC, który możemy kupić.

7 premier nowego tygodnia. Od mrocznych produkcji po tworzenie drużyny e-sportowej!

Do tego sporo poprawek, które powinny przełożyć się na lepsze doznania płynące z rozgrywki. Poniżej znajdziecie wszystkie informacje na temat aktualizacji, jakie opublikowano na oficjalnej stronie wyścigów.

Patch 1.10 do Need for Speed Payback – opis

Funkcje

AllDrive: szybkie wyścigi

Rywalizuj ze znajomymi kiedy chcesz i gdzie chcesz. Teraz możesz tworzyć własne wyścigi w trybie AllDrive i zapraszać do udziału wszystkich graczy ze swojej sesji Hangout. Wybierz miejsce, wyślij zaproszenia innym graczom na serwerze i dotrzyj do mety przed nimi.

Maksymalny poziom dla wszystkich samochodów podniesiony do 399

Ostatnio testowaliśmy Skyline’a Eddiego. Teraz każda fura może stać się piękną bestią. Dzięki tej aktualizacji wszystkie samochody mogą osiągnąć poziom 399, a nie jak do tej pory – 299. To jedna z najbardziej oczekiwanych zmian. Już nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć wasze wspaniałe konstrukcje.

Paczka samochodów

Zgarnij te trzy samochody ze świeżej paczki w postaci płatnego DLC:

  • Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
    • Spróbuj szczęścia w raju hazardzistów, prowadząc ten stylowy wóz. Jego wyraziste włoskie wzornictwo to sygnał dla rywali: nie pokonacie auta tej klasy.
  • Chevrolet Colorado ZR2
    • Ten terenowiec jest gotowy, by wymiatać na drogach i piaskach Fortune Valley. Dzięki podrasowanemu silnikowi zostawisz konkurencję w kłębach kurzu!
  • Land Rover Range Rover Sport SVR
    • Tak masywny wóz robi wrażenie na drodze i poza nią. Ten wygląd nie jest tylko na pokaz – on wygląda i jeździ jak bestia.

AllDrive: koło czatu

Widzieliśmy różne pomysłowe sposoby, jakie wykorzystujecie do porozumiewania się w trybie AllDrive, i postanowiliśmy trochę ułatwić wam życie. Teraz można podzielić się ze wszystkimi swoimi przemyśleniami, korzystając z nowego koła czatu. Wybierz emotkę, a pojawi się ona nad twoim samochodem, widoczna dla innych kierowców, lub jako wskaźnik na ekranie znajomego, jeśli nie widzi twojego auta.

Wstrzymanie kolizji na starcie wyścigów Speedlist

Nic tak nie psuje zawodów Speedlist, jak zderzenie na starcie. Teraz wykrywanie kolizji będzie zawieszone na pierwsze 10 sekund wyścigów Speedlist, żeby można było się oderwać od stawki, nim rozpocznie się jatka.

Świeże porzucone samochody: pojazdy szefów wszystkich 10 lig ulicznych

Pokaż wszystkim, kto tu rządzi, zbierając samochody przywódców wszystkich lig ulicznych, a do tego niektóre kultowe fury z Need for Speed. Mając na uwadze wasze opinie, będziemy zrzucać na opuszczone tereny Fortune Valley jeden samochód tygodniowo, więc oczy szeroko otwarte!

Włączanie i wyłączanie interfejsu

Chcesz jeszcze bardziej zanurzyć się w świecie gry, bez wszystkich map i statystyk przed oczami? Wyłączaj i włączaj interfejs, kiedy zechcesz. Teraz można niemal poczuć ten cyfrowy wiatr we włosach.

Dodatki indywidualne

Syreny policyjne

Dzięki czterem różnym sygnałom radiowozów sprawisz, że rywale poczują twój oddech na plecach. A doskonale do nich pasuje. . .

Wielokolorowe podświetlenie podwozia

Wprowadzamy ogromny wybór wielokolorowych neonów o różnych poziomach rzadkości – teraz możesz stanowić nie tylko fizyczne, ale i wizualne zagrożenie na drodze. I świetnie przy tym wyglądać. Połącz syreny z czerwono-niebieskimi neonami i ruszaj w pościg.

Felgi

Spersonalizuj swoją brykę jeszcze bardziej dzięki 24 wyjątkowym felgom – po osiem z 3SDM, fifteen52 oraz HRE Performance Wheels:

  • Fifteen 52
    • Outlaw 003, a także trzyczęściowe Penta GT, Evo SC Block, RSR Apex, RSR Chicane, RSR Holeshot, RSR Stage, TurboMac SC
  • 3SDM
    • 3.0 1 V2, 3.01 FX2, 3.05, 3.33 FX2, 3.06 FR, 3.35 FX2, 3.41 FR, 3.66 FR
  • HRE
    • 305 Mono, 935, C109, P200, R101, RS106, S107, S201H

Patch 1.10 do Need for Speed Payback – lista zmian

  • Nowa funkcja: AllDrive – szybkie wyścigi
  • Nowa funkcja: AllDrive – koło czatu
  • Nowy samochód: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  • Nowy samochód: Chevrolet Colorado ZR2
  • Nowy samochód: Land Rover Range Rover Sport SVR
  • Ulepszenie funkcji: podniesiono najwyższy poziom wszystkich aut do 399.
  • Ulepszenie funkcji: wstrzymanie kolizji na starcie wyścigów Speedlist.
  • Ulepszenie funkcji: interfejs można włączać i wyłączać.
  • Ulepszenie funkcji: do listy klaksonów dodano syreny policyjne.
  • Ulepszenie funkcji: do podświetleń podwozia dodano wielokolorowe iluminacje.
  • Do porzuconych samochodów dodano auta szefów lig ulicznych i legendarne samochody Need for Speed.
  • Dodano nowe felgi.
  • Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu z menu głównego po kupieniu paczki samochodów na innym koncie.
  • Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu, a następnie wróci do zakładki początkowej, wciskając [LB].
  • Zmodyfikowano znaczniki, tak aby sezonowe porzucone samochody i samochody szefów można było odróżnić od zwykłych porzuconych aut.
  • Naprawiono błąd w zakładce kontrolera, przez który klakson był przypisany do nieodpowiedniego przycisku. Uwolnij klakson!
  • Gra nie zawiesza się już w trakcie sesji AllDrive: Hangout, gdy gracz nie będzie nic robić przez dwie minuty na pasie startowym lotniska. Wciąż jednak lepiej nie dać się przejechać samolotowi.
  • Naprawiono osiągnięcie „Czyste szaleństwo”, dzięki czemu zostaje ono odblokowane tylko wtedy, gdy spełnione są jego warunki. Trzeba się trochę napracować.
  • Naprawiono niespójne oznaczenia kolorami, które pojawiały się, gdy gracze zdobyli maksymalną liczbę winyli.
  • Naprawiono zawody „Grupa Wolne Ember”, dzięki czemu kierowcy SI nie zawieszają się na 3 kilometrze, gdy gracz na wysokim poziomie trudności nie przyspiesza przez 20 sekund po rozpoczęciu wyścigu.
  • Gra nie zawiesza się już, gdy gracz zajmuje pierwsze miejsce na odległości 2,63 km podczas sprintu „Start”.
  • Zaktualizowano przypisanie przycisków kontrolera, które były błędnie wyświetlane w menu sterowania, gdy gracz znajdował się w trybie zdjęć profesjonalnych AllDrive: Hangout.
  • Zasypano aktualizacjami przestarzały system weryfikacji zgłoszeń.
  • Menu lakierów i winyli w garażu odzyskało napis.
  • Poprawiliśmy nieco realizm betonowej bariery nieopodal fotoradaru „Niedorzeczna prędkość” – teraz gracze nie mogą przez nią przejechać i spaść pod most.
  • To samo zrobiliśmy z betonową barierą niedaleko fotoradaru „Godne odnotowania”.
  • Powiększyliśmy trochę przestrzeń między formacją skalną a przyczepą na wschód od próby prędkości „Wyboista droga”, żeby gracze nie utykali w luce między tymi obiektami.
  • To samo zrobiliśmy z drzewem i skałą niedaleko strefy driftu „Zakręć tą oponą!”.
  • Gracze nie mogą już podjechać po niewidocznej ścianie między próbą prędkości „Szlak przemytniczy” i strefą driftu „Dobrze rozegrane”.
  • Gracze nie mogą już wyjechać poza namacalną rzeczywistość Fortune Valley niedaleko ogrodzenia na wschód od strefy driftu „Driftuj dalej…”.
  • Teraz wyścigi nie będą automatycznie resetowane po wypadku, gdy gracze wyłączą opcję „Automatyczny reset po wypadku” w zawodach Speedlist.
  • Gra nie ociąga się już, gdy gracz pojawi się w punkcie wymiany ruchu internetowego w trakcie pobierania reszty instalacji.
  • Gra nie zawiesza się już, gdy gracz wchodzi do sklepu z dostawami, będąc zalogowanym na konto z wieloma punktami Speed.
  • Nagłówki w zawodach Speedlist działają teraz tak, jak powinny.
  • Uczyniliśmy ulicę na północ od fotoradaru „Nie daj się nabrać!” całkowicie przejezdną.
  • Naprawiliśmy system kolizji w różnych miejscach Fortune Valley, tak aby wypadki następowały z niezawodną skutecznością.
  • Kamera nie przecina już formacji skalnej po wschodniej stronie drogi, gdy jedzie się na południe od próby prędkości „Jaki hamulec?”.
  • Poprawiono dynamiczne wyważanie rozgrywki w różnych zawodach Speedlist.
  • Samochody z ruchu ulicznego nie przenikają już przez barierę policyjną na odległości 3,5 km w misji „Wielka ucieczka”.
  • Unoszący się w powietrzu przechodnie na wschód od strefy driftu „Pyskówka” zostali sprowadzeni na ziemię.
  • Usunęliśmy niewidzialną ścianę ze wzgórz za fotoradarem „Znikający punkt” w zachodniej części kanionów.
  • Wyścig „SuperNova” nie może już być rozpoczęty pod punktem startowym na autostradzie.
  • Coś wystraszyło wszystkich przeciwników SI z fabularnej wersji wydarzenia „5.2.3 Slalom po złomowisku” – prawdopodobnie wasze umiejętności za kółkiem. Nakłoniliśmy ich do powrotu.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze otrzymywali komunikat „Brak połączenia z sesją – kod błędu: DR1012”, kiedy próbowali dołączyć do sesji rankingowej Speedlist z poczekalni gry wieloosobowej.
  • Tekst na dodatkach kosmetycznych jest już czytelny.
  • Niedawno dodane felgi obracają się już w odpowiedni sposób, gdy się je zmienia – zamiast zaczynać wariować.
  • Naprawiliśmy imponujący błąd, przez który gracze spadali pod mapę i zawieszali grę w trakcie jej stopniowej instalacji z sieci.
  • Gracze mogą już mieć pewność, że nie spadną pod żaden obiekt na południowy wschód od fotoradaru „Dobrze wygląda i dobrze się czuje”, niedaleko billboardu.
  • Nazwa trybu gry jest już poprawnie wyświetlana w nagłówku, gdy gracz jest w AllDrive.
  • Naprawiliśmy błąd związany ze skrzyniami-przynętami, który uniemożliwiał zakończenie wydarzenia po dotarciu do miejsca ucieczki.
  • Gra poprawnie mierzy odległość skoków, nawet przy połączeniu z przepustowością łącza 512 kbps – wcześniej przy takim połączeniu skoki bywały oceniane na dłuższe. Spryciarze.
  • Trasy działają już poprawnie, nawet jeśli gracz jedzie w złym kierunku w zawodach ze skrzyniami-przynętami.
  • Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wszystkim skrzyniom-przynętom poza jedną ściąganie na gracza glin. To było naprawdę zbyt łatwe.
  • Domyślna trasa prowadząca do zawodów ze skrzyniami-przynętami jest teraz wyświetlana na mapie cały czas, nawet po ich rozpoczęciu, ponieważ nie są to zagadki dla gracza.
  • Naprawiliśmy GPS w grze, dzięki czemu będzie on zawsze pokazywał najszybszą drogę do miejsca ucieczki, nawet jeśli gracz zboczy z domyślnej trasy.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze tracili żetony części po ponownym uruchomieniu gry.
  • Samochody z ruchu ulicznego nie znikają już ze świata gry, gdy gracz ukończy zawody Speedlist w standardowym aucie.
  • Samochody nie omijają już ostatniego punktu kontrolnego zawodów speedcrossowych „Szaleństwo w Braxton”, przeskakując przez niego z wysoką prędkością.
  • Odległość gracza do mety jest teraz poprawnie wyświetlana między słupem i wskaźnikiem w prawym górnym rogu w AllDrive: Hangout.
  • Kolor iluminacji podwozia w menu dodatków kosmetycznych nie obstaje już przy swoim i grzecznie znika, gdy się go usunie.
  • Za wykonywanie skoków nie będziecie już nagradzani trwającym ponad trzy minuty nieregularnym trzaskaniem.
  • Przenoszenie się z serwera jednorazowych zawodów Speedlist do nowych jednorazowych zawodów Speedlist od razu rzuca graczy w wir akcji, zamiast umieszczać ich w dziwnym świecie równoległym, w którym nie widzą punktów kontrolnych i innych graczy (którzy za to widzą ich).
  • Odprawiliśmy egzorcyzmy nad samochodami, które same włączały silniki i podnosiły zawieszenie, gdy gracz przechodził do trybu zdjęć profesjonalnych.
  • Użyliśmy nieco graficznej magii na zawieszeniu pneumatycznym i klaksonach z dodatków kosmetycznych, dzięki czemu czarna czcionka nie powoduje już, że stają się nieczytelne.
  • Samochody nie mogą się już wspinać po granicy oddzielającej zieloną przestrzeń i drogę na południe od fotoradaru „Ulica zachodzącego słońca”. Koniec ze Spider-Wozami.
  • Niedaleko garażu na parterze budynku dostrzeżono unoszącego się w powietrzu przechodnia. Od tego czasu nikt go nie widział.
  • Wjazd do najzwyczajniejszej w świecie uliczki niedaleko skoku „Wskakuj! Nie ma czasu na wyjaśnienia!” nie resetuje już gry.
  • Kiedyś doczekamy się latających samochodów, ale do tego czasu usunęliśmy je z mety próby driftu „Droga do gwiazd”.
  • Gracze nie otrzymują już 15-poziomowych lub lepszych części z wydarzeń fabularnych 2. rozdziału, gdy jadą samochodem Eddiego. Bez przesady!
  • Gdy początkowy lider grupy opuści grę wieloosobową, automatycznie zostaje teraz wybrany nowy lider grupy.
  • Wcześniej pewne trudności sprawiało graczom zabranie żetonu pokerowego niedaleko sprintu „Na krawędzi”, gdy jechali McLarenem P1, z powodu . . wysokości samochodu. Rozwiązaliśmy ten szkopuł.
  • Gracze jadący Koenigseggiem Regerą mieli ten sam problem z zabraniem żetonu pokerowego z rezydencji na północ od lotniska. Już go nie mają.
  • Widok z maski Land Rovera Range Rover Sport SVR 2017 nie przenika już maski, gdy zostanie ona zniszczona.
  • Wartości osiągów Volkswagena Beetle 1963 nie spadają już, gdy gracz użyje wysokopoziomowej karty Speed. Efekt był raczej odwrotny od zamierzonego.
  • Usunęliśmy przerwę między przednimi błotnikami i zderzakami Mansory w Mercedesie-Benz C63 AMG Coupé 2017.
  • Podgląd Forda Crown Victoria CVPI z 2008 r. ukrywał się, ale go znaleźliśmy.
  • Koła w Dodge’u Chargerze z 1969 r. nie przenikają już przez błotniki Ghost, gdy gracz skręca i wciska hamulec lub przyspiesza do tyłu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zawieszenie pneumatyczne (dodatek kosmetyczny) w Fordzie Crown Victoria CVPI z 2008 r. nie działał, gdy gracz wciskał [LS], aby zatrzymać silnik.
  • Naprawiono błąd graficzny na przednim błotniku Dodge’a Challengera SRT8.
  • Niemało felg przenikało przez niemałą liczbę kół i błotników – teraz już tego nie robią.
  • Opony nie przenikają już przez przednie błotniki terenowej wersji BMW M3 Evolution IIE30 z 1988 r., gdy gracz gasi silnik i ma zamontowane zawieszenie pneumatyczne.
  • Dodano z powrotem opony do listy modyfikacji wyglądu Dodge’a Challengera SRT8 z 2014 r.
  • Tylne światła są już na miejscu w Chevrolecie C10 z 1965 r., nawet jeśli gracz użyje superkonstrukcji wyścigowej i zamontuje pierwsze tylne błotniki marki Ghost.
  • Nity w Land Roverze Defender 110 nie są już niepolakierowane – mają ten sam kolor, co nadwozie.
  • Koła Beck Kustoms F132 nie kręcą się już na pełnej prędkości tuż po wyjściu z driftu.
  • Pozycje „Core QA Senior Test Director” oraz „Test Site Manager” zostały dodane do listy twórców Need for Speed Payback, czyli tam, gdzie ich miejsce.
  • Przywrócono zagubione strzałki drogowe na ich miejsce, obok ostatniego punktu kontrolnego strefy driftu „Driftuj dalej”.
  • Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie