Patch do Rainbow Six Siege – dzisiaj kolejne poprawki celujące w osoby, które przeszkadzają w rozgrywce

Patch do Rainbow Six Siege – dzisiaj kolejne poprawki celujące w osoby, które przeszkadzają w rozgrywce
Newsy PC PS4 XOne

Zobaczcie, o której godzinie update trafi na serwery gry.

Ubisoft zapowiada kolejną przerwę techniczną na serwerach Rainbow Six Siege. Podczas jej trwania nie będziemy mogli pograć w sieci, lecz na szczęście nie potrwa to zbyt długo.

Na każdej z platform przerwa zajmie około pół godziny i rozpocznie się dokładnie o godzinie 15:00 na PS4, godzinie 15:30 na Xbox One oraz o godzinie 16:00 na komputerach PC.

Tym razem nie oczekujcie wiekopomnych zmian. Poprawki wprowadzone w czasie przerwy technicznej prezentują się następująco:

  • Usprawnienia do wyrzuceń z meczu za teamkill
  • Usprawnienia do wyrzuceń z meczu za bezczynność
  • Usprawnienia infrastruktury gry

Przypominamy też, że już niedługo Ubisoft uruchomi serwer testowy i zajmie się całkowitym przeprojektowaniem systemu matchmakingu w Rainbow Six Siege.

Począwszy od końca marca, techniczny serwer testowy będzie dostępny dla wybranej grupy użytkowników PC na obszarze Europy Zachodniej. Gracze, których zaprosimy do tych testów, zostaną wybrani spośród najbardziej aktywnych zachodnioeuropejskich użytkowników. Z czasem będziemy chcieli udostępnić serwery testowe dla graczy z całego świata – zaznacza Ubisoft na oficjalnej stronie Rainbow Six Siege.

Pierwsza faza działania serwera testowego będzie skoncentrowana na wprowadzeniu jednoetapowego matchmakingu.

– Naszym pierwszym dużym krokiem naprzód [który zwiększy komfort graczy w Roku 2] będzie całkowite przeprojektowanie systemu matchmakingu. Zmiany będą wprowadzane na dwóch poziomach. Po pierwsze, tworzenie rozgrywki będzie teraz jednoetapowe. Potrzebnych będzie tylko 10 graczy i gdy się oni zgromadzą – ruszamy! Od razu ich dzielimy, tworząc dwie drużyny. Poza tym, wprowadzone zmiany sprawią, że matchmaking będzie działał w chmurze, gdzieś w tle. Dzięki temu gracz może robić, co chce i swobodnie poruszać się w obszarze menu. Może przeglądać grę bez żadnych ograniczeń, gdy tymczasem tworzy się rozgrywka. Koncentrujemy się więc na większej wygodzie i lepszym matchmakingu – tłumaczy dyrektor kreatywny Xavier Marquis.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie