Chcecie mieć lepiej w Far Cry 5? Ubisoft naprawia swoją strzelaninę
Jeśli nadal dobrze bawicie się przy nowej odsłonie strzelaniny od Ubisoftu, to możecie bawić się… jeszcze lepiej. Patch 5 do Far Cry 5 wylądował usuwając sporo błędów oraz poprawiając wydajność. Oto pełna lista zmian.
Ubisoft po raz piąty bierze się za łatanie Far Cry 5. Nowa aktualizacja prezentuje się następująco:
Patch 5 do Far Cry 5 – lista zmian
1. Nowe elementy
-
- Dodano opcję ponownego stworzenia postaci w menu personalizacji awatara
- Dodano wsparcie dla masek i specjalnych strojów w menu personalizacji awatara
2. Poprawiona przystępność
- Napisy są domyślnie włączone we wszystkich językach po uruchomieniu nowej gry
3. Stabilność i wydajność
- Naprawiono kilka rzadkich błędów prowadzących do zawieszenia się gry
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient otrzymywał powiadomienie o wystąpieniu błędu typu „bookworm”, jeśli wyzwolił posterunek, będąc w helikopterze
- Naprawiono rzadkie błędy, które występowały przy pomijaniu przerywników filmowych
- Naprawiono błędy fizyki związane z drzwiami pojazdów oraz interakcjami broni
- Naprawiono kilka błędów, które powodowały, że gracze odradzali się w spirali śmierci, w tym:
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient mógł utknąć w spirali śmierci, jeśli host wczytywał grę od ostatniego punktu kontrolnego, będąc w helikopterze
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient mógł utknąć w spirali śmierci, jeśli host zapraszał klienta, będąc w helikopterze
4. Misje
- Naprawiono kilka rzadkich błędów uniemożliwiających ukończenie gry, w tym:
- Naprawiono kilka błędów, które mogły uniemożliwić graczowi dostanie się do bunkra w misji „Jakość zbawienia”
- Naprawiono błąd, który w określonych okolicznościach uniemożliwiał postęp misji „Urwana ścieżka”
- Naprawiono kilka błędów, które mogły uniemożliwić graczowi dostanie się do bunkra w misji „Ofiary wojny”
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w pętli napisów końcowych w pewnych sytuacjach po zakończeniu ostatniej misji „Gdzie wszystko się zaczęło”
- Naprawiono błąd, przez który Mary May nie pojawiała się w ciężarówce podczas misji „Pokuta”, jeśli gracz zginął podczas jazdy na ranczo Johna Seeda
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie zmieniała się pora dnia podczas wykonywania misji „Oczyszczenie” lub wykorzystywania opcji Władca posterunków
5. Dźwięk
- Naprawiono kilka drobnych błędów dźwięku
- Naprawiono kilka błędów, które sprawiały, że efekty dźwiękowe i muzyka znikały w określonych sytuacjach
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy był odtwarzany bez przerwy po zniszczeniu helikoptera w salonie gier
6. SI towarzyszy, wrogów i zwierząt
- Naprawiono kilka ogólnych błędów SI, w tym:
- Naprawiono błąd, który powodował ponowne odtworzenie animacji upadania, kiedy pomazańcy zostawali trafieni podczas automatycznej reanimacji
- Naprawiono błąd, który powodował, że spluwy do wynajęcia nie opuszczali wieżyczki zamontowanej na pojeździe po wpadnięciu do wody
- Łączna liczba zabójstw Cheeseburgera będzie się teraz naliczać prawidłowo
7. Rozgrywka oraz interfejs użytkownika
- Drobne poprawki błędów dla pojazdów
- Naprawiono problemy z animacjami niektórych zwierząt, w tym:
- Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie niewłaściwych animacji pumy i łosia, jeśli gracz zarzucił wędkę blisko nich, gdy znajdowały się w wodzie
- Naprawiono problemy z kamerą podczas wykonywania eliminacji
- Naprawiono błąd, który powodował, że w określonych sytuacjach gracz mógł utknąć w wieżyczce na pojeździe
- Naprawiono błąd, który powodował, że w określonych sytuacjach zabójstwa nie były naliczane podczas wyzwań
- Naprawiono błąd, który powodował, że model gracza pojawiał się w menu personalizacji awatara bez ubrań
- Naprawiono błędy związane z ucinaniem tekstu w niektórych menu w określonych językach
- Naprawiono błąd, który powodował, że w określonych sytuacjach tekst nie znikał z ekranu
- Naprawiono kilka drobnych błędów lokalizacyjnych w niektórych językach
- Poprawiono i zaktualizowano balans oraz statystyki broni
- Poprawiono animacje broni oraz ułożenie rąk przy ścianach
8. Współpraca
- Kilka poprawek dotyczących replikacji, w tym:
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient widział broń już wybraną przez hosta
- Naprawiono błąd, przez który ręce klienta były ułożone nieprawidłowo podczas trzymania łuku bloczkowego
- Naprawiono błąd, który powodował, że helikopter nie był prawidłowo replikowany dla klienta po tym, jak host go wyłączył
- Ogólne poprawki usprawniające przebieg różnych misji w trybie współpracy, w tym:
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient zasłaniał przerywnik filmowy w misji „Tylko ty”
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient nie widział wskaźników celów w misji „Gdzie wszystko się zaczęło”
- Naprawiono błąd z przejściem w misji „Płonące anioły”, jeśli klient znajdował się w trybie widza
- Naprawiono rzadko występujące błędy, które uniemożliwiały ukończenie gry w określonych misjach w trybie współpracy, w tym:
- Naprawiono błąd, który powodował, że host/klient mógł utknąć na niekończącym się ekranie ładowania w misji „Przesyłka specjalna”
- Naprawiono błąd, który powodował, że host i klient mogli utknąć, jeśli zbytnio się od siebie oddalili w misji „Nalot”
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że misja „Bohaterska podróż” nie była aktualizowana po opuszczeniu helikoptera Larry’ego
9. Salon gier/PvP
- Oceny gwiazdkowe działają teraz prawidłowo
- Drobne ulepszenia graficzne kamery widza
- Usprawnienia w działaniu matchmakingu w prywatnych i publicznych poczekalniach
- Naprawiono rzadko występujące błędy, które sprawiały, że gracz odradzał się bez wybranego sprzętu
- Naprawiono błędy, które sprawiały, że komentator PvP nie wypowiadał określonych kwestii
- Naprawiono rzadki błąd, które powodował zawieszenie się gry podczas migracji hosta
- Naprawiono błąd, który powodował, że czat głosowy nie działał
- Naprawiono błąd, który powodował, że nazwa gracza znikała, gdy został zabity w trybie PvP
- Poprawiono i zaktualizowano balans oraz statystyki broni
- Wydłużono czas wybierania map w publicznych poczekalniach z 35 do 50 sekund
10. Salon gier/edytor
- Naprawiono kilka drobnych błędów związanych z określonymi narzędziami do tworzenia map