Oczekiwana zmiana właśnie pojawia się w strzelaninie Ubisoftu

Ważna aktualizacja w końcu zostaje udostępniona.

Patch 4.1 do Rainbow Six Siege miał zostać opublikowany już wczoraj (według oficjalnych informacji z forum gry), lecz ostatecznie dopiero dzisiaj ląduje na serwerach. Same serwery również zostają usprawnione!

Ubisoft informuje, że aktualizacja 4.1 + Serwery 60Hz na wszystkich platformach właśnie są wprowadzane do gry. Odbywa się to podczas przerwy technicznej, która potrwa około godziny na każdej z platform. Na PlayStation 4 serwery staną na godzinę o 15:00, w przypadku Xbox One przerwy spodziewajcie się od 16:00, a na PC od godziny 17:00.

Po naszych testach serwerów 60Hz pod koniec fazy testowej White Noise możemy potwierdzić, że rozwiązanie jest wystarczająco stabilne, aby wprowadzić je na wszystkich platformach wraz z aktualizacją 4.1. Cieszymy się, że udało nam się spełnić tę obietnicę, którą złożyliśmy podczas Operacji Health i czekamy na Wasze wszystkie uwagi – zaznacza Ubisoft.

Patch 4.1 do Rainbow Six Siege – lista zmian:

  • Serwery 60Hz na wszystkich platformach
  • Poprawki błędów
    Naprawiono – Gracze tracą wszystkie funkcjonalności i panowanie nad postacią po podniesieniu rozkładanej tarczy.
    Naprawiono – pocisk wyważający Ash nie niszczy ściany w sali konferencyjnej na pierwszym piętrze na mapie Wieża.
    Naprawiono – Gdy martwy operator ogląda kolegę z drużyny, kiedy ten korzysta ze swojego drona lub kamery, ma trzecią opcję podczas przełączania się pomiędzy trybami wsparcia (dron/kamera oraz widok operatora). To widok oczami operatora, ale sam operator jest wówczas niewidzialny. Jeśli żyjący operator opuści swoją kamerę lub drona, obserwator będzie widział unoszącą się w powietrzu broń.
    Naprawiono – nie da się używać gadżetu Dokkaebi podczas korzystania z liny.
    Naprawiono – statystyki Zofii i Eli są zamienione miejscami.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.