Patch 2.2 do Rainbow Six Siege. Lista zmian na PC, PS4 i Xbox One

Patch 2.2 do Rainbow Six Siege. Lista zmian na PC, PS4 i Xbox One
Newsy PC PS4 XOne

W poniedziałek (23 lipca) na komputerach PC oraz we wtorek (24 lipca) na konsolach PS4 i Xbox One obędzie się przerwa techniczna na serwerach strzelaniny Ubisoftu. Wdrożony zostanie wówczas patch 2.2 do Rainbow Six Siege. Oto lista zmian i poprawek.

Patch 2.2 do Rainbow Six Siege zawitał właśnie na pecetach, podczas gdy posiadacze konsol muszą poczekać na aktualizację do jutra. Update zostanie wprowadzony na PS4 podczas przerwy technicznej rozpoczynającej się 24 lipca o godz. 15:00, a na Xbox One – o godz. 16:00. Głównym celem łatki jest wprowadzenie zmian w balansie operatorów i poprawki błędów.

Patch 2.2 do Rainbow Six Siege – lista zmian:

ZMIANY W ROZGRYWCE

ZAAWANSOWANE UŻYCIE DRONÓW

Gracze będą teraz mieli możliwość zdecydowania, czy chcą oglądać obraz z kamer dronów natychmiast po ich uruchomieniu.

Opcja standardowa: obraz z kamery drona będzie pokazywany od razu po jego uruchomieniu.

Opcja zaawansowana: gracze będą musieli ręcznie włączyć przekazywanie obrazu z drona.

PRZEŁĄCZANIE WIDOKU Z NARZĘDZI DO OBSERWACJI

Gracze będą teraz mogli wybrać preferencje dotyczące rotacji widoku w grupach narzędzi do obserwacji, jak również przełączania widoku pomiędzy pierwszą i ostatnią kamerą Obrońcy.

Po wprowadzeniu nowego systemu narzędzi do obserwacji zauważyliśmy, że gracze mają różne oczekiwania co do sposobu funkcjonowania przełączania widoku. Niektórzy chcieliby, aby użycie skrótu klawiszowego do przycisku „Następne narzędzie” nie przełączało grupy, podczas gdy inni chcieliby, aby widok został przeniesiony do następnej grupy.

ZMIANA SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (PC)

Skrót do polecenia „Wejdź w narzędzia do obserwacji” znajduje się w sekcji „Sterowanie Operatorem”, natomiast skrót „Wyjdź z narzędzi do obserwacji” w sekcji „Sterowanie narzędziami do obserwacji”.

W związku z wprowadzeniem nowego systemu narzędzi obserwacyjnych, podzieliliśmy sekcję skrótów klawiszowych na trzy grupy: Ogólne, Sterowanie Operatorem, Sterowanie narzędziami do obserwacji. Funkcje wchodzenia do narzędzi do obserwacji i wychodzenia z nich nie zostały rozdzielone pomiędzy sterowanie Operatorem i sterowanie narzędziami obserwacyjnymi, co powodowało, że skrót do nich nie działał tak, jak oczekiwaliśmy.

ZMIANY BALANSU W GRZE

Poniżej zamieszczamy listę zmian w balansie gry w wersji 2.2. Szczegółowe informacje na temat tych zmian i celu ich wprowadzenia można znaleźć tutaj.

FINKA

  • Skróciliśmy czas korzystania z unikatowej zdolności z 20 do 10 sekund
  • Granaty ogłuszające zastąpiliśmy granatami odłamkowymi
  • Zmniejszyliśmy modyfikator uszkodzeń zadawanych Fince przez minę gazową Smoke’a
  • Modyfikator użycia celownika podczas przypływu adrenaliny zmniejszyliśmy z -50% do -25%

IQ

  • Granaty odłamkowe zastąpiliśmy minami kierunkowymi
  • Zmniejszyliśmy odległość wykrywania elektroniki z 20 do 15 metrów

BLACKBEARD

  • Zwiększyliśmy obrażenia zadawane przez karabin szturmowy MK17 z 42 do 49
  • Zmniejszyliśmy obrażenia zadawane przez karabin SR-25 z 72 do 61
  • Zmniejszyliśmy wytrzymałość tarczy bojowej z 60 do 50 punktów
  • Zmniejszyliśmy o 30% spowolnienie poruszania się podczas używania tarczy (Blackbeard będzie poruszał się z nią szybciej)

GLAZ

  • Zmniejszyliśmy obrażenia powodowane przez karabin OTS-03 z 85 do 71

TWITCH

  • Zmniejszyliśmy obrażenia powodowane przez karabin FAMAS z 40 do 37

JACKAL

  • Zwiększyliśmy zasięg wykrywania kroków z 5 do 8 metrów

FROST

  • Zwiększyliśmy liczbę obrażeń zadawanych przez pistolet SMG z 43 do 45
  • Zwiększyliśmy liczbę obrażeń zadawanych przez strzelbę Super 90 z 32 do 35

DOKKAEBI

  • Miny kierunkowe zastąpiliśmy granatami ogłuszającymi

DRUT KOLCZASTY

  • Efekt spowolnienia zwiększyliśmy z 45% do 50%

POPRAWKI

ROZGRYWKA

  • Naprawiono – po wykonaniu pewnych czynności możliwe było zobaczenie przeciwnika mając jednocześnie niewidoczną dla niego głowę
  • Naprawiono – można było przyczepić rozbrajacz do ściany, gdy został upuszczony w trakcie wyświetlania animacji wspinania
  • Naprawiono – Operatorzy z tarczami mieli podczas przeładowywania wysoką czułość użycia celownika
  • Naprawiono – gdy Maestro zostaje zhakowany podczas używania wieżyczki, w narzędziu obserwacyjnym hakerów nie ma informacji, kto nią operuje

OPERATORZY

ALIBI

  • Naprawiono – urządzenia Prisma nie mogły być uruchomione, jeśli położono je na magazynku
  • Naprawiono – Prisma nie uruchamiała się leżąc na niektórych dywanach
  • Naprawiono – możliwe było wykrycie graczy strzelających do Prismy przez hologram

CAPITAO

  • Naprawiono – podczas używania kuszy należącej do Capitao, bełt czasami unosił się z jej boku w powietrzu

DOC

  • Naprawiono – podczas gry w trybie Terrohunt, legendarna skórka Doca miała dwie strzykawki mniej

DOKKAEBI

  • Naprawiono – po wykonaniu pewnych czynności możliwe było przeładowanie strzelby BOSG 12 trzema nabojami
  • Naprawiono – jeśli którykolwiek z atakujących używał zhakowanej kamery, obrońca nie mógł zidentyfikować żadnego atakującego przy jej użyciu

MAESTRO

  • Naprawiono – po zniszczeniu Oka Zła kontrolowanego przez Maestra, nie mógł on strzelać
  • Naprawiono – Oko Zła traciło swą funkcjonalność, gdy próbowano je podnieść z wyżej położonych powierzchni

TACHANKA

  • Naprawiono – po wykonaniu pewnych czynności prędkość poruszania się Tachanki znacznie się zwiększała
  • Naprawiono – Tachanka mógł wyjść z budynków podczas fazy przygotowań

VALKYRIE

  • Naprawiono – po umieszczeniu wszystkich dostępnych kamer Cyklop, Valkyrie nie może się do nich podłączyć przy użyciu przycisku gadżetu

WYGLĄD MAP

GRANICA

  • Naprawiono – drony mogły przenikać przez sufit z dachu do biura na pierwszym piętrze

KLUB

  • Naprawiono – panele elektryczne w pomieszczeniu technicznym nie reagowały na zderzenia z innymi przedmiotami
  • Naprawiono – gracze mogli przenikać pod podłogę pokoju bilardowego na parterze
  • Naprawiono – drony mogły przenikać przez ścianę przy scenie na parterze

WYBRZEŻE

  • Naprawiono – gracze mogli z dachu na zewnątrz skoczyć na brezentowe płachty
  • Naprawiono – stopy Operatorów mogły przenikać przez ścianę w apartamencie na pierwszym piętrze

WIEŻOWIEC

  • Naprawiono – gracze mogli „wypaść” ze świata gry przy drzewie pokoju na zewnątrz
  • Naprawiono – atakujący mogli rzucić lub upuścić rozbrajacz w niedostępnym miejscu

WILLA

  • Naprawiono – gracze mogli przenikać przez ścianę w kuchni na parterze
  • Naprawiono – drony mogły przenikać przez ścianę w dolnej części kopuły
  • Naprawiono – gadżety, pociski i drony nie odbijały się od drewnianej belki nośnej w sali klasycznej na pierwszym piętrze
  • Naprawiono – gracze mogli umieścić rozbrajacz na szczycie pudełek w jadalni na parterze, uniemożliwiając w ten sposób obrońcom jego rozbrojenie z poziomu podłogi
  • Naprawiono – drony mogły przenikać przez sufit w studio na parterze
  • Naprawiono – gracze mogli zostać unieruchomieni w narożniku przy beczce w piwnicy z winem
  • Naprawiono – drony mogły przenikać przez schody do spiżarni na parterze

WYGODA UŻYTKOWNIKA

  • Naprawiono – u graczy przełączających się z nieaktywnego Oka Zła na inną kamerę, mógł lecieć zapętlony dźwięk oznaczający nieaktywny granat EMP
  • Naprawiono – karty grafiki z 1 GB pamięci nie spełniały minimalnych wymagań sprzętowych gry
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie