Patch 2.1.3 do Rainbow Six Siege dostępny – pełna lista zmian [Aktualizacja#2]

Patch 2.1.3 do Rainbow Six Siege dostępny – pełna lista zmian [Aktualizacja#2]
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Ubisoft podaje godziny, w których aktualizacja będzie wdrażana.

[Aktualizacja#2]

Jest polska lista zmian! Podajemy ją na samym końcu wiadomości.

[Aktualizacja#1]

Oto lista zmian w języku angielskim. Polska wersja jest opracowywana przez Ubisoft, podamy ją, jak będzie gotowa.

[Oryginalna wiadomość]

Jeśli gracie w Rainbow Six Siege, spodziewajcie się dzisiaj przerwy technicznej na serwerach tytułu, podczas której usługi sieciowe będą niedostępne.

W przypadku PlayStation 4 przerwa już się rozpoczęła i potrwa do około godz. 16:00. Na konsoli Xbox One implementacja patcha zostanie przeprowadzona w godzinach 16:00-16:59, a w przypadku komputerów PC szykujcie się na godziny 17:00 – 17:59.

Jakie zmiany wprowadza patch 2.1.3 do Rainbow Six SiegePełna lista zmian wprowadzonych podczas tej przerwy technicznej zostanie udostępniona później w dniu dzisiejszym – czytamy na oficjalnym forum Ubisoftu.

Czekamy zatem na changelog, który na pewno dla Was opublikujemy. W międzyczasie piszcie, jakie poprawki powinny Waszym zdaniem trafić do Rainbow Six Siege.

Patch 2.1.3 do Rainbow Six Siege

Poprawki do celownika Glaza sprawią, że łatwiej będzie stwierdzić, czy strzał był celny.

Po opublikowaniu nowego celownika dla Glaza wraz z uzupełnieniami w połowie sezonu (Velvet Shell) zauważyliśmy, że efekt rozbryzgu krwi działa nieprawidłowo. Z tego powodu nie wiadomo, czy strzały trafiają w przeciwników gracza czy też nie. Zmniejszyliśmy również zakłócenia wytwarzane przez soczewkę cieplną, z powodu których żółte podświetlenie przenikało przez krawędź postaci, co z kolei sprawiało, że gracz miał fałszywe poczucie, gdzie zaczyna się i gdzie się kończy ciało wroga. W efekcie wprowadzenia poprawki gracze będą znacznie wyraźniej widzieć, kiedy strzał trafia w cel, a kiedy nie.

  • Zmniejszono zakłócenia na krawędziach podświetlonego wroga.
  • Zmniejszono kontrast błękitnego zabarwienia soczewki.
  • Zmniejszono kontrast żółtych podświetleń na przeciwnikach.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego rozbryzgi krwi nie pojawiały się przy trafieniach.

Rozrzut strzału z LFP586 bez zbliżenia Montagne’a został zwiększony.
Odnieśliśmy wrażenie, że Montagne używający LFP586 wraz z celownikiem laserowym był zbyt potężny na średniej i dużej odległości, dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie rozrzutu broni podczas strzelania bez przybliżania. Montagne nie będzie już w stanie pokonać przeciwnika równie szybko bez odsłonięcia się, zakładając, że pomiędzy graczami będzie przyzwoita odbległość.

Status błędu peletów X-KAIROS Hibany.
Badaliśmy problem dotyczący gadżetu Hibany – jej pelety czasami nie detonują się przez dłuższy czas. Udało nam się znaleźć rozwiązanie tego błędu, ale odkryliśmy także, że jest on znacznie bardziej złożony, niż na początku sądziliśmy. Po długich testach i dostosowywaniu poprawki, zdecydowaliśmy, że jedynym sposobem na rozwiązanie tej usterki będzie ponowne zbudowanie back-endu tego gadżetu. Nie jest to łatwe zadanie, a planujemy je ukończyć w trakcie Sezonu 2 Roku 2. Dziękujemy za Waszą cierpliwość i zrozumienie w tej sprawie.

Dron Yokai, należący do Echo, dezorientuje gracza, gdy trafia w dowolną część ciała.

W obecnej chwili uderzenie dźwiękowe drona Yokai działa na wszystkie części ciała z aktywując efekt dezorientacji przeciwnika. Uważamy, że naprawdę ciężko trafić nim w głowę (zwłaszcza na konsolach), dlatego też dajemy graczom, którzy lubią Echo, nieco większy margines błędu przy zadawaniu tego efektu.

Rozgrywka

NAPRAWIONO – Jeśli cała drużyna przeciwnika zostanie usunięta z gry za zabijanie swoich, zwycięzcy nie dostają żadnych punktów MMR.
NAPRAWIONO – Operatorzy mogą rozkładać swoje gadżety w pozycji leżącej.
NAPRAWIONO – Premia „Śmierć z góry” dodawana jest do wszystkich zabójstw, jeśli po raz pierwszy włącza się w chwili wiszenia na linie.
NAPRAWIONO – Licznik czasu do śmierci nie jest zatrzymywany w chwili, gdy gracz reanimuje powalonego gracza.
NAPRAWIONO – Operatorzy korzystający z tarczy dysponowali tajemną wiedzą natychmiastowego przeładowywania swoich pistoletów. Ta starożytna technika znów została zapomniana.
NAPRAWIONO – Operatorzy czasami utykali w barykadzie podczas zakładania ładunku wyważającego na barykadzie, która jest częściowo uszkodzona. Obrońcy teraz grzecznie wyrzucają swoje zużyte gumy do żucia do kosza na śmieci.
NAPRAWIONO – Rozkładanie gadżetu nie włącza się, gdy używana jest broń dodatkowa.
NAPRAWIONO – Przeładowanie nie zawsze prawidłowo przeładowuje broń, nawet jeśli odgrywana jest animacja. Dowcip primaaprilisowy Bandita, który podmienił niektóre magazynki na puste, nie został zbyt dobrze przyjęty przez Dowództwo R6.
NAPRAWIONO – Barykady i wzmocnione ściany wyświetlają się nieprawidłowo dla niektórych graczy.
NAPRAWIONO – Niektórzy gracze mogą natychmiast wchodzić w tryb celowania podczas używania tarczy. Tarcze są ciężkie, nie da się nimi tak wymachiwać.
NAPRAWIONO – Gracze mogą skorzystać z pełnej celności trybu celowania bez pełnego wejścia w ten tryb.

Tryb gry
Kamera widza
NAPRAWIONO – Oglądanie gracza na mapie Oregon w piwnicy sprawia, że kamera przechodzi na inne piętro.

Terrohunt
NAPRAWIONO – Jeśli atakujący operator z tarczą użyje uzupełnienia, gracze widzą zepsutą animację.

Gra użytkownika
NAPRAWIONO – Nie da się zniszczyć lustra weneckiego Miry, jeśli wyłączony jest ogień sojuszniczy.

Operatorzy

Montagne
NAPRAWIONO – Podczas animacji najlepszego zawodnika meczu Montagne kładzie lewą dłoń na niewidzialnej tarczy, gdy oglądają go inni gracze.

Twitch

NAPRAWIONO – Dron elektryczny będzie zabijał graczy korzystających ze wzmocnienia pancerza Rooka, zamiast ich powalać na ziemię.
NAPRAWIONO – Dron elektryczny nie wydaje żadnego dźwięku, gdy zostaje zniszczony.
NAPRAWIONO – Twitch traci komunikaty dźwiękowe po użyciu legendarnego uniformu Maquis.

Mute
NAPRAWIONO – Celownik mechaniczny w MP5K nie świecącej muszki.

Fuze
NAPRAWIONO – Rękawice Fuze’a będą już teraz pasować do jego munduru. Operator potwierdził, że nie będzie już zapominał przedmiotów z listy obowiązkowego wyposażenia.

Hibana
NAPRAWIONO – Ładunki z X-KAIROSa znikają, jeśli zostają wystrzelone z pozycji wychylania się zza osłony.

Kapkan
NAPRAWIONO – Gadżet Kapkana można założyć przez przedmiot, co skutkuje popsutą animacją.

Echo
NAPRAWIONO – Yokai można rzucić prosto na sufit, dron przykleja się wówczas do sufitu.
NAPRAWIONO – Efekt dezorientujący, wywoływany przez uderzenie dźwiękowe, działa podwójnie na niektórych operatorów trzymających w rękach gadżet..
NAPRAWIONO – Celownik Yokai nie wyświetla żadnej informacji w chwili celowania we wrażliwy na jego działanie cel.
NAPRAWIONO – Yokai nie może zdezorientować kolegów z drużyny w fazie przygotowań.
NAPRAWIONO – Dron Yokai nie może zostać zniszczony przez wybuch pocisku, jeśli jest zamaskowany.

Tachanka
NAPRAWIONO – Jeśli tarcza jest zniszczona, LKM nie wydaje żadnego dźwięku przy rozkładaniu ani zabieraniu.
NAPRAWIONO – Tarcza w LKM-ie pojawia się na chwilę w momencie ponownego rozkładania karabinu po uprzednim zniszczeniu tarczy.
NAPRAWIONO – Gracz nie „przykleja się” prawidłowo do LKM-u po przeskoczeniu nad obiektem.

Caveira
NAPRAWIONO – Podczas powtórki wyświetlana jest zbyt wysoka wartość obrażeń.

Mira
NAPRAWIONO – Umieszczenie lustra weneckiego na wzmocnionej ścianie rozdzielonej niezniszczalnym słupem sprawia, że gadżet rozkłada się tylko częściowo.
NAPRAWIONO – Możliwe jest zniszczenie drona atakiem wręcz z drugiej strony nienaruszonego lustra weneckiego.
NAPRAWIONO – Nieprawidłowe zachowanie ściany podczas rozkładania lustra weneckiego na ścianach z metalowymi belkami.
NAPRAWIONO – Przedmioty na ścianach zostają zniszczone po włączeniu lustra weneckiego, a nie podczas jego rozkładania.

Jackal
NAPRAWIONO – Broń staje się niewidzialna po parokrotnym, szybkim włączeniu i wyłączeniu skanowania.

IQ
NAPRAWIONO – IQ w widoku z trzeciej osoby ma nieprawidłowy kolor lakieru paznokci.

Thermite
NAPRAWIONO – Czerwona dioda na ładunku termicznym nie gaśnie po jego usunięciu.

Glaz
NAPRAWIONO – Strzelanie z biodra z OTS-03 owocuje idealnie kolistym wzorem trafień, a nie trafieniami w okolicach wskazywanego celu.

Projekty poziomów

Uniwersytet Bartlett
NAPRAWIONO – Umieszczenie lustra weneckiego na ścianie bez wzmocnienia (pod warunkiem, że po drugiej stronie ściany wiszą obrazy) nie zniszczy elementów dekoracyjnych i zasłoni widok.
NAPRAWIONO – Niewidzialna kolizja sprawia, że drony w bibliotece wydają się unosić w powietrzu.

Domek górski
NAPRAWIONO – Gracze nie mogą przeskoczyć nad rozkładaną tarczą, jeśli zostanie umieszczona w drzwiach holu biblioteki na pierwszym piętrze.
NAPRAWIONO – Yokai może zostać zniszczony lub przykleić się do półek w połowie wysokości ściany.

Dom
NAPRAWIONO – Ładunki z X-KAIROSa nie przelatują przez najwyższe okno w klatce schodowej prowadzącej do górnego korytarza, jeśli zostaną wystrzelone z wieży na zewnątrz.

Konsulat
NAPRAWIONO – Gdy lustro weneckie zostanie włączone w Rozdzielni elektrycznej (piwnica), ściana nie zostaje w pełni zniszczona.

Oregon
NAPRAWIONO – Rozkładane gadżety zostają natychmiast zniszczone, gdy ostrzeliwany jest niezniszczalny stół w Pralni (piwnica).

Wrażenia użytkownika

NAPRAWIONO – Gracze nie otrzymują żadnych punktów, gdy zabiją wroga za pomocą gadżetu po tym, jak zginą.
NAPRAWIONO – Ruch elementów broni nie odpowiada ruchowi zamka w USP i Mk1 9mm.
NAPRAWIONO – Jeśli przed eksplozją gracz odda co najmniej dwa wystrzały, ładunki z X-KAIROSa nie wydają żadnego dźwięku w trybie trzeciej osoby.
NAPRAWIONO – IQ w widoku z trzeciej osoby ma nieprawidłowy kolor lakieru paznokci. Z radością pochwali się swoim najnowszym manikiurem.
NAPRAWIONO – Tarcze znajdują się w nieprawidłowym miejscu podczas prezentacji zwycięzców.
NAPRAWIONO – Po reanimacji powalonego operatora efekty dźwiękowe związane z powaleniem pozostają aktywne.
NAPRAWIONO – Każdy wyposażony gadżet staje się niewidzialny, jeśli jest trzymany przez więcej niż 9 sekund za pomocą pojedynczego klawisza (zaawansowane opcje rozkładania) na koniec powtórki rundy lub dowolnej powtórki.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie