Patch 1.02 do Assassin’s Creed Odyssey usuwa błędy, na które narzekano w recenzjach gry

Ubisoft przedstawił szczegóły dotyczące pierwszej aktualizacji nowych asasynów. Patch 1.02 do Assassin’s Creed Odyssey przyśpiesza wczytywanie danych i rozprawia się z teksturami niskiej rozdzielczości.

Assassin’s Creed Odyssey jest dostępne na razie tylko dla osób, które złożyły pre-order na jedną z edycji specjalnych gry. Pozostali zagłębią się w nową przygodę w ten piątek, 5 października. Zanim zaczniecie grać, będziecie musieli poczekać na pobranie pierwszej aktualizacji. Patch 1.02 do Assassin’s Creed Odyssey nie dysponuje obszerną listą zmian i poprawek, lecz to, co na nią trafiło, ma znacznie wpłynąć na przyjemność płynącą z zabawy.

Changelog zawiera m.in. pozycję: Skrócono czas ładowania danych w różnych obszarach, w tym przed retrospekcjami i dialogami. Niektórzy recenzenci wytykali grze długie wczytywanie, zatem dobrze wiedzieć, że już na premierę Ubisoft zajmie się tym problemem. Cieszy również poprawka, dzięki której zmniejszy się występowanie tekstur o niskiej rozdzielczości na bliskich NPC i obiektach. Poniżej znajdziecie pełną listę zmian.

Patch 1.02 do Assassin’s Creed Odyssey – zmiany:

  • Poziom sojuszniczych poruczników będzie skalowany do poziomu gracza podczas abordaży i przywoływania ich w trakcie potyczek na lądzie;
  • Dodano filtr “Lokalizacje historyczne” do mapy świata;
  • Usunięto wiele błędów w zadaniach;
  • Zwiększona różnorodność fryzur;
  • Ulepszenia techniczne gry;
  • Skrócono czas ładowania w różnych obszarach, w tym przed retrospekcjami i dialogami
  • Zmniejszone występowanie tekstur o niskiej rozdzielczości na bliskich NPC i obiektach
  • Ogólna poprawa wydajności i stabilności

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.