Overwatch 2 zadziała nawet w 600 klatkach, bo GeForce RTX 4000 są tak potężne
NVIDIA informuje, że Blizzard “podbił” maksymalną liczbę klatek w Overwatch 2 do 600. Wszystko przez niedawno pokazane karty graficzne GeForce RTX 4000.
Tylko czy my naprawdę aż tyle potrzebujemy? Jasne, to shooter multiplayer polegający na rywalizacji. Z drugiej strony zazwyczaj wystarcza mi dokładnie tyle, ile ma częstotliwość odświeżania mojego monitora. Niemniej Blizzard zdecydował się zagwarantować płynność z innej planety. O ile oczywiście będzie nas stać na zakup nowej karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 4000.
“Zieloni” niedawno pokazali nowe karty graficzne z rodziny RTX 4000. Jak można się domyślać, są one przepotężne. Potężna na swój sposób jest również cena, bo za najdroższy model RTX 4090 trzeba zapłacić około 10 tysięcy złotych. Sporawo, ale czegóż nie robi się dla 600 klatek w Overwatch 2?
Żarty na bok, bo NVIDIA faktycznie potwierdza, iż tytuł będzie wspierał nawet tak wysoką płynność. W rozmowie z PC Gamer, Justin Walker, starszy dyrektor ds. zarządzania produktem w firmie zaznaczył, iż Blizzard dokonał tego na skutek ujawnienia nowych kart graficznych.
Okazuje się, że układy GPU serii 40 są tak szybkie, że zespół Blizzarda zwiększył limit klatek w Overwatch 2 do 600 klatek na sekundę.
– zaznacza Justin Walker z NVIDIA (za PC Gamer)
Przy okazji potwierdzono również wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex. Tutaj raczej zaskoczenia nie ma, bo mogliśmy z niej korzystać także i w pierwszej części. Reflex pomaga zmniejszyć opóźnienie systemowe za sprawą optymalizacji GPU w różnych grach, w których dostępna jest ta opcja. Producent kart graficznych niedawno zapowiedział także rewolucyjne narzędzie RTX Remix. Jego działanie jest proste – można wyposażyć starsze gry w funkcje dostępne na kartach RTX. Tak, Morrowind może zyskać ray-tracing. Cóż za dziwne czasy, w których żyjemy…