Nowy patch do Watch Dogs nie radzi sobie z ustawieniami “Ultra”
Choć Watch Dogs jest najlepiej sprzedającą się grą w Wielkiej Brytanii, studio Ubisoft ma świadomość, że nie jest to produkt doskonały. Deweloper wypuścił właśnie drugi patch do pecetowej wersji gry, który ma zadbać o optymalizację. Miejmy nadzieję, że Watch Dogs 2 od początku będzie porządnie zrobione (o planach na drugą część pisaliśmy tutaj).
Co w nowym patchu? Producent obiecuje, że nowa łatka zmniejszy tzw. stuttering, czyli przycięcia animacji podczas gry. Większą płynność zauważą zwłaszcza osoby, które ustawią tekstury na wysoką rozdzielczość. Niestety - co podkreśla Ubisoft - patch nie radzi sobie za dobrze z teksturami Ultra. Tutaj nadal mogą występować problemy.
Całe szczęście (dla graczy) za łatanie Watch Dogs wzięli się również moderzy. Największe dokonania na tym polu prezentuje robota wykonana przez modera posługującego się nickiem TheWorse. Jego wcześniejszy patch również dbał o mniejszy stuttering w grze. Ostatnio wypuścił on finalną wersję swojego moda (TheWorse Mod 1.0) z paczką ulepszonych tekstur, których próżno szukać w oryginalnej produkcji Ubisoftu.
TheWorse Mod w wersji 1.0 poprawił również efekt deszczu (szybkość, intensywność itp.), zmienił efekt rozmycia podczas burzy czy zadbał o lepsze stopniowanie kolorów (colorgrading). Jeśli zastanawiacie się, czy warto zaaplikować łatkę swojej wersji gry, zobaczcie poniższy filmik.
Watch Dogs TheWorse Mod 1.0 vs. gra bez modów