Netflix o przejęciu Acti-Blizz przez Microsoft. “W pewnym stopniu jest to potwierdzenie naszej tezy”
Netflix coraz śmielej wkracza na rynek gier wideo. Nic dziwnego, że jeden z przedstawicieli korporacji postanowił wypowiedzieć się na temat największego przejęcia w historii branży.
COO firmy skomentował kwestię przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft. Greg Peters nie kryje ekscytacji i jego zdaniem taki ruch Microsoftu pokazuje, że subskrypcje mają sens również na polu gier wideo.
To było ekscytujące widzieć aktywność w tej przestrzeni. Myślę, że w pewnym stopniu jest to potwierdzenie naszej tezy, że subskrypcja to świetny model łączenia konsumentów na całym świecie z grami i doświadczeniami z nimi związanymi.
– powiedział Greg Peters, COO i szef produktu w Netflix
Źródło: Seeking Alpha
Xbox Game Pass to sukces, co nieraz udowodnił sam Microsoft. Niedawno dodatkowo podkreślono to ujawniając liczbę aktywnych subskrybentów usługi.
Netflix nieco nieśmiało, ale jednak również angażuje się w gaming. W zeszłym roku platforma zyskała odnogę Games, dzięki której możemy zapoznać się z paroma tytułami ze świata gier, w tym jednym z uniwersum League of Legends. Firma zapowiedziała również, że dalej będzie inwestować w rynek gier wideo – dowodem na to jest przejęcie studia, które stworzyło bardzo dobre Oxenfree.