Netflix o przejęciu Acti-Blizz przez Microsoft. “W pewnym stopniu jest to potwierdzenie naszej tezy”

Netflix z reklamami to już fakt. Znamy ceny i szczegóły pakietu
PC Xbox Series Xbox Series S

Netflix coraz śmielej wkracza na rynek gier wideo. Nic dziwnego, że jeden z przedstawicieli korporacji postanowił wypowiedzieć się na temat największego przejęcia w historii branży.

COO firmy skomentował kwestię przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft. Greg Peters nie kryje ekscytacji i jego zdaniem taki ruch Microsoftu pokazuje, że subskrypcje mają sens również na polu gier wideo.

To było ekscytujące widzieć aktywność w tej przestrzeni. Myślę, że w pewnym stopniu jest to potwierdzenie naszej tezy, że subskrypcja to świetny model łączenia konsumentów na całym świecie z grami i doświadczeniami z nimi związanymi.

– powiedział Greg Peters, COO i szef produktu w Netflix
Źródło: Seeking Alpha

Xbox Game Pass to sukces, co nieraz udowodnił sam Microsoft. Niedawno dodatkowo podkreślono to ujawniając liczbę aktywnych subskrybentów usługi.

Netflix nieco nieśmiało, ale jednak również angażuje się w gaming. W zeszłym roku platforma zyskała odnogę Games, dzięki której możemy zapoznać się z paroma tytułami ze świata gier, w tym jednym z uniwersum League of Legends. Firma zapowiedziała również, że dalej będzie inwestować w rynek gier wideo – dowodem na to jest przejęcie studia, które stworzyło bardzo dobre Oxenfree.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie