Tak powstają poziomy do nowej gry akcji od studia Crytek

Coś dla osób, które czekają na Hunt: Showdown.

Deweloper publikuje materiał, prezentujący zawiłości projektowania poziomów w nadchodzącej grze, która powstaje na komputery PC.

Przypominamy, że Hunt: Showdown to kooperacyjna gra akcji powstająca na komputery PC, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami. Podczas rozgrywki na mapie znajdą się drużyny złożone z czterech graczy każda. Celem zespołów będzie odpieranie ataku sił demonicznych i pokonanie finałowego bossa. Każdy team będzie walczył na własną rękę i przy okazji rywalizował między sobą. Tutaj tylko jedna ekipa może wygrać i nawet, jeśli nasz zespół jako pierwszy ukatrupi bossa, konkurencja może się na nas zaczaić i odebrać trofeum, zwyciężając tym samym mecz.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.