Fani Gears of War, pobudka. Microsoft grzebie przy marce
Seria Gears of War ostatnio odpoczywa na growych wakacjach, ale Microsoft o niej nie zapomina. Gigant z Redmond odnowił znak towarowy swojej kultowej serii strzelanek.
W sieci pojawił się nowy znak towarowy, który zarejestrowano 20 września i odnosi się on jedynie do starszego nazewnictwa cyklu. Mowa więc o Gears of War, a nie samym Gears.
Od jakiegoś czasu spekuluje się, że Microsoft przygotowuje odświeżenie starszych odsłon Gearsów na wzór Halo: The Master Chief Collection i odnowienie znaku towarowego może być z tym związane. Choć do tej pory nie otrzymaliśmy oficjalnej zapowiedzi, taki krok byłby dość rozsądny. Warto przypomnieć, że na PC nie ogramy aż dwóch głównych odsłon serii oraz spin-offu Judgment – odświeżenie starszych gier pozwoliłoby PeCetowcom na nadrobienie wszystkich najważniejszych przygód Marcusa Fenixa.
Oczywiście bardzo możliwe, że odnowienie znaku towarowego nie ma związku z przewijającymi się w plotkach remasterami. Takie działania są dziś standardem w przypadku dużych marek.
A jeśli zamiast remasterów marzy Wam się nowa odsłona cyklu, lepiej uzbroić się w cierpliwość. The Coalition obecnie rozwija pewien poboczny projekt.