Darmowa gra Battle Royale otrzyma zmiany w modelu strzelania
Poznaliśmy szczegóły.
Twórcy Fortnite Battle Royale informują, że w ramach trybu Test strzelania #1 będziemy mogli sprawdzić kolejne zmiany w systemie walki i celności broni.
Deweloperzy zdają sobie sprawę, że chwile, gdy strzał losowo nie trafia w cel, mogą być naprawdę frustrujące. By zaradzić temu problemowi pracowano nad prototypami różnych zmian w modelu strzelania, takimi jak na przykład:
- Celność pierwszego strzału;
- Doskonała celność + odrzut (Uwaga: niektórzy z was mogli już widzieć filmiki pokazujące tę zmianę – wczesna wersja przez przypadek została włączona przed czasem. Ups!).
Poniżej szczegóły na temat zmian, które opublikowano na oficjalnej stronie Fortnite Battle Royale:
Wskaźnik celności pierwszego strzału to pierwszy z prototypów, jakie jesteśmy gotowi poddać testom. W wielu aspektach przypomina on obecny system strzelania. Istnieje jednak kilka istotnych różnic.
7 premier na nowy tydzień. Shadow of the Colossus i kilka niespodzianek
- Bronie są teraz celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:
- Postać nie porusza się;
- Gracz celuje (nie strzela z biodra);
- Wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (Co tak naprawdę oznacza, że z broni nie oddano przed chwilą strzału. Ten współczynnik jest zależy od rodzaju broni).
- Krytyczne trafienia w głowę zadają mniej obrażeń
- Strzelby zadają obecnie 150% obrażeń (250% przed zmianą).
- Wszelkie pozostałe bronie przy krytycznym trafieniu w głowę zadają 200% obrażeń (250% przed zmianą).
- Dla niektórych broni wprowadzono spadek obrażeń wraz z odległością
- Na z góry określonych dystansach bronie zadają 100% obrażeń.
- Odległość, po której obrażenia zaczynają maleć (do 70% ich pierwotnej wartości), zależy od rodzaju broni.
- Karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, granatniki i strzelby nie są objęte tą zmianą.
- Inne zmiany
- Zwiększono obrażenia samopowtarzalnej snajperki do 75/75 (wcześniej 62/66).
- Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego z lunetą do 25/26 (wcześniej 23/24).
- Zwiększono obrażenia bazowe wszystkich pistoletów maszynowych o 2 punkty.
Zwycięstwa i pozostałe statystyki zaliczają się na poczet postępów podczas gry w tym trybie.
Deweloperzy podkreślają, że w planach jest przeprowadzenie wielu testów strzelania, w trakcie których zebrane zostaną informacje z różnych źródeł (wewnętrzna analiza danych, informacje od społeczności, uwagi z mediów społecznościowych).
Źródło: Epic Games, opracowanie własne